Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
#3207917
Bah voel me al heel de week niet lekker. Eerst steeds duizelig en sinds gisteren veel buikpijn. Nu ook nog hoofdpijn erbij na een aantal nachten slecht slapen. Zul je altijd zien. Nooit ziek en nu ik net weer aan het werk ben voel ik me al heel de week ziek. Bah.

Verstuurd vanaf mijn GT-I9105P met Tapatalk
Door MillyMol
#3207952
Ik ben echt heul zielig! :-X
Ik sta op de wachtlijst voor een broertje voor Tobias, maar de teef is leeg gebleken na de dekking. Geen pup dus in juni, maar wachten op de volgende ronde. :(
Door Anne in Zweden
#3207984
MillyMol schreef:Ik ben echt heul zielig! :-X
Ik sta op de wachtlijst voor een broertje voor Tobias, maar de teef is leeg gebleken na de dekking. Geen pup dus in juni, maar wachten op de volgende ronde. :(
Nou, dat kon er ook nog wel bij. :(

Foute topicbijdrage: je tegeltjes zijn wel heel mooi geworden! Stoer hoor, dat je dat zelf doet! Ik zeg gewoon altijd tegen meneer Anne hoe ik het wil hebben, en die roept dan na een paar dagen: tadááá! :biggrin2:
Door hannabelgje
#3208025
De buikgriep is hier nu echt gearriveerd. Vanaf 3.30 alweer wakker gelegen van de buikpijn. En vanaf 5.15 opgesloten in de badkamer.Gaat em qua werken dus echt niet worden vandaag. Nu moed aan het verzamelen om Zoë uit te laten zodat ik op de bank kan gaan liggen.

Verstuurd vanaf mijn GT-I9105P met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#3208028
MillyMol schreef:Ik ben echt heul zielig! :-X
Ik sta op de wachtlijst voor een broertje voor Tobias, maar de teef is leeg gebleken na de dekking. Geen pup dus in juni, maar wachten op de volgende ronde. :(
Oh, dat is écht heul zielig... :( :bigarmhug:
Door MillyMol
#3208054
Anne in Duitsland schreef:Nou, dat kon er ook nog wel bij. :(

Foute topicbijdrage: je tegeltjes zijn wel heel mooi geworden! Stoer hoor, dat je dat zelf doet! Ik zeg gewoon altijd tegen meneer Anne hoe ik het wil hebben, en die roept dan na een paar dagen: tadááá! :biggrin2:
Dank je! :D Hier woont sinds 2013 geen meneer meer, maar toen die er nog wel was deed ik alle klussen ook al zelf. ;)
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3208119
eelke schreef:Mijn konijnenren helemaal leeg gemaakt. Niet leuk.

Nee, dat is idd niet leuk :(
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3208120
dinky89 schreef:Binnen zitten met dit mooie weer omdat er nog een rapportage af moet vandaag :-\

Zonde....
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3208121
MillyMol schreef:Ik ben echt heul zielig! :-X
Ik sta op de wachtlijst voor een broertje voor Tobias, maar de teef is leeg gebleken na de dekking. Geen pup dus in juni, maar wachten op de volgende ronde. :(
Ja jammer :( Beterschap met je voet.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door