Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Ronald
#3437902
sam28 schreef: za 08 jan 2022, 08:08 Nu heb je het belooft!!! ;D ;D ;D Zonder foto bestaat het niet. :biggrin2:
Ik ben het al eerder met je eens geweest, maar nu helemaal!

Ik heb al sinds jaar en dag hoeden. Van die Australische "made down under to be worn on top". Houdt het water van de bril weg en uit de nek vandaan. Alleen als het echt stormt, dan is het wat minder.
Maar ja, dan ben ik meestal toch al zeiknat en maakt het niet meer zoveel uit.
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3437999
De kinderen zijn weer naar school. Dus 2 uur eerder op moeten staan dan in de vakantie. Waarom beginnen die Duitsers om 7.45 al met de lessen?? Arme kinderen en vooral arme ouders :-X
Gebruikersavatar
Door koekje
#3438006
Zo. das vroeg.
Ik vind het al een uitdaging iedereen gewassen en gestreken op school voor half negen te krijgen.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3438011
Kim_S schreef: ma 10 jan 2022, 07:39 De kinderen zijn weer naar school. Dus 2 uur eerder op moeten staan dan in de vakantie. Waarom beginnen die Duitsers om 7.45 al met de lessen?? Arme kinderen en vooral arme ouders :-X
Omdat ze eigenlijk overal eerder mee beginnen, doorgaans ook een uur eerder naar het werk?

Maar dan toch, vandaag waren jullie arme ouders :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3438012
koekje schreef: ma 10 jan 2022, 10:41 Zo. das vroeg.
Ik vind het al een uitdaging iedereen gewassen en gestreken op school voor half negen te krijgen.
Ik vind dat ook al een uitdaging, kun je nagaan ;D
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3438013
Kaio schreef: ma 10 jan 2022, 11:54 Omdat ze eigenlijk overal eerder mee beginnen, doorgaans ook een uur eerder naar het werk?

Maar dan toch, vandaag waren jullie arme ouders :biggrin2:
Kweenie, heb dat nooit zo gemerkt dat werk ook eerder begint hier.
Hopelijk zit ik tegen het weekend weer in het ritme, zodat ik dan ook om 6.30 klaarwakker ben ::) :P
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3438022
Dat wel ja, de jongste is om 13.00 klaar en de oudste om 14.00. En dan nog huiswerk maken, dat krijgen ze vanaf de eerste schooldag (6 jaar oud) al elke dag mee.

Het werkt hier verder prima hoor, maar dat vroeg opstaan daar ben ik gewoon niet voor gemaakt :-X
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3438037
Kleine klaag: ruim 1,5 uur geleden in een digitale wachtrij gaan staan voor subsidie. Begonnen rond plek 35.000 met een verwachtte wachttijd van 163 minuten.
Nu 1,5 uur later opgeschoven naar plek 23.000 maar nu is de verwachtte wachttijd 249 minuten :o Nu verwacht ik dat ik voordat ik aan de beurt kom wel de melding zal krijgen dat het loket straks om 5 uur gesloten is ::) Typisch iets voor de overheid, leuker kunnen we het niet maken.....
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3438042
Kim_S schreef: ma 10 jan 2022, 14:22 Dat wel ja, de jongste is om 13.00 klaar en de oudste om 14.00. En dan nog huiswerk maken, dat krijgen ze vanaf de eerste schooldag (6 jaar oud) al elke dag mee.

Het werkt hier verder prima hoor, maar dat vroeg opstaan daar ben ik gewoon niet voor gemaakt :-X
Ja, das ook echt heel vroeg klaar natuurlijk.. Dan moet iedereen wel vroeger gaan werken..
Zou ook niets voor mij zijn hoor.. 's nachts werken, helemaal prima, maar vraag me niet om voor 6u op te staan. :-X
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3438043
dinky89 schreef: ma 10 jan 2022, 16:32 Kleine klaag: ruim 1,5 uur geleden in een digitale wachtrij gaan staan voor subsidie. Begonnen rond plek 35.000 met een verwachtte wachttijd van 163 minuten.
Nu 1,5 uur later opgeschoven naar plek 23.000 maar nu is de verwachtte wachttijd 249 minuten :o Nu verwacht ik dat ik voordat ik aan de beurt kom wel de melding zal krijgen dat het loket straks om 5 uur gesloten is ::) Typisch iets voor de overheid, leuker kunnen we het niet maken.....
Ja hoor. Heel typisch.
En? Hoe laat waren ze open?
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3438057
pearlsofpassion schreef: ma 10 jan 2022, 17:57 Ja hoor. Heel typisch.
En? Hoe laat waren ze open?
Loket is niet dicht gegaan, dat is het positieve. Wel sta ik nog steeds in de digitale wachtrij, nu op plek 12.000 met een geschatte wachttijd van 202 minuten ::) En inmiddels staat in de wachtrij ook de mededeling dat de wachtrij open blijft totdat het subsidieplafond bereikt wordt. Ben benieuwd of ik er nog doorheen ga komen of dat ik straks de mededeling krijg dat het plafond is bereikt en ik voor niets sinds 15:00 uur vanmiddag in de digitale rij heb gestaan. Ook fysiek waren er lange rijen overigens met de oude mensen die niet handig zijn met een computer: https://www.rtvnoord.nl/nieuws/886743/a ... e-overheid

Edit 22:38: denk niet dat het nog wat wordt. Inmiddels bijna 2 uur verder en nu nog op plek 7684 en verwachtte wachttijd van 144 minuten... Aangezien ik morgen ook gewoon weer moet werken, het niet echt opschiet en de kans is dat plafond straks bereikt is zoek ik straks mijn bed maar op.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door