Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door El_Kato
#3438230
Ronald schreef: do 13 jan 2022, 14:25 Is helemaal gelukt. Warme trui, geen dekentje (want die heb ik niet) maar wel lekker opgekruld op de bank, boekje erbij, bakje koffie...
Geen dekentje :o Zelfs met een goed werkende ketel lig ik lekker onder een kleedje op de bank. Ehem en ook op warme zomeravonden vind ik het lekker om een (dun) kleedje over me heen te trekken ;D
Door Tanna
#3438231
El_Kato schreef: do 13 jan 2022, 18:54 Geen dekentje :o Zelfs met een goed werkende ketel lig ik lekker onder een kleedje op de bank. Ehem en ook op warme zomeravonden vind ik het lekker om een (dun) kleedje over me heen te trekken ;D
Goed dat je niet met mij woont.......ik zet als ik opsta de tuindeur open, ook nu ;D .......
Door El_Kato
#3438233
Neeeeeeeeeeeh brrrrrrr :cold:
Hahaha het is niet dat de kachel roodgloeiend staat maar de deur staat hier alleen in de zomer open :P
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3438244
Tanna schreef: do 13 jan 2022, 19:12 Goed dat je niet met mij woont.......ik zet als ik opsta de tuindeur open, ook nu ;D .......
Precies. Lekker frisse lucht naar binnen. Alleen als het waait (en dan ook nog regent) doe ik het niet. Maar anders altijd lekker de achterdeur open.
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3438245
El_Kato schreef: do 13 jan 2022, 18:54 Geen dekentje :o Zelfs met een goed werkende ketel lig ik lekker onder een kleedje op de bank. Ehem en ook op warme zomeravonden vind ik het lekker om een (dun) kleedje over me heen te trekken ;D
Ik denk toch dat dat meer een vrouwending is. Als het ècht koud in huis zou worden, kruip ik gewoon in bed.
Gebruikersavatar
Door Sonja
#3438276
Ronald schreef: di 11 jan 2022, 20:17 Maar, maar... dat zou betekenen dat er geluisterd wordt naar adviezen, regels en aanwijzingen worden opgevolgd. Dat kan toch niet? Stel je voor?!! Straks willen ze nog dat we 100 gaan rijden op de snelweg. Oh nee... dat wilden ze al ;D
Ja, dat ligt natuurlijk moeilijk! ;D ;D ;D
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3438283
Kleine klaag:
Vanochtend met een kauwgompje mn kroon (achteraf bleek een deel ervan) los in mn mond gekregen… vanmiddag afspraak gehad bij de tandarts:
Foto gemaakt en nu blijkt de kroon in mijn kaak ook nog eens horizontaal afgebroken te zijn….. uit veiligheid doorgestuurd naar de kaakchirurg en daar kan ik dinsdag al terecht, kroon en wortels worden verwijderd…. En daarna terug naar mn eigen tandarts om te kijken hoe we dit gat gaan oplossen/vullen… kassa pingping (ondanks een tandartsverzekering)…..
Door Tanna
#3438300
Ronald schreef: vr 14 jan 2022, 09:01 Precies. Lekker frisse lucht naar binnen. Alleen als het waait (en dan ook nog regent) doe ik het niet. Maar anders altijd lekker de achterdeur open.
Bij mij is dat niet eens achter, ik zit gewoon vlakbij de open deur.......
Gebruikersavatar
Door Border Bandit
#3438328
Ieuw Cindy, dat is niet fijn! Sterkte en succes. :-*

Mijn klaagje: nieuwe buren en een gehorig huis. Een jonge jongen die voor het eerst zelfstandig woont. Deuren gaan hard dicht en de muziek dreunt lekker door.
En als je de muziek hard zet, moet je natuurlijk nóg harder praten als je bezoek hebt. :(

Het is de hele week al onrustig. Inmiddels doodop van het veel te vroeg wakker worden door die deuren en een niet-startend scootertje.
Gebruikersavatar
Door sam28
#3438345
Ik lees toch een aantal dingen die ik als grote klaag weg zou zetten ;)

Sterkte met je kiezen en kaak
Sterkte met je nieuwe buur, heel ellendig :-\
Gebruikersavatar
Door Hylos
#3438375
Afgelopen weekend vloog er een boomklever tegen het raam van het kantoor. :'(
Heb hem op een veilige plaats (ivm de honden) neergezet en hij vloog meteen op de muur om daar te gaan zitten. Later was hij weg, hopelijk leeft ie nog.

We hebben op kantoor een hele grote harmonicawand met glas van zo'n 10 meter. Er zit een grote overkapping voor maar toch vliegen er nog wel eens vogels tegenaan.
Hoe kan ik er voor zorgen dat ze er niet meer tegenaan vliegen? Misschien iets ophangen onder de overkapping?
Border Bandit schreef: za 15 jan 2022, 18:14 Ieuw Cindy, dat is niet fijn! Sterkte en succes. :-*

Mijn klaagje: nieuwe buren en een gehorig huis. Een jonge jongen die voor het eerst zelfstandig woont. Deuren gaan hard dicht en de muziek dreunt lekker door.
En als je de muziek hard zet, moet je natuurlijk nóg harder praten als je bezoek hebt. :(

Het is de hele week al onrustig. Inmiddels doodop van het veel te vroeg wakker worden door die deuren en een niet-startend scootertje.
Dat zou ik toch geen klein klaagje noemen. :(
Misschien heeft hij het helemaal niet door dat het zo gehorig is allemaal.
Lastig om dat op een vriendelijke manier even te vertellen maar het is het wel waard om te proberen, toch?
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3438380
Er bestaan zo'n stickers om op ramen te kleven om de vogels te laten zien dat er een raam is. Maar dat is niet altijd mooi natuurlijk.
Gebruikersavatar
Door Hylos
#3438384
pearlsofpassion schreef: ma 17 jan 2022, 13:15 Er bestaan zo'n stickers om op ramen te kleven om de vogels te laten zien dat er een raam is. Maar dat is niet altijd mooi natuurlijk.
Denk dat het ook onbegonnen werk is bij een pui van 10 meter.
Sowieso omdat er een overkapping overheen zit, ik denk dat ze die sticker pas te laat zouden kunnen zien.
Ik dacht meer aan iets aan de voorkant van de overkapping hangen zodat ze niet graag die kant op willen vliegen.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3438389
Iets dat flikkert vinden de meeste vogels niet leuk. Maar dat draagt natuurlijk erg ver en kan dus ook ver storen en als het iets reflecterend is, werkt het enkel als de zon schijnt.
Door Siberienne
#3438394
Hylos schreef: ma 17 jan 2022, 14:25 Denk dat het ook onbegonnen werk is bij een pui van 10 meter.
Sowieso omdat er een overkapping overheen zit, ik denk dat ze die sticker pas te laat zouden kunnen zien.
Ik dacht meer aan iets aan de voorkant van de overkapping hangen zodat ze niet graag die kant op willen vliegen.
Foto maken en vraag aan de vogelbescherming?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door