Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door zurca
#3427520
eelke schreef: zo 06 jun 2021, 21:03 Had ik ook! Was na een paar uur wel spontaan over.

It-pro-tip; cookies verwijderen?
Ik heb het al weken.... Op de tablet, op de gsm geen last van. Cookies verwijderen heeft niet geholpen.
Gebruikersavatar
Door sam28
#3427550
Een klaag namens Lea en mezelf!
Lea eet matig op moment en ik dacht, misschien is ze misselijk door de warmte en dan mag ik haar metomotyl geven.
daarop werd ze toch een portie onrustig op het moment dat ik moest slapen. Echt geagiteerd. Ik heb er geen beter woord voor.
Ik had de link niet gemaakt dus Lea slaapt dan in de badkamer anders doen we beide geen oog dicht en ik moet gewoon werken weer. In badkamer staat water, eten, kattenbak en een lekker kleedje.
Ze heeft in d'r onrust de badkamer afgebroken. Hoe ze het voor elkaar gekregen heeft weet ik ook niet maar heb om 4u puin staan ruimen.
Daarna vond ik het sneu en heb d'r in bed gelaten.
10min later haar weer terug de badkamer in gezet.
Nu net de bijsluiter gelezen en de metomotyl kan deze geagiteerdheid geven. Uitputting (die zie ik wel gebeuren als ze dit nog vaker achter elkaar gebruikt) vocalisatie. (vocaal is ze altijd al geweest en idd, daar is een tandje bij gekomen nu...
overigens heb ik d'r flink zien rennen vannacht ook, mijn stramme dame.
Gelukkig heb ik een niet erg intensieve dag ;D en regel ik dat er vandaag iemand ff gaat kijken of ze zich niet een ongeluk gelopen heeft in d'r onrust.
Door hannabelgje
#3427551
Ja heel herkenbaar, Zoë had dat ook. Heel sneu was dat. Mega onrust. Nu mag ze een hele groep medicatie niet meer hebben.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Door Eef+Stippels
#3427554
sam28 schreef:Een klaag namens Lea en mezelf!
Lea eet matig op moment en ik dacht, misschien is ze misselijk door de warmte en dan mag ik haar metomotyl geven.
daarop werd ze toch een portie onrustig op het moment dat ik moest slapen. Echt geagiteerd. Ik heb er geen beter woord voor.
Ik had de link niet gemaakt dus Lea slaapt dan in de badkamer anders doen we beide geen oog dicht en ik moet gewoon werken weer. In badkamer staat water, eten, kattenbak en een lekker kleedje.
Ze heeft in d'r onrust de badkamer afgebroken. Hoe ze het voor elkaar gekregen heeft weet ik ook niet maar heb om 4u puin staan ruimen.
Daarna vond ik het sneu en heb d'r in bed gelaten.
10min later haar weer terug de badkamer in gezet.
Nu net de bijsluiter gelezen en de metomotyl kan deze geagiteerdheid geven. Uitputting (die zie ik wel gebeuren als ze dit nog vaker achter elkaar gebruikt) vocalisatie. (vocaal is ze altijd al geweest en idd, daar is een tandje bij gekomen nu...
overigens heb ik d'r flink zien rennen vannacht ook, mijn stramme dame.
Gelukkig heb ik een niet erg intensieve dag ;D en regel ik dat er vandaag iemand ff gaat kijken of ze zich niet een ongeluk gelopen heeft in d'r onrust.
Jeetje :-X :bigarmhug:

Zou wel handig zijn als de da zo'n heftige bijwerking even specifiek benoemt.. Dit lijkt haast erger dan kwaal. Er zijn toch genoeg andere opties bij maaglast/misselijkheid?

Hopelijk is ze inmiddels weer tot rust gekomen!
Door hannabelgje
#3427559
Mijn date waarvan ik dacht dat alles ok was belde net dat hij niet meer af wil spreken.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Door smulpaap
#3427561
hannabelgje schreef: di 08 jun 2021, 10:02 Mijn date waarvan ik dacht dat alles ok was belde net dat hij niet meer af wil spreken. AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
Ach , wat enorm rot voor je
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3427564
hannabelgje schreef: di 08 jun 2021, 10:02 Mijn date waarvan ik dacht dat alles ok was belde net dat hij niet meer af wil spreken. AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
Ships... En het zag er allemaal zo goed uit.

Maar goed... klinkt helaas bekend... Sterkte en succes met de verdere zoektocht!
Door eelke
#3427575
hannabelgje schreef: di 08 jun 2021, 10:02 Mijn date waarvan ik dacht dat alles ok was belde net dat hij niet meer af wil spreken. AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
He balen, had ie een beetje een berustende uitleg of bleef het bij de mededeling?
Door hannabelgje
#3427576
Hij probeerde het wel uit te leggen. Hij heeft net nog teruggebeld. Hij vindt het ook rot om mij zo verdrietig te maken. Probeert het weer uit te leggen pffff. Ik vind het heel erg moeilijk. Ik weet ook niet waarom ik zo hard gevallen ben. Dat heb ik normaal nooit. Maarja moet van twee kanten komen natuurlijk.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Door Eef+Stippels
#3427581
hannabelgje schreef: di 08 jun 2021, 14:03 Hij probeerde het wel uit te leggen. Hij heeft net nog teruggebeld. Hij vindt het ook rot om mij zo verdrietig te maken. Probeert het weer uit te leggen pffff. Ik vind het heel erg moeilijk. Ik weet ook niet waarom ik zo hard gevallen ben. Dat heb ik normaal nooit. Maarja moet van twee kanten komen natuurlijk.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
Door Siberienne
#3427584
Sterkte Hanna! Is niet fijn..


Eigen klaag; mijn leukste collega is uitgevallen omdat haar dochter ziek is. Niet fijn voor haar en ook beetje niet fijn voor mij. Want ik heb drie collega’s. Een is super gezellig en behulpzaam, de andere is ook fijn maar vaak nogal druk en de derde is een drama die het zelf ook vaak niet snapt 🙄
Door Elf
#3427588
hannabelgje schreef: di 08 jun 2021, 14:03 Hij probeerde het wel uit te leggen. Hij heeft net nog teruggebeld. Hij vindt het ook rot om mij zo verdrietig te maken. Probeert het weer uit te leggen pffff. Ik vind het heel erg moeilijk. Ik weet ook niet waarom ik zo hard gevallen ben. Dat heb ik normaal nooit. Maarja moet van twee kanten komen natuurlijk.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
Wat ontzettend vervelend voor je, Hanna…
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door