Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Tibbies
#3459638
Hier een huis verder een kind die uren gillend op een trampoline staat te springen.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3459639
Tibbies schreef: zo 14 mei 2023, 10:35 Hier een huis verder een kind die uren gillend op een trampoline staat te springen.
Klinkt heel bekend. Dat kinderen herrie maken tijdens het spelen? Prima. Maar dat ongecontroleerde krijsen, de hele dag door. Daar krijg ik een ongelooflijk kort lontje van!
Door zurca
#3459642
Wat een vervelende berichten komen er hier voorbij...
Voor een ieder een dikke knuffel :bigarmhug:
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3459647
Sonja schreef:Eigenlijk leef ik al bijna 3 jaar bij de dag. Ik heb besloten me hier nu even niet druk om te maken. Dat komt over 2 maanden wel weer. Maar die pijnklachten verzieken mijn kwaliteit van leven wel. Dus ik hoop echt dat de pijnpoli van de week iets voor me kan betekenen.
Een dikke knuffel Sonja. Afbeelding
Door hannabelgje
#3459669
Nori nog steeds ziek. Morgen maar weer terug naar de dierenarts. Veel leven zit er niet in.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3459671
Oei Hanna, das echt niet leuk. :-\

Ale kom Nori, beter worden hoor jongen.
Noodles kan dat jonge geweld niet alleen aan hoor!

De duimen draaien hier.
Door hannabelgje
#3459682
Om 10 uur weer naar de dierenarts. Ik hoop dat ze het mannetje kunnen helpen.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door dinky89
#3459694
Bah wat een domper op de vreugde van de twee jonge belhamels Hannabelgje :-\ Ik duim heel hard dat Nori zich snel weer beter gaat voelen!
Door hannabelgje
#3459702
Hij heeft een goede temperatuur maar heeft ook constipatie. Hij heeft een klisma gehad en die krijgt ie vanavond nog 1. Ook heb ik een makkelijker toegankelijke tijdelijke kattenbak neergezet voor hem. We gebruiken hop in kattenbakken en kan zijn dat hij daar nu moeite mee heeft. Hij heeft iets tegen de misselijkheid gehad en zijn bloed is onderzocht. Daar is niks uitgekomen. Nu moet hij gedwangvoederd met Hill's AD.
Hij heeft ook horizontale nystachmus maar dat heeft hij al langer. Hij is ook enorm scheel. Dus daar kan het ook van komen. Conclusie ze weten het ff niet.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3459709
Ik heb geen verstand van katten maar kan de verstopping ook komen door de nieuwelingen? Dat hij toch iets meer gewenning of privacy nodig heeft.
Al met al is het niet fijn zulke onduidelijkheden. Hoop dat hij zich snel beter voelt.
Door zurca
#3459747
Oh Hanna, wat naar dat Nori ziek is. Ik hoop dat het inmiddels wat beter gaat.
Door hannabelgje
#3459755
Hij voelt zich wat beter maar eten wil hij niet. Al vanalles geprobeerd maar hij eet niet. Nog steeds aan het dwangvoederen met hill's AD. Moedeloos word ik ervan.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door