Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door pike
#3410647
Kaela schreef: za 26 sep 2020, 19:08 Neeeeee ik bedoel dat ik vorige maand bloemen besteld had en die moesten dezelfde dag bezorgd worden en dat lukte niet meer. En daar werd ik pas om vijf uur over gebeld dus dan regel je niets anders meer.
En nu een kaart van kaartje2go. Op tijd besteld maar niet bezorgd.

Ach geen ramp, maar het komt nu net over als denk ik er helemaal niet aan. Terwijl ik dat beide keren juist wel had gedaan.
Oh op die manier. Ik bestel tegenwoordig bij Greetz bloemen, 's avonds voor 10 uur besteld wordt de volgende dag nog bezorgd.
Kaartje2go heb ik nu ook aan de hand. Kaart geregeld voor mijn moeders 95e verjaardag. Ik laat altijd een dag eerder versturen, voor het geval dat de post er twee dagen over doet. Maar hij is helemaal niet aangekomen :'( Gelukkig zij we gisteren zelf heen gegaan (voor het eerst sinds Corona :-X ).
Door Mandarijn
#3410729
Een kleine klaag. Bas loopt weer te mutsen met eten. Heb de karkassen en dergelijke al stukken kleiner geknipt en nog laat ie het staan. Bek is gecontroleerd door de DA en dat zag er goed uit. Ik vrees zijn leeftijd en artrose. Heb al geprobeerd om op verschillende hoogtes te voeren. Maar vrees dat wild niet meer zijn ding is en kalkoennek te hard is tegenwoordig. Denk er over om voor hem kvv in huis te halen en door op internet te zoeken nog meer grijzer haren krijgen in wat te doen. Nooit getwijfeld over wat te voeren met BARF, maar nu ie steeds meer smaken links laat liggen slaat de twijfel kei hard toe
Door src_esther
#3410740
Mandarijn schreef: ma 28 sep 2020, 13:39 Een kleine klaag. Bas loopt weer te mutsen met eten. Heb de karkassen en dergelijke al stukken kleiner geknipt en nog laat ie het staan. Bek is gecontroleerd door de DA en dat zag er goed uit. Ik vrees zijn leeftijd en artrose. Heb al geprobeerd om op verschillende hoogtes te voeren. Maar vrees dat wild niet meer zijn ding is en kalkoennek te hard is tegenwoordig. Denk er over om voor hem kvv in huis te halen en door op internet te zoeken nog meer grijzer haren krijgen in wat te doen. Nooit getwijfeld over wat te voeren met BARF, maar nu ie steeds meer smaken links laat liggen slaat de twijfel kei hard toe
Wild en kalkoen is natuurlijk wel bijzonder hard. Kipkk en niet-wilde-konijnkk wil hij ook niet?
Door Mandarijn
#3410741
src_esther schreef:Wild en kalkoen is natuurlijk wel bijzonder hard. Kipkk en niet-wilde-konijnkk wil hij ook niet?
Kipkk en konijnenkop heeft hij afgelopen week gewoon gegeten. Vis trekt hij zijn neus echt voor op. Behalve kibbeling ::)

Edit: vanavond krijgt Bas eendenkk en dat gaat ook op. Parelhoenkk eet hij ook zo op.
Door Siberienne
#3410742
Hoe oud is Bas eigenlijk?


Eigen klaagje; thermostaat vd douchekraan is kapot. Normaal vind ik douchen heerlijk maar met onvrijwillige wisselbaden is dat toch een stuk minder
Door Mandarijn
#3410743
Siberienne schreef: ma 28 sep 2020, 17:02 Hoe oud is Bas eigenlijk?


Eigen klaagje; thermostaat vd douchekraan is kapot. Normaal vind ik douchen heerlijk maar met onvrijwillige wisselbaden is dat toch een stuk minder
Bas is 10 jaar

Wisseldouche is wel heel gezond :sofa: maar opeens ijskoud water in je nek krijgen is toch minder fijn
Door hannabelgje
#3411415
Pfff het dwergkeesje van de buren zit steeds in mijn tuin en vliegt dan Zoë aan als die buiten is. Mijn kippen worden ook niet echt blij van die keffer in hun tuin. Als de buurman dit niet vlug oplost ben ik geneigd em zelf te vangen en naar het asiel te brengen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3411493
Ik heb een GROTE zak sneeuwwitjemeel gekocht, want ik lustte heel lang niets anders dan witbrood.... Nu begin ik weer wat minder misselijk te worden (Nou ja, vorige week nog primperan gebruikt ::) ::) ) en wil ik wel weer wat eten.....
Vanmorgen wil ik iets lekkers, trek de lade met meel open, zie daar appel/kaneelbrood, precies waar ik zin in zou hebben, MEELLUIS :yucky: :yucky: :yucky:
Dus ik kan een restje appelkaneelmeel, driekwart zak winterbrood, een volle zak bosbrood en mogelijk nog een volle zak speltbrood weggooien.... :'( :'( En ik moet mijn lade goed uitmesten, de rest lijkt nog niet aangedaan.... :-\ :-X
Gebruikersavatar
Door sam28
#3412064
Ik moet echt even klagen over mijn oor. In mijn trommelvlies zit een gat, of je zou ook kunnen zeggen dat ik vrijwel geen trommelvlies meer heb.
Sinds december vorig jaar is mijn oor af en aan pijnlijk. Druppel 1 werkte wel maar wordt niet meer geleverd, druppel 2 is te agressief, druppel 3 werd ik nog dover van dan ik al was.
Sinds begin september ofzo is het echt mis, ik heb het gevoel dat er iets inzit wat groter is dan de binnenkant van mijn oor is. Ik heb 2 weken orale antibiotica gehad en dat heeft wel iets gedaan, een lymfeklier bij mijn oor is verdwenen. Maar dat iets zit er nog wel en word nu weer erger.
Gister gebeld met de KNO en maandagochtend om 8u wordt er een kweek genomen om te kijken wat er zo irritant en pijnlijk is. Ik hoop zo dat daar wat uit komt. Dit is echt niet leuk. Ik hoorde al minder met dat oor en dat is nu alleen maar erger geworden. Sommige dingen volg ik echt niet meer en merk dan dat ik echt uit check en niet eens meer moeite doe om het te verstaan, wat erger ook is met alle mondkapjes, face shields en plastic schermen.
Gebruikersavatar
Door sam28
#3412071
Ooh wat fijn! Bedankt voor de tip! Die neem ik maandag mee naar de KNO arts. :biggrin2:
Door Tanna
#3412075
Ik ben vanmorgen gevallen in het bos. Op zich ben ik zachtjes terecht gekomen omdat het ver tussen de bomen was en daar een heel dikke laag blad ligt. Maar als allebei je voeten wegzakken en vast blijven staan terwijl je naar links valt is dat niet fijn.
Aangezien ik al een boel gebreken heb en een heupprothese ben ik eerst een tijdje blijven liggen, ik moet in zo'n geval goed nadenken hoe ik in vredesnaam nog overeind kom, dat gaat niet zomaar. De krummel danste onderwijl om me heen, eerst heel ongerust en geschrokken maar daarna jolig met de bal.
Uiteindelijk ben ik met veel moeite weer overeind gekomen, heb mezelf afgeklopt, mijn telefoon opgeraapt - die was al in het blad verdwenen - en heb toch nog de foto gemaakt die ik wilde maken voordat ik omviel.
Gewoon verder gewandeld maar toen ik thuis even had gezeten merkte ik wel wat er pijn deed. Mijn hoofd, mijn rug, knieën, voeten en enkels, armen en handen. En die foto is ook niet eens je dat.........
Door - pien -
#3412111
Hoe gaat het met je Tanna?
Heb je meteen thuis Arnica en Traumeel genomen?

Joep heeft de hele nacht lopen kotsen. Meneer heeft de eerste kotsjes (en wat diarree) opgeruimd...ik daarna.
Gister heeft Joep een stukje kophuid gekregen. Volgens meneer heeft hij daarvan stukjes gevonden in de kots.
Hij heeft van 00 tot 8 u gekotst en daarna niet meer.
Joep heeft heel veel gedronken en ligt nu zielig op de bank. Ik heb hem maar laten liggen en de andere twee meegenomen voor een ronde. Ik liet hem even de achterdeur uit en zag dat hij probeerde te poepen maar er kwam niks :-\
Kunnen ze daarvan verstopt raken, een stuk kophuid? En wat kan ik doen om hem te helpen als er iets klem zou zitten?
Door eelke
#3412112
Hoe laat heeft ie die kophuid gekregen? Lijkt me best snel, voor een verstoppen, maar echt verstand heb ik er niet van.
Misschien okugest geven? Reageert ie met pijn op zijn buik?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door