Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door pike
#3401984
Het heeft geregend. Niet eens genoeg om het stof van alle blaadjes te spoelen >:(
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3401985
Kaela schreef: di 28 apr 2020, 18:50 Niet? Dit jaar toch wel? Ik heb wel vrij.
En ik ga al nooit naar bevrijdingsfestivals, dus het wordt een bevrijdingsdag als altijd voor ons :biggrin2:
Dat was ook wat ik dacht en waar ik van uit ging. Maar blijkt dus afhankelijk te zijn van CAO en bij ons blijkt het ook die eens in de 5 jaar gewone werkdag te zijn dus nooit bevrijdingsdag als vrije dag :-\ En dat in een ambtenaren organisatie :???:
Ik mag anders ook altijd graag even naar het stadspark om te genieten van bevrijdingsfestival maar dat zat er door corona al niet in.
Door hannabelgje
#3401993
dinky89 schreef: Dat was ook wat ik dacht en waar ik van uit ging. Maar blijkt dus afhankelijk te zijn van CAO en bij ons blijkt het ook die eens in de 5 jaar gewone werkdag te zijn dus nooit bevrijdingsdag als vrije dag :-\ En dat in een ambtenaren organisatie :???:
Ik mag anders ook altijd graag even naar het stadspark om te genieten van bevrijdingsfestival maar dat zat er door corona al niet in.
Dan heb je waarschijnlijk een feestdag op goede vrijdag. Klopt dat? Dan mag je jezelf alsnog gelukkig prijzen want dan heb je ieder jaar een extra feestdag en 5 mei is belachelijk genoeg maar eens per 5 jaar.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door dinky89
#3401997
hannabelgje schreef: wo 29 apr 2020, 06:37 Dan heb je waarschijnlijk een feestdag op goede vrijdag. Klopt dat? Dan mag je jezelf alsnog gelukkig prijzen want dan heb je ieder jaar een extra feestdag en 5 mei is belachelijk genoeg maar eens per 5 jaar.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Nee dat klopt niet. Goede vrijdag is geen feestdag.
Door hannabelgje
#3402000
dinky89 schreef: Nee dat klopt niet. Goede vrijdag is geen feestdag.
Normaal zijn ambtenaren vrij op goede vrijdag. Dan is dat niet zo netjes vind ik, dat ze 5 mei niet als feestdag rekenen. De keren dat ik dat had was ik vrij met goede vrijdag. En 5 mei was dan een verplichte atv dag.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door dinky89
#3402001
hannabelgje schreef: wo 29 apr 2020, 08:26 Normaal zijn ambtenaren vrij op goede vrijdag. Dan is dat niet zo netjes vind ik, dat ze 5 mei niet als feestdag rekenen. De keren dat ik dat had was ik vrij met goede vrijdag. En 5 mei was dan een verplichte atv dag.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Tja, blijkbaar is die vrije dag op 5 mei in 2005 gesneuveld bij het arbeidsvoorwaardenakkoord van de organisatie waar ik nu werk (aldus intranet). Misschien dat daar toen een extra vrij te besteden vrije dag voor in de plaats is gekomen, dat weet ik niet.
Door MillyMol
#3402639
Gisteren en vandaag verhuisd. Niet naar Hongarije, zoals het plan was, maar naar een huurappartement. :-X :-\
Stom virus! >:(
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3402641
MillyMol schreef:Gisteren en vandaag verhuisd. Niet naar Hongarije, zoals het plan was, maar naar een huurappartement. :-X :-\
Stom virus! >:(
Ik snap het zo, maar ik vind je toch geweldig. En dan door dat stomme virus je eigen plannen in de ijskast zetten om zo je collega’s te blijven ondersteunen!
Door Siberienne
#3402642
MillyMol schreef: di 05 mei 2020, 18:53 Gisteren en vandaag verhuisd. Niet naar Hongarije, zoals het plan was, maar naar een huurappartement. :-X :-\
Stom virus! >:(
Ik moest net vandaag aan je denken en vroeg me af hoe het met je was.

Stom virus inderdaad. Jouw plannen zijn wel heel wreed doorkruist..
Gebruikersavatar
Door sam28
#3402644
Ik fietste laatst langs die flats waar je huis was en moest idd nog aan je denken en vroeg me af hoe het was.

Stom virus idd, vreselijk balen en een hoop meer dan alleen balen. :-*
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3402646
Siberienne schreef: di 05 mei 2020, 21:04 Ik moest net vandaag aan je denken en vroeg me af hoe het met je was.

Stom virus inderdaad. Jouw plannen zijn wel heel wreed doorkruist..
+1...

Balen dat het niet door kon gaan zoals je gehoopt had :(
Door Eef+Stippels
#3402654
MillyMol schreef: di 05 mei 2020, 18:53 Gisteren en vandaag verhuisd. Niet naar Hongarije, zoals het plan was, maar naar een huurappartement. :-X :-\
Stom virus! >:(
Wat een ontzettende tegenvaller :-X
:bigarmhug: :bigarmhug:
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3402657
MillyMol schreef: di 05 mei 2020, 18:53 Gisteren en vandaag verhuisd. Niet naar Hongarije, zoals het plan was, maar naar een huurappartement. :-X :-\
Stom virus! >:(
Hoop zo voor jou dat jij toch snel kan gaan genieten van je mooie huisje in Hongarije :bigarmhug: Het is heel begrijpelijk dat je niet nu midden in deze crisis je collega's in de steek wilt laten :-*
Door Mandarijn
#3402859
Bas is net aangevallen door een herder. Die kwam vanuit het niets van achteren en klapte zo op hem. Was uit een garage ontsnapt. Zag de haren rondvliegen. "Gelukkig" schaafwonden en bloeduitstortingen op zijn achterhand. Moeders was erbij dus die heb ik een borrel gegeven voor de schrik, want dat is ze. De tranen stonden haar in de ogen
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door