Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Eef+Stippels
#3386876
Wat heftig, Plien :-*
Wel fijn dat de medicijnen helpen.
En dat Eddie hersenen heeft was toch geen nieuws hoop ik :P

Dikke knuffel! :bigarmhug:
Door frodo quin
#3386881
Pauline schreef: di 01 okt 2019, 20:57 Ik heb het ooit in deze topic gemeld, dus maar even het vervolg. Vandaag heeft Eddie definitief diagnose Parkinson gekregen. MRI van zijn hoofd was goed, blij dat hij hersens had. :D Zondag tijdens de MRI wel een "wat is dit in hemelsnaam????"-momentje... Nieuwe tussenwervelschijf is van kunststof en hoefde niet vermeld, maar was wel heel duidelijk zichtbaar en gaf wat ????.

Hij doet het heel goed op de medicatie, opstartproblemen zijn voorbij, tremoren behoorlijk verminderd, niet helemaal weg, maar dat was ook een utopie geweest. Vandaag hoorden we ook dat de darmproblemen die hij jaren geleden zo vaak had waarschijnlijk ook al met Parkinson te maken hadden. Bijna niet voor te stellen.... Betekent dat hij het al jaren heeft. Metaalsmaak weg, zere handen weg, werkt weer een paar uur om de dag, gaat goed. Zolang het stressniveau niet te hoog wordt lukt alles prima, schiet hij door dan is het mis, maar goed... dat is nou eenmaal zo en daar zal hij ook mee moeten leren leven. Werkgever is gelukkig heel welwillend en ik geloof graag dat dat is omdat ze hem graag zien en niet omdat het moet. Moeilijkste is om met je potje energie te dealen zodat je de dag door kunt komen. En dat heeft tijd nodig, dus die moet hij dan ook maar nemen.

En verder plukken we de dag, stellen niets uit tot morgen en doen dat wat we willen en kunnen.

Verdrietige klaag: 6 maanden geleden dat we onze kleine ouwe jongen hebben laten gaan.... En ik ben nog steeds niet uitgehuild. Bah.
Fijn dat Eddy het een heel stuk beter doet met medicatie, al is het natuurlijk geen fijne diagnose.

En dat je na een half jaar nog moet huilen vind ik niet vreemd. Je dieren zijn een deel van je gezin, van je leven. Ze verliezen doet veel pijn. Ik hoop dat je het een plaatsje kan geven :bigarmhug: :bigarmhug:
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3386883
Knuf voor Plien en Eddie! :-*
Zo’n diagnose is echt helemaal niks natuurlijk... Wel fijn dat de medicatie wat helpt.

En natuurlijk kun je het nog niet droog houden, pas een half jaar na het inslapen van Joris. Dat is veel te snel :-*
Gebruikersavatar
Door sam28
#3386915
Ik ben aan het kamperen. Ziva ligt bij mij in de binnentent. Prima.
Maar nu is ze ziek. Waterdunne diarree en ze heeft de tent onder gekotst. :-[
niet leuk voor haar en ook niet voor mij. Wat een lucht. Ze heeft veel water gedronken en dat komt er nu ook weer uit.
Gebruikersavatar
Door sam28
#3386956
Bij de DA geweest. Ze heeft ook koorts. 3 prikken gehad en wat pillen mee gekregen. Virusje? Bacterie? De DA was niet heel mededeelzaam. Ook niet op basis van mijn vragen. Waarom AB als het een virus was? Tja, het is een ouwetje dus geen risico. Op de vraag of ik naar huis moest was het antwoord nee, je kunt het aankijken.

Toch maar rondje hotels gedaan, alles vol.
helaas.
Morgen maar even afwachten. Ze heeft de helft van haar pensje op, ik heb haar niet meer gegeven. Afgelopen nacht staat me nog helder voor de geest en rook net dat ik nog een keer moet dweilen. :-X
maar het regent, de tent is klein, ziva ligt erin en het toiletgebouw is ver weg, dus ik wacht ff. :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door sam28
#3386978
Ik hoop het ook. Ze was al weer iets blijer zostraks. En sinds de DA nog maar 3x diarree. Net voor de 2ekeer een finidiar forte. Ze was ook best afgevallen zag ik. 1.3kg. Bahbah.
DSC_1150.JPG
DSC_1150.JPG (5.28 MiB) 2095 keer bekeken
Vanmiddag in mn slaapzak geslapen.
Gebruikersavatar
Door pike
#3386983
Ach gos, Arme Ziva, arme jij. Wat kijkt ze beroerd uit de ogen. Ik weet helaas uit eigen ervaring wat het is om zieke honden te hebben tijdens kamperen. Beterschap!
Gebruikersavatar
Door sam28
#3387005
Ik heb de minst beroerde foto genomen :biggrin2:

Ik ben voorzichtig positief. Was ingesteld op vannacht m'n bed uit maar ze ligt in d'r pakje onder een stapel dekens nog. Vanaf gister 19.30 toen ik ging slapen tot nu, nou ik wakker ben. Ik geloof dat ik ook maar een beetje moe was na vorige nacht.
Vandaag gaat de zon schijnen en komt er een vriendin. Kan zij even meekijken ook. Want gister was ik enigszins overstuur. Ik ken ziva niet zo ziek, ziva is nooit ziek. Ziva loopt onder een auto, maar is niet ziek. ;)
2019-10-05 08.05.00.jpg
2019-10-05 08.05.00.jpg (5.37 MiB) 2060 keer bekeken
De waarom stoor je me in mn slaap blik.... :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door sam28
#3387052
DSC_1160.JPG
DSC_1160.JPG (4.99 MiB) 2026 keer bekeken
Het gaat wat beter. Ze heeft geen diarree meer gehad en ook niet gekotst. Ze voelt zich nog niet top. Het vlees laat ze staan maar wil wel mijn koekje en kaas en brood enzo. Ze is wat suf maar voelt ook niet meer heet.
Het zonnetje schijnt hier uitbundig en ze ligt lekker te suffen in het gras. Naast haar 2 warme plekjes.
Gebruikersavatar
Door pike
#3387080
sam28 schreef: za 05 okt 2019, 14:03 DSC_1160.JPG

Het gaat wat beter. Ze heeft geen diarree meer gehad en ook niet gekotst. Ze voelt zich nog niet top. Het vlees laat ze staan maar wil wel mijn koekje en kaas en brood enzo. Ze is wat suf maar voelt ook niet meer heet.
Het zonnetje schijnt hier uitbundig en ze ligt lekker te suffen in het gras. Naast haar 2 warme plekjes.
Dat ziet al een heel stuk beter uit! Fijn dat ze lekker in het zonnetje kon liggen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door