Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3460143
De pleister duurde bij mij echt wel anderhalf a 2 weken voordat het optimaal ging werken Sonja.
Buikpijn heb ik nu nog bij bepaalde dingen eten. Komt deels door de eds en de pleister heeft dat zeker niet verbeterd. Maar het weegt hier op tegen de voordelen.

Een dikke knuffel Sonja.

Hier al weer weken slecht slapen en de pijn in mijn heupen verergert erg snel. Ook mijn pols wil niet beter worden. Maar domweg nog geen tijd gehad om naar de huisarts te gaan. Maar naast alle andere pijn wordt dit te gek.
De zorg moet ook vanuit Deventer naar hier komen, maar hopelijk kunnen we hier dan ook een goede instrumenten maker vinden die mee denkt. Dus na komende week die afspraak maar maken met de huisarts.
De orthopedisch schoenmaker wil ik nog wel in Deventer houden.
Gebruikersavatar
Door Sonja
#3460156
Charlie Angel schreef: zo 28 mei 2023, 13:52 De pleister duurde bij mij echt wel anderhalf a 2 weken voordat het optimaal ging werken Sonja.
Buikpijn heb ik nu nog bij bepaalde dingen eten. Komt deels door de eds en de pleister heeft dat zeker niet verbeterd. Maar het weegt hier op tegen de voordelen.

Een dikke knuffel Sonja. Afbeelding

Hier al weer weken slecht slapen en de pijn in mijn heupen verergert erg snel. Ook mijn pols wil niet beter worden. Maar domweg nog geen tijd gehad om naar de huisarts te gaan. Maar naast alle andere pijn wordt dit te gek.
De zorg moet ook vanuit Deventer naar hier komen, maar hopelijk kunnen we hier dan ook een goede instrumenten maker vinden die mee denkt. Dus na komende week die afspraak maar maken met de huisarts.
De orthopedisch schoenmaker wil ik nog wel in Deventer houden.
Ach dan is er nog hoop. Afgelopen nacht toch weer heel veel pijn gehad. Dus vanochtend toch maar 2 pleisters geplakt. Moet zeggen dat het nu wel beter gaat, op wat lichte buikpijn na. Ik voel me in ieder geval helderder van geest dan met die oxycodon. Ik had vanmiddag aan het eind van de middag zelfs weer wat energie en ook weer wat meer eetlust.

Wat ruk dat het met jou minder gaat. Slecht slapen sloopt je ook echt. Hopelijk kun je snel naar de huisarts want die pols klinkt ook niet echt lekker. :-\
Gebruikersavatar
Door Sonja
#3460157
sam28 schreef: zo 28 mei 2023, 14:07 :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:

Voor iedereen die m kan gebruiken!!!
Jaaaaah, ik pak er effe eentje, hoor! :biggrin2:
Door hannabelgje
#3460158
Nori eet weer slecht en geeft over. Dinsdag weer terug en morgen aan de hills ad maar weer.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door Sonja
#3460160
hannabelgje schreef: zo 28 mei 2023, 22:01 Nori eet weer slecht en geeft over. Dinsdag weer terug en morgen aan de hills ad maar weer.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk
O, echt balen... :(
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3460169
hannabelgje schreef:Nori eet weer slecht en geeft over. Dinsdag weer terug en morgen aan de hills ad maar weer.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk
Oh bah, dit is echt niet leuk. Zal hij ook weer verstopt zitten?
Door hannabelgje
#3460170
Charlie Angel schreef:Oh bah, dit is echt niet leuk. Zal hij ook weer verstopt zitten?
Geen idee

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door Sonja
#3460220
hannabelgje schreef: ma 29 mei 2023, 11:34 Geen idee

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk
Hoe gaat het intussen?

Eind van de middag kwam er weer een mailtje van het ziekenhuis binnen. Mijn volgende controlescan is ingepland. Maar uiteraard zijn ze wederom vergeten om het echogeleid aanprikken van het infuus in te plannen. En omdat die scan al 's ochtends vroeg staat ingepland, gaat het natuurlijk nooit lukken om dat er nog voor te plannen. Dus ik mag morgen weer gaan bellen. Ach, is pas de 7e keer op rij dat ze dit vergeten... :-X
Door hannabelgje
#3460225
We wachten ff af. Hij heeft gisteravond en vandaag goed gegeten en ik heb ook geen kots meer gevonden. Ik heb via mp een babyweegschaal gekocht en we gaan zijn gewicht in de gaten houden.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

Door Anne in Zweden
#3460228
Sonja schreef: di 30 mei 2023, 22:11 Hoe gaat het intussen?

Eind van de middag kwam er weer een mailtje van het ziekenhuis binnen. Mijn volgende controlescan is ingepland. Maar uiteraard zijn ze wederom vergeten om het echogeleid aanprikken van het infuus in te plannen. En omdat die scan al 's ochtends vroeg staat ingepland, gaat het natuurlijk nooit lukken om dat er nog voor te plannen. Dus ik mag morgen weer gaan bellen. Ach, is pas de 7e keer op rij dat ze dit vergeten... :-X

Pfff, Sonja... Kun je niet ergens een klacht indienen hierover? Heeft het ziekenhuis geen ombudsman of iets dergelijks bij wie je kunt gaan stampvoeten?
Anderzijds moet je daar natuurlijk ook de energie voor hebben... Kan me voorstellen dat je je beperkte energie liever in iets anders steekt. :(
Gebruikersavatar
Door Sonja
#3460230
Anne in Zweden schreef: di 30 mei 2023, 23:42 Pfff, Sonja... Kun je niet ergens een klacht indienen hierover? Heeft het ziekenhuis geen ombudsman of iets dergelijks bij wie je kunt gaan stampvoeten?
Anderzijds moet je daar natuurlijk ook de energie voor hebben... Kan me voorstellen dat je je beperkte energie liever in iets anders steekt. :(
Eigenlijk geen idee waar ik terecht zou kunnen met zo'n klacht. Maar het is natuurlijk wel een klachtje waard. Telkens als ik bel hoor ik degene aan de andere kant van de lijn zeggen: "O, wacht even. Er staat een notitie in uw dossier! Goh, ook stom dat dat over het hoofd gezien is! Het staat er duidelijk in!" Maar ik weet gewoon dat het de volgende keer weer zo zal gaan. Ik zou eerlijk gezegd erg verbaasd zijn als ze het wel gelijk goed zouden inplannen! :biggrin2:
Maar ik kan er inmiddels nog een nieuwe klaag aan toevoegen:. Ik heb vandaag bij de apotheek nieuwe medicatie opgehaald. Op het doosje staat 30 stuks. Ik gebruik er 2 per dag, dus dat is voor ruim 2 weken. Maak ik daarnet het doosje open, zitten er geen 30, maar slechts 10 in. :-\ Daar haal ik dus het weekend niet eens mee. :( Dus ik kan morgen ook terug naar de apotheek. En dan hopen dat ze me geloven en de resterende 20 stuks meegeven en ik niet weer een herhaalrecept moet gaan regelen.
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3460234
Het is al zo waardeloos dat niets vanzelf goed gaat, qua medicatie en qua recepten. Maar dat dit nu voor de 7e keer over het hoofd wordt gezien is toch wel heel absurd.
Men moet toch heel goed begrijpen dat je niet de hele dag (bij wijze van spreken) met ziek zijn bezig wilt zijn?
Succes maar weer.

Hannah, hopelijk blijft hij nu goed eten en zich goed voelen.
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3460238
Wat voor @#$%$@@#$$@ werken er daar in dat ziekenhuis zeg... Al 7 keer "vergeten"...

Ik begrijp dat je je energie aan andere dingen wilt en moet besteden, maar je zou inderdaad eens een formele klacht kunnen overwegen...

Sterkte, Sonja... En een voorzichtige :bigarmhug:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door