Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door MillyMol
#3433975
PoP, vertel je lief gewoon hoe vervelend je het vindt dat deze reis niet door kan gaan vanwege veiligheidszorgen en hoe trots je op hem bent dat hij naar je zorgen geluisterd heeft en ervoor gekozen heeft om het belang van veiligheid voorop te stellen.

Koop of bestel wat artikelen om die twee dagen tot een romantische te maken. Probeer dat schuldgevoel aan de kant te zetten. Je hoeft je niet schuldig te voelen omdat je je lief gezond en levend wil houden en je kinderen niet wilt laten opgroeien zonder vader.

Je bent je schoonouders overigens geen andere uitleg verschuldigd dan dat jullie na zorgvuldige overwegingen uit veiligheidsoverwegingen besloten hebben om niet daarheen op vakantie staan, maar dat jullie open staan voor suggesties als ze ervoor zouden kiezen om zelf ook voor veiliger opties te gaan.

Jullie zijn niemand verantwoording verschuldigd, alleen elkaar.

*psychologen modus uit.*
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3433986
Nou, ik heb die knop toch omgedraaid gekregen hoor. :biggrin2:
Gisteren een heerlijke namiddag en avond gehad. Nu lig ik even wakker maar straks gaan we weer verder met de ochtend die we vooraf in gedachten hadden. :D ;D
Helemaal goed dus. Lief dat jullie zo meeleven, echt. Dat raakt me wel. :-*

Schoonouders reageerden trouwens relatief goed. Schoonmoeder werd zelf wat bang maar ik denk niet dat ze er iets mee gaat doen. Er volgt haar mannen (lief en zoon). Die 2 vinden het niet zo'n probleem. Die moeten natuurlijk ook enkel met zichzelf rekening houden. Hebben geen kinderen of kinderen die al lang volwassen zijn.
Iedereen had wel begrip voor het feit dat dat voor Meneer PoP niet zo is.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3433987
Fijn om te lezen dat de knop toch om is gegaan PoP :) En ook fijn dat er begrip voor was dat meneer PoP niet mee gaat. Maakt het toch makkelijker te accepteren voor meneer PoP dan wanneer het een hele strijd was geweest en ze het maar onzin hadden gevonden ;)
Door Anne in Zweden
#3433995
Kan het alleen maar eens zijn met de wijze woorden van MillyMoll. Fijn dat het allemaal goed is gekomen , PoP! :-*
Door Too
#3434268
Sodejuuuu
De achterbuurman heeft een nieuwe buitenlamp òf hij beheert een landingszone voor ufo's :shades:
Door src_esther
#3434269
Too schreef: di 09 nov 2021, 22:47 Sodejuuuu
De achterbuurman heeft een nieuwe buitenlamp òf hij beheert een landingszone voor ufo's :shades:
Je hoeft nu zelf slechts wat sfeerlicht aan te doen?
Door Too
#3434335
src_esther schreef: wo 10 nov 2021, 00:25 Je hoeft nu zelf slechts wat sfeerlicht aan te doen?
Bijna.. wel met zonnebril de keuken in
T is bij zijn voordeur mét bewegingssensor en die sensor pakt de hele stoep mee ..
Morgen maar even babbelen of hij nog mogelijkheden ziet
Gebruikersavatar
Door sam28
#3434338
Moet toch af te stellen zijn? Lamp iets naar beneden draaien?
Hopelijk snapt ie m.


Sinds een paar dagen hoor ik resoneren in de woonkamer. Een doffe dreunende toon. Eerst ff gecheckt of het mijn tinnitus was (dat heb ik eerder gehad ;D Hele huis afgezocht, bij de buren geluisterd. Zat het in mijn oor. ;D ) De onderbuuf is doof en luistert op luide toon haar tv en die is het niet. De buren naast haar zijn het ook niet. Ook oudere mensen. En mijn directe buren links en rechts zijn het ook niet. De ene buurman is blijkbaar net nieuw en schroomde zelfs om de deur open te doen. Het was er op de keuken na, donker en verder stil. De andere buurman had een klein muziekje aan maar ook zacht en hij zou er een of andere stekker uit halen, kijken of het werkte. Maar het resoneren is pas 10 min geleden gestopt. Na dik 3 uur. :o
Ik ga bijna de studentengang missen zo :biggrin2:
Een paar weken terug hebben we blijkbaar wel 5G masten gekregen. Maar het lijkt me toch vreemd dat dat een paar uur in de middag/avond staat te resoneren.

Als iemand tips heeft hoe ik de bron van het resoneren kan lokaliseren, graag. Dan kan ik die persoon erop aanspreken.
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3434695
Kleine klaag: ik heb iets besteld bij bol... :(
De belofte was 'morgen in huis' en omdat baby gisteren niet te genieten was, had ik geen energie om nog naar de winkel te gaan. Ik dacht vandaag nog leuk met haar te kunnen verven zodat cadeautje voor het weekend droog/af zou zijn...
Maar nu komt het niet vandaag én kan ik niet meer annuleren en alsnog vandaag naar de speelgoedwinkel... ::)

Verstuurd vanaf mijn M2102J20SG met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door Kaela
#3435418
Oke, de mondkapjes waren leuk, verder zie ik de dierenarts veel te vaak tegenwoordig. Vandaag met Charlie, die om onduidelijke redenen veren verliest en ze groeien niet terug. Inmiddels heeft ie drie kale plekken.
We hebben bloed geprikt (en dan ben ik blij dat ik door ervaring bijna volleerd dierenartsassistente ben. Hup, Charlie in de houdgreep en op zijn rug, vleugel uit, prikken maar! Dat heb ik een keer door een assistente die niet goed durfde laten doen en sindsdien doe ik het liever zelf) en dat opgestuurd voor diverse testen. Van schimmel, tot enge virusziektes. Ook hebben we onder de microscoop gekeken voor een bloedparasiet, maar die heeft ie gelukkig niet. Wel zoals bij vogels zo grappig is bloedcellen die ovaal kunnen worden om in de piepkleinste haarvaatjes te kunnen op grote hoogte. Wist ik niet, leuk om te zien.

Nu heeft Charlie een middel gekregen dat de veren moet stimuleren weer te gaan groeien. Hopelijk zijn alle testen negatief en volstaat dit middel. Anders is er of slecht nieuws, of wordt de puzzel wel heel lastig.

Otje gaan we een middel geven wat de artrosepijn goed moet aanpakken. Ben de naam kwijt, krijg het opgestuurd omdat het op was. Hopelijk houdt ze dan op met zeuren en hebben we die puzzel ook opgelost. Het kost allemaal een vermogen en dat is met alle liefde. Maar we hebben nu wel veel wat ondanks alle moeite en energie maar zo doortobben blijft. Ik wil dat Otje blij en tevreden en pijnvrij van haar oude dag geniet en dat Charlie mooi strak in zijn mooie pak blijft. En dat muisjes mijtvrij zijn, want daar lijken de plekjes ook weer terug te komen :(
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3435421
Sterkte Karin. Hoe aardig die kale smurf ook is, ik zie hem liever bij de koffie of zo dan in zijn functie als dierenarts. Ik duim dat alles meevalt.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door