Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door MillyMol
#3390294
CindyMayella schreef: di 26 nov 2019, 15:54 Vanochtend longfunctietest gehad (heb 3 wk geleden longontsteking gehad en huisarts vond het beter om die test te doen, om zeker te weten dat alles goed was); maar nu blijk ik astma te hebben :-\ .... heb dr alleen last in de herfst/winter (iets met luchtvochtigheid).... net de puffer opgehaald, hele uitleg.... geloof dat ik niet meer weet hoe die werkt :o .... leeftijd???? :biggrin2: ....
Heb overigens de afgelopen 2 jaar behoorlijk weinig tot niet geslapen (te vaak narcoses gehad), was elke dag rond 4 uur klaar wakker, ondanks dat ik ook moest werken.... sinds een week of 4 slaap ik eindelijk weer goed; althans, heb het idee dat ik die uren die ik niet heb geslapen, nu aan het inhalen ben... als ik nu vrij ben en ik teveel afspraken heb (zoals vandaag: weekboodschappen, longtest, 2x naar apotheek moeten rijden, naar school van dochterlief voor een rapport gesprek en dan nog zo koken), ben ik halverwege de dag zo ontzettend moe, dat ik bijna zit te huilen omdat ik wil slapen :'( :( .....
Ook is mijn baan best wel zwaar, lichamelijk, dus dat hakt er ook in.... maar het liefst slaap ik nu gewoon de hele dag... en nee, geen Pfeiffer ;)....
Misschien ga je mijn reactie niet leuk vinden, maar het is goed bedoeld…
Als je drie weken geleden een longontsteking hebt gehad is het gewoon niet verstandig om nu alweer (volledig) aan het werk te zijn. En als ik het me goed herinner is het afgelopen jaar thuis ook nogal heftig geweest. Vind je het dan gek dat je zo moe bent? Ik niet.

Misschien is het verstandig om eens even pas op de plaats te maken en tijd te nemen voor je zelf en dat mooie motto dat je onderaan al je berichtjes hebt staan in de praktijk te brengen… :-*
Door smulpaap
#3390302
Pas maar goed op jezelf hoor Cindy . Alleen jij kunt dat doen . Je voelt je eigen lichaam als beste . :-* :-*
Door Mandarijn
#3390307
pike schreef: wo 27 nov 2019, 13:12 En het adres klopt ook niet?
Stond geen adres bij. Was in België (Kinrooi) geregistreerd de hond.
Door Siberienne
#3390355
Mandarijn schreef: wo 27 nov 2019, 16:51 Stond geen adres bij. Was in België (Kinrooi) geregistreerd de hond.
Klopte de landcode dan wel bij het tel nr?
Wel fijn voor de hond dat je ‘m kon vangen!


Klaag van Spot: vannacht met de wind klapperde het zeil van ons buitenhok en dat was eng! Ik was er even uit gegaan en durfde niet meer terug. Gelukkig kwam het vrouwtje me wel redden om half drie vannacht :-X

Klaagje van het vrouwtje; pfffff ik heb slaap. Gisteren een werkdag met nascholing van 8-21;30 en dat was best vermoeiend met ook nog 2,5 uur reistijd erbij. Begint die draak te spoken!
Door Mandarijn
#3390371
Siberienne schreef: do 28 nov 2019, 10:57 Klopte de landcode dan wel bij het tel nr?
Wel fijn voor de hond dat je ‘m kon vangen!



Klaag van Spot: vannacht met de wind klapperde het zeil van ons buitenhok en dat was eng! Ik was er even uit gegaan en durfde niet meer terug. Gelukkig kwam het vrouwtje me wel redden om half drie vannacht :-X

Klaagje van het vrouwtje; pfffff ik heb slaap. Gisteren een werkdag met nascholing van 8-21;30 en dat was best vermoeiend met ook nog 2,5 uur reistijd erbij. Begint die draak te spoken!
Ja dat klopte ook. Kregen alleen het bericht te horen dat het nummer buiten gebruik was. Hopelijk is "George", want zo heette de hond, weer terug thuis
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3390821
Mandarijn schreef: do 28 nov 2019, 16:25 Ja dat klopte ook. Kregen alleen het bericht te horen dat het nummer buiten gebruik was. Hopelijk is "George", want zo heette de hond, weer terug thuis
ja hopelijk


Hier heeft Maci binnen geplast, is nog eens heerlijk onder de tv kast gelopen, die ik niet in mijn eentje verschoven krijg :-X
Heb zo goed als kwaad als het kon met een mes de poetsdoek eronder lopen duwen, nu buitendeur open en hopelijk gaat het niet stinken ::)
Heb hem op zijn flikker moeten geven om hem te stoppen en net liep ie er met een grote boog omheen, arme opa he.
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3391002
Pfff, ik vind mezelf even niet zo leuk.... :(
Ik werk keihard, maar lijk om één of andere reden niet van mijn faalangst af te komen... En ik werk mezelf tegen, maar ik kan ook geen hulp vragen want ik heb geen tijd omdat ik zo hard werk.... :'(
Klinkt stom, is ook niet goed uit te leggen maar de hele wereld is deze week gewoon even stom :(
Volgende week gaat het vast wel weer... ::)

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk

Door Siberienne
#3391008
Fenixjuh schreef: do 05 dec 2019, 22:00 Pfff, ik vind mezelf even niet zo leuk.... :(
Ik werk keihard, maar lijk om één of andere reden niet van mijn faalangst af te komen... En ik werk mezelf tegen, maar ik kan ook geen hulp vragen want ik heb geen tijd omdat ik zo hard werk.... :'(
Klinkt stom, is ook niet goed uit te leggen maar de hele wereld is deze week gewoon even stom :(
Volgende week gaat het vast wel weer... ::)

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:

Helpt het als ik zeg dat je niet de enige bent die met dit soort dingen worstelt?

En tuurlijk gaat het volgende week wel weer. Want je bent prima zoals je bent.

Ik kreeg een keer de tip om niet meer het woord ‘moet’ te gebruiken maar tevervangen door ‘mag’ en terwijl ik dacht ‘wat een kul’ was ik zo ver dat ik dacht oké, ik probeer het’ en zowaar, het hielp ;D

Ken je het werk van Brene Brown? Aanrader, ik zou dat zeker eens lezen of kijken (youtube) als ik jou was. Enne.... even wat minder hard werken dan maar. Even pauze komend weekend? Effe echt niks moeten, krijg je volgende week weer wat meer energie ;)
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3391017
Fenixjuh schreef: do 05 dec 2019, 22:00 Pfff, ik vind mezelf even niet zo leuk.... :(
Ik werk keihard, maar lijk om één of andere reden niet van mijn faalangst af te komen... En ik werk mezelf tegen, maar ik kan ook geen hulp vragen want ik heb geen tijd omdat ik zo hard werk.... :'(
Klinkt stom, is ook niet goed uit te leggen maar de hele wereld is deze week gewoon even stom :(
Volgende week gaat het vast wel weer... ::)

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
Als de hele wereld stom is, wees dan een beetje extra lief voor jezelf :-*
Door Siberienne
#3391185
Kaela schreef: vr 06 dec 2019, 07:27 Als de hele wereld stom is, wees dan een beetje extra lief voor jezelf :-*
Dat vind ik nou een mooi motto!

Ik ben de hele ochtend bezig om adreswijzigingen door te geven die via post.nl blijkbaar niet doorgekomen zijn... dus nu mag ik een stuk chocola. Klantenservice kwam niet verder dan "oh, dat snappen we ook niet" .....
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3391254
Ik heb spijt.... vandaag weer de groepsles kickboksen met mijn collega’s. De sportschool heeft nu van die trainingslampjes die gebruikt worden met oefeningen. Planken bijv tegenover elkaar en ieder moet dan zijn eigen kleur uittikken. Degene met de meeste uitgetikte lampjes wint natuurlijk.
Nu ben ik nogal competitief ingesteld... En wil ik altijd winnen.... maar ik ben ook 10 jaar en meer ouder dan de rest van de groep, wat inhoud dat ik meestal een tandje bij moet zetten...
Vandaag moesten we dus lampjes tikken maar dan hangend aan een ring, lampje op de grond uittikken (dus laten zakken) en vervolgens bovenin een lintje aantikken....
Ik had wel de meeste; 38x in een minuut. Maar jeetje ik heb rubberbenen en ik kan mijn glas drinken amper optillen zo trillen mijn armen.

Soms zou het makkelijker zijn als ik daar wat minder fanatiek in was, want ik ga morgen en overmorgen nog veel meer spijt krijgen!
Door Too
#3391398
Fenixjuh schreef: do 05 dec 2019, 22:00 Pfff, ik vind mezelf even niet zo leuk.... :(
Ik werk keihard, maar lijk om één of andere reden niet van mijn faalangst af te komen... En ik werk mezelf tegen, maar ik kan ook geen hulp vragen want ik heb geen tijd omdat ik zo hard werk.... :'(
Klinkt stom, is ook niet goed uit te leggen maar de hele wereld is deze week gewoon even stom :(
Volgende week gaat het vast wel weer... ::)

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
Luister goed naar Kaela :-* wees mild voor jezelf.
En hele kleine stapjes zijn ook stapjes hè!

Ooit schetste iemand het me als volgt:
Als je je (vaar)route 1graad verlegt lijkt dat een verandering van niks..... totdat je na een tijdje op de kaart kijkt en ziet waar je uit bent gekomen.
Kortom denk in kleine stapjes ( ook al wil je er nou eindelijk wel s klaar mee zijn ... >:( )
Door Too
#3391399
Ben dr weer s ingestonken... kattenspeeltje met valeriaan, wat een stinkzooi
;D


Ik zag alleen silvervine in de omschrijving en daar was ik benieuwd naar
Door - pien -
#3391418
Too schreef: do 12 dec 2019, 13:48 Ben dr weer s ingestonken... kattenspeeltje met valeriaan, wat een stinkzooi
;D


Ik zag alleen silvervine in de omschrijving en daar was ik benieuwd naar
Stinkt dat zó erg? Ik heb een goeie neus maar bijv. de Ieeeeuw (of hoe heten ze) ruik ik niet...
Stinken je meiden erin :biggrin2:
Edit: silvervine is matatabi

Klaag : een grote reu hier die bij opwinding van 'iets lekkers' of 'eten' effe z'n poot optilt en overal maar tegenaan zeikt.
Hij komt uit een zandbak met beton en hout en wat hokken dus daar kon hij rustig tegenaan zeiken, hij doet/deed? het dus heel erg netjes hier in huis maar soms kan hij zich níet inhouden >:(
Ik let heel erg op maar één tel is genoeg dat 'ie weer piest :-X
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3391651
Na alle operaties en cyste die ontdekt is, nu een vleesboom in mn baarmoeder... stoppen met de pil; al ruim 2 mnd ongesteld mede door ab kuur... nu medicatie tegen vleesboom, hopelijk stopt menstruatie dan ook... beetje erg moedeloos, gefrustreerd en boos :'( :-\ :-X :-X
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door