Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door MillyMol
#3432288
Tieners hebben een nog onvoldoende ontwikkelde frontaalkwab en kunnen daarom nog niet zo goed vooruit denken en de consequenties van hun acties overzien.

Ter troost… :-*
Door Elf
#3432290
MillyMol schreef: zo 12 sep 2021, 14:26 Tieners hebben een nog onvoldoende ontwikkelde frontaalkwab en kunnen daarom nog niet zo goed vooruit denken en de consequenties van hun acties overzien.

Ter troost… :-*
Precies dit ;)

Daarom hebben ze vaak van die, ogenschijnlijk, roekeloze akties ::) . En kijken ze heel verbaasd als je uitlegt wat de consequenties kunnen zijn :P
Door hannabelgje
#3432293
Dan horen ze niet zonder begeleiding op 2 grote paarden op de weg.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door Kaela
#3432296
hannabelgje schreef: zo 12 sep 2021, 14:47 Dan horen ze niet zonder begeleiding op 2 grote paarden op de weg.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
Aan de ene kant is dat helemaal waar. Aan de andere kant is ons leven ook niet pas begonnen toen we 20 waren. Ze moeten het leren en dat doe je door te doen en door daar fouten bij te maken.
En dan is het fijn als die fouten blijven bij een boze mopperende mevrouw tegen komen en alle mensen en dieren nog heel.
Door Siberienne
#3432302
MillyMol schreef: zo 12 sep 2021, 14:26 Tieners hebben een nog onvoldoende ontwikkelde frontaalkwab en kunnen daarom nog niet zo goed vooruit denken en de consequenties van hun acties overzien.

Ter troost… :-*
Dit argument werd hier door een mevrouw van extreem rechts gebruikt om aan te geven dat de jongeren de hele klimaat crisis niet snappen 😬 en dat ze daar maar niet mer lastig gevallen moeten worden en ook hun mond er maar over moeten houden..... ((( iets met tweesnijdende zwaarden)))
Door Mandarijn
#3432323
Heb een "vreselijke mega klaag"........
Waarom zijn teckels zo leuk??? Echt zo'n schat van een hondje....om verliefd op te worden
IMG20210912124828.jpg
IMG20210912124828.jpg (4.6 MiB) 1385 keer bekeken
Door MillyMol
#3432333
Siberienne schreef: zo 12 sep 2021, 17:36 Dit argument werd hier door een mevrouw van extreem rechts gebruikt om aan te geven dat de jongeren de hele klimaat crisis niet snappen 😬 en dat ze daar maar niet mer lastig gevallen moeten worden en ook hun mond er maar over moeten houden..... ((( iets met tweesnijdende zwaarden)))
Voordat jongeren de straat op gaan om te demonstreren of zich ergens met hart en ziel voor in te zetten hebben ze heus wel nagedacht en met elkaar van gedachten gewisseld. De klimaatcrisis is natuurlijk niet van gisteren. En als één groep daar een mening over mag hebben, dan toch de jongeren. Het gaat mij meer om die plotselinge momenten, wanneer ze snel een situatie moeten overzien.
Gebruikersavatar
Door koekje
#3432348
Ik kom graag ook even klagen.

Vorige week was de zomervakantie voorbij en ik was wel aan rust toe. Mijn oren ook. Maar in de praktijk viel me dat een partij tegen, want wekker iedere dag om half 7 en 4 niet-meewerkende aardappelzakken in verschillende grootte in beweging zien te krijgen. En toen bleek de kleinste aardappelzak helemaal van de leg, want hij mistte zijn driekoppige entertainmentset. Dus toen ging de piep in mijn oren nog niet weg.
En nu zijn we een week verder, zijn er 2 verkouden; de jongste 2. #3 heel mild, maar #4 heeft het aardig te pakken. En dan zijn ze nog maar 1 meter en een kleine 80 cm, maar wel 2 zieke mannen.
Ik ben wel weer aan vakantie toe.
Door Too
#3432374
Oooh Koek... wat een domper, hopelijk is die 180cm kind snel klaar met ziek zijn


Steeds als ik echt heel héél veel medelijden voel opkomen realiseer ik me dat het allemaal fáááses zijn én dat je er zó veel voor terugkrijgt :sorry:


::)
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3432388
Gloeiende, gloeiende... >:(

Moet mij weer overkomen. Ben ik druk bezig met sjouwen en heen en weer lopen en ik had een beetje zeurende pijn in mijn schouder. Dat zeurend werd langzaam maar zeker scheurend. En nu wil mijn linkerarm niet meer helemaal. Soort van.

Ik neem een paracetamolletje...
Door hannabelgje
#3432393
Getver Ronald, sterkte!
Hier al een paar dagen ziek. Ik hoop morgen stukken beter want dan moet ik weer badmintonnen en zaterdag heb ik een bbq. Pfff niet leuk om ziek te zijn.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door sam28
#3432700
Ik sta op instorten. Weken heel hard geklust in mijn nieuwe huis met maar heel minimaal hulp, afgelopen zaterdag de grote verhuisdag. Weer met maar minimaal hulp en eigenlijk te weinig. Maandag gewoon weer aan het werk, net als gister en vandaag. Morgen nog een dag en dan ook nog eens jarig. Ik vind het elk jaar weer een klotedag, ik haat die dag.
Nu kijk ik tegen komend weekend aan. Morgenavond een auto halen, vrijdag eerst een opzichter in nieuwe huis over de vloer, dan in mijn oude huis aan de gang. Naar de stort, schoonmaken en gaten vullen. Zaterdag met een wasmachine slepen en dan oude huis afmaken. Zondag komt er eigenlijk een vriendin helpen in nieuwe huis maar heb dr al geappt dat ik waarschijnlijk niks ga doen die dag.

Het voelt alsof ik in een niet te stoppen trein zit die maar door dendert. En ik ben te moe om me vast te houden.
Gebruikersavatar
Door sam28
#3432702
hannabelgje schreef: wo 22 sep 2021, 20:35 Gewoon ff een rem erop Sam. Dikke knuffel.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
Dat kan niet. Dan moet ik m'n werk afzeggen, of de borg pp mijn oide huis laten schieten of geen wasmachine hebben. Ik zou niet weten hoe ik ruimte kan maken. Ik heb gewoon geen tijd
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door