Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Eef+Stippels
#3384030
Kaio schreef: do 15 aug 2019, 12:28 1.Eh zie jij dan sneeuw ? Ik niet hoor.

2. Niet zo aardig: Nou dat geloof ik meteen, kijkende naar de bierpens.
Of je stopt en biedt ze aan : proberen?


En och huid opruimen voor bezichtigingen, ellende altijd zeg.
Ik had een stuk kast waar ik de "tentoonstellings atributen en badlakens ed. " in had. Die kwamen dan tevoorschijn en na bezichtiging weer terug. En een andere kast waar ik de rommel inpropte :biggrin2:
Maar hoe dan ook je huis voelt niet helemaal meer je eigen huis met die kijkers
;D ;D
'Proberen?'
En dan wel filmen! :biggrin2:

Bezichtigingen, niets aan..
Het voelt idd niet meer als je eigen huis.
En S2 zijn hun manden en speelgoed steeds kwijt :o
Maar het is voor een goed doel :P


Ik wacht bij elke voorbijganger de standaard grap af, want nu wil ik natuurlijk zeggen dat ik een jas van de andere honderd heb gemaakt :biggrin2:
Maar nog niets..
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3384209
Ik kan het berichtje over bierpens niet vinden, maar vriendje dacht dat dikke mannen rendieren gebruikte ipv honden...

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk

Door Siberienne
#3384211
Fenixjuh schreef: zo 18 aug 2019, 13:21 Ik kan het berichtje over bierpens niet vinden, maar vriendje dacht dat dikke mannen rendieren gebruikte ipv honden...

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
;D ;D

Klaag;
Ik loop vast in bureaucratie verzekeringen. >:( #zoklaarmee (en als ik dit topic lees ben ik niet de enige)
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3384223
Laat je een nieuwe riem in je auto zetten, giert ie plots van alle kanten :-X >:(
Morgenvroeg sta ik bij de garage. Wel k*t want ik heb een auto nodig en ml is weg met de andere auto.
En even ter verduidelijking, jullie kennen die gatendorpen in Duitsland wel ;D Heb je wel vervoer nodig :P
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3384728
Wij hebben momenteel nogal veel vechtende katten in de straat. En ze houden er de tactiek "we gaan op een meter afstand van elkaar zitten en krijsen tijdenlang tegen elkaar" op na. We worden er gek van!

Vanmorgen ging ik de tuin sproeien, de moestuin heeft met dit weer wel elke dag een slok nodig. Zat er een kat op onze schutting naar Otje te krijsen. Ja sorry, dat doen we dus niet, Otje raakt steeds helemaal over de zeik van die krijsende katten. Dus hop, tuinslang erop. Waarop een kwartier later diezelfde kat bij de buurman in de tuin met een zwarte kat aan zo'n krachtmeting begon. Buurman was niet thuis, dus hup, tuinslang weer aan en weg er mee!

Otje is inmiddels weer wat gekalmeerd en ik ben een klein stukje frustratie over de krijsende katten kwijt. Hoe die beesten toch bij je, is voor de kat leuker en voor de buurt. Als honden zo vaak in de straat zouden vechten zou het op het nieuws komen, bij katten is het maar normaal, arme katten!
Gebruikersavatar
Door Inge en Bono
#3384729
Kaela schreef: zo 25 aug 2019, 11:19 Wij hebben momenteel nogal veel vechtende katten in de straat. En ze houden er de tactiek "we gaan op een meter afstand van elkaar zitten en krijsen tijdenlang tegen elkaar" op na. We worden er gek van!

Vanmorgen ging ik de tuin sproeien, de moestuin heeft met dit weer wel elke dag een slok nodig. Zat er een kat op onze schutting naar Otje te krijsen. Ja sorry, dat doen we dus niet, Otje raakt steeds helemaal over de zeik van die krijsende katten. Dus hop, tuinslang erop. Waarop een kwartier later diezelfde kat bij de buurman in de tuin met een zwarte kat aan zo'n krachtmeting begon. Buurman was niet thuis, dus hup, tuinslang weer aan en weg er mee!

Otje is inmiddels weer wat gekalmeerd en ik ben een klein stukje frustratie over de krijsende katten kwijt. Hoe die beesten toch bij je, is voor de kat leuker en voor de buurt. Als honden zo vaak in de straat zouden vechten zou het op het nieuws komen, bij katten is het maar normaal, arme katten!
Oh maar echt, het valt hier nu mee *klopt af, maar wij hebben aan de slaapkamer het dak van een garage. Één grote krolse/krijsende/vechtende kattenontmoetingsplaats :-\ Gek worden we er van soms; je doet geen oog dicht dan
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3384763
Inge en Bono schreef: zo 25 aug 2019, 11:25 Oh maar echt, het valt hier nu mee *klopt af, maar wij hebben aan de slaapkamer het dak van een garage. Één grote krolse/krijsende/vechtende kattenontmoetingsplaats :-\ Gek worden we er van soms; je doet geen oog dicht dan
Ik snap het niet. Die mensen horen dat zelf toch ook?

Zonet kwam er een ongecastreerde kater in de tuin. Fantastisch. We hebben al onwijs last van de nieuwe buren omdat de drie kinderen alleen maar met een hoop geruzie kunnen "spelen" en zij ze dan met nog meer geschreeuw in het gareel probeert te krijgen. En nu hebben we ook nog last van haar katten, waarvan minimaal 1 een kater met ballen is. We hebben in al die jaren nog nooit een kat in de tuin gehad, leuk voor Otje, die enkel veilig in onze eigen tuin buiten mag...
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3384772
Oo bah niet leuk dat met die katten. Hier is het gelukkig niet zo druk bevolkt qua mensen dus ook qua katten, dus niet zo veel overlast.


Fozzy is al lang aan het modderen met zijn darmen incl bloed poepen. Vandaag echo gehad. Hij heeft inderdaad wat slijm in zijn darmen. Maar hij heeft dus een vergrote prostaat met cystes. Gaan we ook nog over 3 weken met vakantie ::) Nu eerst deel 1 , Ab kuur, plus vezel en probiotica ondersteuning. Daarna weer kijken hoe de prostaat uitziet, en dan ypozane , en al dan wel niet castratie chip/ castratie ( vind ik naast vacht eigenlijk vooral nadelig vanwege zijn ED, en wellicht ook gedrag) . Euh naja heb nog tijd om van alles uit te zoeken en te overwegen, aangezien ie niet drastisch ziek is ( maar toch ook niet helemaal ok/fit)
Ik weet dat er iets bestaat als pompoenpitolie en nog iets? Maar of dat nog afdoende werkt als er cystes zijn ? Moet k nog even googlen en bp-en.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3384792
eelke schreef: ma 26 aug 2019, 14:25 Och jeetje toch. Komt dat bloed poepen van zijn prostaat?
Dat is zeker heel goed mogelijk dus
Gebruikersavatar
Door Border Bandit
#3384795
Kaio schreef: ma 26 aug 2019, 10:52 Oo bah niet leuk dat met die katten. Hier is het gelukkig niet zo druk bevolkt qua mensen dus ook qua katten, dus niet zo veel overlast.


Fozzy is al lang aan het modderen met zijn darmen incl bloed poepen. Vandaag echo gehad. Hij heeft inderdaad wat slijm in zijn darmen. Maar hij heeft dus een vergrote prostaat met cystes. Gaan we ook nog over 3 weken met vakantie ::) Nu eerst deel 1 , Ab kuur, plus vezel en probiotica ondersteuning. Daarna weer kijken hoe de prostaat uitziet, en dan ypozane , en al dan wel niet castratie chip/ castratie ( vind ik naast vacht eigenlijk vooral nadelig vanwege zijn ED, en wellicht ook gedrag) . Euh naja heb nog tijd om van alles uit te zoeken en te overwegen, aangezien ie niet drastisch ziek is ( maar toch ook niet helemaal ok/fit)
Ik weet dat er iets bestaat als pompoenpitolie en nog iets? Maar of dat nog afdoende werkt als er cystes zijn ? Moet k nog even googlen en bp-en.
O, wat vervelend zeg!
Als de prostaat vergroot is en ook nog cystes heeft, moet die er dan niet 'gewoon' uit?
Zou AB e.d. voldoende helpen?
Een vergrootte prostaat hoort bij ouderdom toch?
Verdorie zeg, dit wordt kiezen voor de minst slechte oplossing.... :-\
Ik duim dat de AB aanslaat!! :duimen:
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3384797
Border Bandit schreef: ma 26 aug 2019, 15:12 O, wat vervelend zeg!
Als de prostaat vergroot is en ook nog cystes heeft, moet die er dan niet 'gewoon' uit?
Zou AB e.d. voldoende helpen?
Een vergrootte prostaat hoort bij ouderdom toch?
Verdorie zeg, dit wordt kiezen voor de minst slechte oplossing.... :-\
Ik duim dat de AB aanslaat!! :duimen:
Nou nee niet eruit.
Mijn zoektocht levert op dat 80% van de reuen ouder dan 5 jaar een vergrote prostaat hebben. Dat is serieus veel. Maar veel hebben geen klachten. Langdurig vergroting zou dus cystes kunnen veroorzaken. Hebben dus serieus niks van die standaard symptomen gemerkt, wel andere vage klachten, niet fit zijn en uiteindelijk dus bloed in ontlasting en slecht eten welke ook samenhing met heet weer ::) En dan dus vaker een beetje diarree, dus eigenlijk dus in een andere hoek gezocht aangezien ie wel vaker last van zijn darmen kan hebben....
Ben alleen aan het denken of ik niet overleg om de ypozane voor de vakantie te geven, :g: ik krijg niet het idee dat het negatieve gedragsverandering veroorzaakt
Gebruikersavatar
Door Cait_ie
#3384798
Kaio schreef: ma 26 aug 2019, 15:45 Nou nee niet eruit.
Mijn zoektocht levert op dat 80% van de reuen ouder dan 5 jaar een vergrote prostaat hebben. Dat is serieus veel. Maar veel hebben geen klachten. Langdurig vergroting zou dus cystes kunnen veroorzaken. Hebben dus serieus niks van die standaard symptomen gemerkt, wel andere vage klachten, niet fit zijn en uiteindelijk dus bloed in ontlasting en slecht eten welke ook samenhing met heet weer ::) En dan dus vaker een beetje diarree, dus eigenlijk dus in een andere hoek gezocht aangezien ie wel vaker last van zijn darmen kan hebben....
Ben alleen aan het denken of ik niet overleg om de ypozane voor de vakantie te geven, :g: ik krijg niet het idee dat het negatieve gedragsverandering veroorzaakt
Ypozane zou inderdaad weinig invloed mogen hebben op het gedrag, omdat het testosteron gehalte niet echt daalt, Ypozone gaat enkel vermijden dat het testosteron de prostaat binnen komt.
Ik zou er eerlijk gezegd zo snel mogelijk mee beginnen, de Ypozane, want als hij niet aan slaat ben je weer een maand verder en als er al cystes zijn wil je niet te lang meer wachten lijkt me.

Naast pompoenpitolie is ook zaagbladpalm uitstekend voor de prostaat-huishouding.
Gebruikersavatar
Door chooky
#3384815
Flea kreeg een aantal jaar geleden last van zijn prostaat, incl. bloed. Na een antibioticakuur zijn we gestart met capsules pompoenpitolie & zaagbladpalm van de kruidvat (vitaal prostaat). Daarvan krijgt hij er twee per dag bij het eten. Niet geven betekent binnen een paar dagen weer last, wel geven betekent nergens last van. Ze werken voor hem beter dan andere merken die we wel eens geprobeerd hebben.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3384825
Kaio schreef: ma 26 aug 2019, 15:45 Nou nee niet eruit.
Mijn zoektocht levert op dat 80% van de reuen ouder dan 5 jaar een vergrote prostaat hebben. Dat is serieus veel. Maar veel hebben geen klachten. Langdurig vergroting zou dus cystes kunnen veroorzaken. Hebben dus serieus niks van die standaard symptomen gemerkt, wel andere vage klachten, niet fit zijn en uiteindelijk dus bloed in ontlasting en slecht eten welke ook samenhing met heet weer ::) En dan dus vaker een beetje diarree, dus eigenlijk dus in een andere hoek gezocht aangezien ie wel vaker last van zijn darmen kan hebben....
Ben alleen aan het denken of ik niet overleg om de ypozane voor de vakantie te geven, :g: ik krijg niet het idee dat het negatieve gedragsverandering veroorzaakt
In het geheel niet. Oscar reageerde er qua gedrag totaal niet op. En die was uber gevoelig voor dingen die invloed konden hebben op gedrag.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door