Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door dinky89
#3336231
Kim_S schreef: Hier al 10 jaar inmiddels :o ::) ;D
Ik reken voor het gemak alleen dit huis, in vorige huis heeft 9 jaar een tijdelijke lamp gehangen ::)
In slaapkamer vorige huis heeft denk ik 3 jaar peertje gehangen, daarna kwamen mijn ouders aanzetten met een lamp omdat ze dat niet vonden kunnen ;D ze hadden alleen niet gelet op de lichtsterkte, dat was ongeveer bouwlamp dus hebben we er maar snel andere lampen in gekocht ::)
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3336239
Wij hadden al spotjes in de plafond toen we het huis kochten. Zowel woonkamer, keuken, badkamer, gang als slaapkamers. Wel gemakkelijk zo. :biggrin2:
Anders had ik mij niet garant gesteld...
Boven en in de garage hangen nog wat peertjes en een paar lampen die we uit ons vorig huis meegenomen hebben.
Door Aprilsnow
#3336240
Kim_S schreef:Hier al 10 jaar inmiddels :o ::) ;D
Buiten de inbouwspotjes in de keuken hangen hier ook nog steeds peertjes (oftewel minimale designverlichting zoals wij het noemen.
Het is ons nog steeds niet gelukt om mooie en betaalbare lampen te vinden.

(wonen hier al zo'n jaar of twaalf in het huis ::) )
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3336242
Oooh ik ben dus niet de enige die lampen moeilijk vind!
We hadden in ons vorige huis een fantastisch mooie lamp boven onze (hoge) tafel. Die lamp is ook mee gegaan alleen was het plafond daar 2.60 hoog en hier 2.20. Dus de lamp is veel te groot..... daar lopen we tegenaan en hier is hij dus ook minder mooi. Baal ik enorm van, want die was ook niet goedkoop.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3336265
Luxeklaag, maar toch...

Ik zag op tv een enorm leuk idee voor in de studio. En ik wil dat idee met de loge's ten uitvoer brengen, want je gaat niet bij een fotograaf logeren zonder met wat mooie kiekjes naar huis te gaan. Benodigdheden: een lekkere kitch glazen kralengordijn. Nergens te krijgen... Behalve een ongeschikt lijkend exemplaar voor 80 euro bij de bouwmarkt. Ook online, nergens te vinden.
Vandaag op de rommelmarkt geweest, ook niets. Dus ik heb het geprobeerd met kerstlampjes. En dat ging voor geen meter en toen vielen er dingen om en schrok arme Jari zich de blubber. En nu ben ik chaggie.

Ik heb net online een set kralen en draad besteld om zelf te gaan rijgen. Nou maar hopen dat ik ook inderdaad ruim 200 kralen heb besteld en daar een beetje mee uitkom.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3336271
Tibbies schreef:Kaela, bij de Xenos hebben ze die kralengordijnen
Thanx! Maar ik ben bij twee geweest en daar hadden ze ze niet. Ik dacht dat ook, leek me precies iets voor de xenos.
Door Siberienne
#3336277
Aprilsnow schreef:Buiten de inbouwspotjes in de keuken hangen hier ook nog steeds peertjes (oftewel minimale designverlichting zoals wij het noemen.
Het is ons nog steeds niet gelukt om mooie en betaalbare lampen te vinden.

(wonen hier al zo'n jaar of twaalf in het huis ::) )

Nou ik zag deze een keer en dacht ‘die wil ik’! Tot ik de prijs zag :) maar briljant in z’n eenvoud

Ik vind lampen ook moeilijk, we hebben in de woonkamer wel twee mooie hangen maar die geven te weinig licht voor ons om goed bij te kunnen lezen. Maar iets anders vin’k zo lastig.

Op paar andere plekken in huis spotjes en, jawel, kale peertjes (bijkeuken, hal boven)
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3336290
met de hulp van mijn lieve dinnetje is mijn klaagje in een geluksmomentje veranderd. Die kralen kunnen ongeopend retour ;D .
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3336305
Lamp.... praat me er niet van. Ik ben er maar een zelf aan het maken. Één kant is klaar, nog 3 en een bovenkant te gaan, vanmiddag extra materiaal besteld. Kap.... dat wordt een dingetje, maar ik denk dat ik een bestaande kap groen als de muur ga schilderen.
lamp.jpg
lamp.jpg (75.68 KiB) 1423 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door Hylos
#3336308
Kaela schreef:met de hulp van mijn lieve dinnetje is mijn klaagje in een geluksmomentje veranderd. Die kralen kunnen ongeopend retour ;D .
:biggrin2: :-*
Door Siberienne
#3336320
Siberienne schreef:Nou ik zag deze een keer en dacht ‘die wil ik’! Tot ik de prijs zag :) maar briljant in z’n eenvoud

Ik vind lampen ook moeilijk, we hebben in de woonkamer wel twee mooie hangen maar die geven te weinig licht voor ons om goed bij te kunnen lezen. Maar iets anders vin’k zo lastig.

Op paar andere plekken in huis spotjes en, jawel, kale peertjes (bijkeuken, hal boven)

Nu met link naar lampje lamp https://goo.gl/images/iR8ecy
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3336353
Helaas weer uitvloeiing uit tepel en pijn, begon vannacht. Vanmiddag weer naar de poli, waarschijnlijk is alleen vocht bij mij dus toch een indicatie dat er iets niet goed is.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door