Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#3309923
Ramses zit aan medicijnen ivm zijn hart. Skik is ook echt oud aan het worden. Mijn zus had 2 cavaliers van zelfde leeftijd en die zijn er alle twee niet meer. Dus ik hou er rekening mee dat het voor hun ook elk moment afgelopen kan zijn. (Flynn van mijn zus is plots dood neergevallen en haar Dudley heeft lange tijd aan medicijnen gezeten en die hebben ze uiteindelijk in moeten laten slapen) Dus de angst zit er hier wel een beetje behoorlijk in.
Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#3309924
eelke schreef:Pff ja. Hij was er om 10 voor half en pas om kwart over weer weg. Dan zit je toch niet ontspannen ::) maar goed, volgend jaar pas weer.
Gatver ik haat dat! Zo ongemakkelijk! Die wasmachine reparatie ging gelukkig razendsnel! Kwartiertje toen was ie klaar!
Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#3309925
Ow ja en dan nog een klaagje over het vrouwenvoetbal.
Ik heb de 1e wedstrijd dus niet gezien en ook niet hier in het topic gereageerd en ze gaan als een speer. Ik kan nu dus geen wedstrijd meer bekijken en ook niet ineens in het topic gaan reageren want dat gaat ongeluk brengen. Ik kan dus gewoon niet naar de finale gaan kijken ::) (lees wel stiekem mee hoor mandarijn!)
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3309928
Ik heb me net zo geërgerd! Ik loop met Harry op straat loopt er aan de overkant een meisje met oortjes in van d'r telefoon met een boxerpup/puber. Volwassen hond was het in elk geval nog niet. Gentle leader om de snuit, boxertje ziet Harry en ik zie haar stuiteren, leuk, leuk een andere hond, dat meisje geeft een ruk aan die leader en roept NEE! Vervolgens loopt zij gelijk de hoek om en roept tussen haar tanden heel geërgerd HIER, HIER, HHHHIIIIIEEEEERRR met nog een ruk aan de leader, hondje loopt braaf mee, dus ik roep al heel hard BRAVE PUPPY! KNAPPE PUPPY! Boxertje kijkt nog eens heel vrolijk om naar Harry, kreeg nog een snok van die leader dus ik nog harder GOED ZO PUPPY WAT LOOP JE KNAP MEE!
Ze heeft er waarschijnlijk niets van gehoord maar t luchtte wel ff op
En Harry liep maar braaf mee omdat ik dat zo hard riep, die heeft wel koekjes gehad
Door smulpaap
#3309940
Mieke L. schreef:Ramses zit aan medicijnen ivm zijn hart. Skik is ook echt oud aan het worden. Mijn zus had 2 cavaliers van zelfde leeftijd en die zijn er alle twee niet meer. Dus ik hou er rekening mee dat het voor hun ook elk moment afgelopen kan zijn. (Flynn van mijn zus is plots dood neergevallen en haar Dudley heeft lange tijd aan medicijnen gezeten en die hebben ze uiteindelijk in moeten laten slapen) Dus de angst zit er hier wel een beetje behoorlijk in.
Dat kan ik me voorstellen , zeker als ze op leeftijd raken
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3309947
Me geërgerd aan een man op een fiets vanmiddag tijdens mijn wandeling met Atz.

Ik zag hem in de verte al aankomen, en Atz is gek op fietsers (en dat is meestal niet echt wederzijds ::)) dus ik laat hem netjes naast me zitten in de berm. Braaaaf pupje.
Gaat die man op 5 meter afstand van ons stilstaan, rustig iets te drinken uit zijn tas pakken, ondertussen tegen Atz praten, die zichtbaar heel veel moeite had om rustig te blijven. En dan gewoon echt een paar minuten blijven staan praten, terwijl ik mijn hele trukendoos opentrek om pupje rustig te houden. Grrrr sommige mensen >:(

Pupje heeft toen hij weg was als een gek rondjes gerend (aan de 2-meterlijn :-X) om stoom af te blazen. Daarna was ie gelukkig weer heel braaf :)
Door jasmijn
#3309977
Ziek en baby ook :(
We zijn bijden flink verkouden, arm kind kan bijna niet drinken omdat ze dan stikt :-\
Moet haar neus dus steets uitzuigen en dat vind ze verschrikkelijk :'(

Gister nacht was ze opeens totaal ontroostbaar, duurden even voor dat ik er achter was waarom.
Na haar neus weer leeg gezogen te hebben kon ze gelukkig weer een beetje slapen, ik hoop dat dit snel over is voor het arme kind :'(

Oja en vriendlief is nog niet thuis >:(
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3309979
Doet baby-neusspray (zoutoplossing) niks voor haar? Werkte hier wel een beetje.
Een ui doorsnijden en naast haar bedje leggen wil ook wel eens werken. Het stinkt ::) maar het helpt hier goed. Bij mezelf ook trouwens :biggrin2:
Beterschap!!
Door eelke
#3309988
Mieke L. schreef:Ow ja en dan nog een klaagje over het vrouwenvoetbal.
Ik heb de 1e wedstrijd dus niet gezien en ook niet hier in het topic gereageerd en ze gaan als een speer. Ik kan nu dus geen wedstrijd meer bekijken en ook niet ineens in het topic gaan reageren want dat gaat ongeluk brengen. Ik kan dus gewoon niet naar de finale gaan kijken ::) (lees wel stiekem mee hoor mandarijn!)
Maar misschien zijn we dan straks door jou kampioen, dat is ook wat waard!

Hoe oud zijn Ramses en Skik nu?
Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#3309992
eelke schreef:Maar misschien zijn we dan straks door jou kampioen, dat is ook wat waard!

Hoe oud zijn Ramses en Skik nu?
Ja het is afzien maar dat heb ik er wel voor over!!!!
Skik is 12 en Ramses 11. Ramses gaat slechter terwijl hij in mijn ogen nog mijn kleine rode pupje is :-\
Door Mandarijn
#3309993
Mieke L. schreef:Ow ja en dan nog een klaagje over het vrouwenvoetbal.
Ik heb de 1e wedstrijd dus niet gezien en ook niet hier in het topic gereageerd en ze gaan als een speer. Ik kan nu dus geen wedstrijd meer bekijken en ook niet ineens in het topic gaan reageren want dat gaat ongeluk brengen. Ik kan dus gewoon niet naar de finale gaan kijken ::) (lees wel stiekem mee hoor mandarijn!)
eelke schreef:Maar misschien zijn we dan straks door jou kampioen, dat is ook wat waard!
Als we zondag wat te vieren hebben in ons andere topic, ben ik en de rest je dankbaar Mieke dat je niet hebt kunnen kijken!!
Maar ik hou je zondag op de hoogte!!
Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#3309996
Mandarijn schreef:Als we zondag wat te vieren hebben in ons andere topic, ben ik en de rest je dankbaar Mieke dat je niet hebt kunnen kijken!!
Maar ik hou je zondag op de hoogte!!
Ik lees stiekem mee dan!
Door Mandarijn
#3309997
Mieke L. schreef:Ik lees stiekem mee dan!
Prima en blijven doen!! En reageer maar uitgebreid na afloop ;)
Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#3309999
Mandarijn schreef:Prima en blijven doen!! En reageer maar uitgebreid na afloop ;)
Jaaa dan gaan we het vieren met veel bitterballen en bier!!!!!!!!!!!!!
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3310073
Mieke L. schreef:Ja het is afzien maar dat heb ik er wel voor over!!!!
Skik is 12 en Ramses 11. Ramses gaat slechter terwijl hij in mijn ogen nog mijn kleine rode pupje is :-\
Dat is dan best confronterend ja. Gelukkig is het niet zo warm voor ze, hopelijk mogen ze noglang en goed bij je blijven. :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door