Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Diego
#3257618
Ik ben maandag in de sloot gevallen met de volle groene container op mijn rug. Ik heb nog steeds zo'n pijn....kan wel janken. ( de container viel, wilde ik tegen houden, ik strekte ernaar en voor ik het wist gleed zowel de container als ik de kant af en de sloot in...).
Spieren verrekt en een scheuring. En bont en blauw.
Gelukkig ben ik in de goede handen, maar ja...tijd om te rusten met 5 honden heb ik niet....maar het moet. Auwww.
Door Anne in Zweden
#3257698
Beterschap en sterkte voor iedereen die het nodig heeft! :-*

Hier een zielig verhaal: buurman is afgelopen zondag met nog een aantal jagers op elandenjacht geweest, en daarbij hebben ze een elandkoe geschoten. Allemaal leuk en aardig, maar toen bleek er ineens een kalf bij te horen, dat hadden ze niet gezien... Dat kalf loopt nu dus moederziel alleen door de bossen, als het nog leeft. :'( Ze zijn er maandag en gisteren nog naar op zoek geweest, maar zijn er niet in geslaagd het te vinden. Vind het zoooo zielig! :(
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3257715
Bah, wat sneu Anne. . Beterschap Diego. .
Oma heeft een mooi leven, afgelopen zomer haar 95e verjaardag gevierd met 4 lieve kinderen, 9 kleinkinderen en 11 achterkleinkinderen (en heel veel anderen ;) ). Ze was zaterdag nog op de housewarming van mijn broer en maandag met mijn tante naar een tentoonstelling, ze geniet maar het is geen wereldramp als ze naar haar man wil. Voor nu lijkt het weer iets beter te gaan, is al weer boos dat ze haar ifone niet in het ziekenhuis heeft ;D
Door Siberienne
#3257880
Waarom vragen managers altijd wanneer je weer meer uren wil gaan werken 'want het is zo druk' als je vol goede moed uit je burn-out klimt en net je uren uitgebreid hebt! :ras:

Waarom kunnen grote dikke 4-wielaangedreven ofroad auto's nooit de berm in op smalle b-wegen zodat ik of mijn kleine tuut bijna de sloot in kan rijden of met twee honden de berm in kan springen (want remmen kan blijkbaar ook niet)


Waarom past tot nu toe geen enkele laars mij fatsoenlijk. Mt 42-43, smalle voeten en klapkuiten. Grrrr.

En verder, heel veel sterkte en beterschap voor mijn voorgangers hier!!
@anne; wat rot zeg, van dat kalf. Bah..
Door eelke
#3257889
Ik heb zin om 'ik hou van witte-, pure- en melkchocolade kruitnoten'- plaatjes rond te gaan strooien. Allemaal leuk en aardig hoor, en iedereen mag een mening hebben, maar ik word zo moe van al die zwarte pieten plaatjes op mijn facebook tijdlijn...
Gebruikersavatar
Door Hope
#3257904
eelke schreef:Ik heb zin om 'ik hou van witte-, pure- en melkchocolade kruitnoten'- plaatjes rond te gaan strooien. Allemaal leuk en aardig hoor, en iedereen mag een mening hebben, maar ik word zo moe van al die zwarte pieten plaatjes op mijn facebook tijdlijn...
Herkenbaar!
Door Martine-Tom
#3257906
eelke schreef:Ik heb zin om 'ik hou van witte-, pure- en melkchocolade kruitnoten'- plaatjes rond te gaan strooien. Allemaal leuk en aardig hoor, en iedereen mag een mening hebben, maar ik word zo moe van al die zwarte pieten plaatjes op mijn facebook tijdlijn...
Ik ben een heel fanatieke "wil ik niet zien" klikker op FB, het werkt prima, het enige wat ik tot nu toe gezien heb van sint en piet is de melding dat RTL4 stopt met zwarte piet, al die plaatjes blijven mij tot nu toe bespaard :cool:
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3258023
Siberienne schreef:Waarom vragen managers altijd wanneer je weer meer uren wil gaan werken 'want het is zo druk' als je vol goede moed uit je burn-out klimt en net je uren uitgebreid hebt! :ras:

Waarom kunnen grote dikke 4-wielaangedreven ofroad auto's nooit de berm in op smalle b-wegen zodat ik of mijn kleine tuut bijna de sloot in kan rijden of met twee honden de berm in kan springen (want remmen kan blijkbaar ook niet)


Omdat onze bandjes dan zo vies worden :biggrin2:
Door Shanti en co
#3258036
Ik heb bijna een hele dag gesogt, uiteraard een belangrijke studentenskill maar eigelijk moet ik nog best veel doen. ::)
Door El_Kato
#3258041
Waarom rolt een dekbedhoes altijd in elkaar en als het nog meer tegenzit rolt hij de overige was er ook nog bij in in de droger >:(

Ik vouw de hoes altijd al op en check nog een keer tussentijds maar net toch weer een in zich zelf gerolde dekbedhoes die niet helemaal droog is >:(

Volgende keer de hoes maar zonder andere was in de droger en op de helft eruit halen en verder boven uithangen en dan de rest van de was…
Door El_Kato
#3258043
Waarom rolt een dekbedhoes altijd in elkaar en als het nog meer tegenzit rolt hij de overige was er ook nog bij in in de droger >:(

Ik vouw de hoes altijd al op en check nog een keer tussentijds maar net toch weer een in zich zelf gerolde dekbedhoes die niet helemaal droog is >:(

Volgende keer de hoes maar zonder andere was in de droger en op de helft eruit halen en verder boven uithangen en dan de rest van de was…
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door