Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door pike
#3200853
de Meiden schreef:Ja sommige wel, waar ze vandaan komen weet ik niet...ze komen op de hondenvereniging... :)
Wat ik dan wel weer heel apart vind is dat
-op de hondenvereniging alleen kruisinkjes op cursus komen,
-dat het allemaal kruisinkjes tussen twee rashonden zijn,
-en dat iedereen dan ook nog kan vertellen welke kruising het precies is.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3200854
pike schreef:Wat ik dan wel weer heel apart vind is dat
-op de hondenvereniging alleen kruisinkjes op cursus komen,
-dat het allemaal kruisinkjes tussen twee rashonden zijn,
-en dat iedereen dan ook nog kan vertellen welke kruising het precies is.
Het is een greep uit al Marian haar foto's! Dus dat valt wel mee lijkt mij zo. Als je groep na groep op de foto zit, dan heb je al snel een verzameling bijzondere kruisingen. Of pa en ma in alle gevallen echte stamboom-rashonden zijn durf ik dan wel te betwijfelen, maar het kan.
Gebruikersavatar
Door de Meiden
#3201000
pike schreef:Oh ja als het een selectie is dan is het niet raar. Ik dacht dat dit het hele groepje was.

Oh nee hoor, deze had ik er tussenuit gezocht omdat het kruisingen zijn van twee rashonden, daarnaast zijn er de vele boomers, stafs, labjes , doodles enz....
Gebruikersavatar
Door de Meiden
#3201090
Lizzy schreef:Je mag zo'n quiz vaker doen van mij, ik vind het heel erg leuk!
Leuk dat je dit vindt, als ik er weer een aantal verzameld heb, zal ik ze hier weer showen ! :)

Veel mensen kiezen voor een rashond, maar ik zie ook regelmatig bastaarden/kruisingen langs komen waar geen rashond tegenop kan zo mooi en leuk dat deze kunnen zijn !!
Vooropgesteld vind ik deze pups allemaal leuk/mooi, maar nr 1 beagle/kooiker en nr 5 kooiker/sheltie hebben de x-factor voor mij en ook nr 8.. setter/podenco is zo aandoenlijk..
Door Lizzy
#3201136
de Meiden schreef:Leuk dat je dit vindt, als ik er weer een aantal verzameld heb, zal ik ze hier weer showen ! :)

Veel mensen kiezen voor een rashond, maar ik zie ook regelmatig bastaarden/kruisingen langs komen waar geen rashond tegenop kan zo mooi en leuk dat deze kunnen zijn !!
Vooropgesteld vind ik deze pups allemaal leuk/mooi, maar nr 1 beagle/kooiker en nr 5 kooiker/sheltie hebben de x-factor voor mij en ook nr 8.. setter/podenco is zo aandoenlijk..
Oh leuk leuk!!! Graag!!!

Ik vind sommige kruisingen ook echt geweldig. Ik heb ooit een kruising in het bos gezien..., daar droom ik nog wel eens van. Hij was een kruising Basset x Cockerspaniel. Hij zag er echt uit als een Basset Artesien Normand maar dan gitzwart (kort haar ook). Ohww, wat was die leuk. Ik vroeg haar of ik hem hebben mocht ( :biggrin2: ) maar ze zei helaas nee >:( . Bij ons hier achter loopt er een kruising teckel x herder, die is ook zoooo sketig. Maar ja goed, aan het eind van de dag gaat er toch niks boven een Dalmaat :-[ . Hoewel ik die Engelse Setter x Podenco eigenlijk ook wel direct zou willen hebben.....
Gebruikersavatar
Door de Meiden
#3201382
Hier dan nog twee........ omdat de teckel een paar keer voorbij is gekomen.....

Dit is ook een kruising herder/teckel.... op de foto nog jong...

Afbeelding

En deze dame is Teckel/vlinderhondje, maar al wat ouder op de foto..

Afbeelding

Leuk toch, zoveel verscheidenheid ! :) :)
Gebruikersavatar
Door MarijeEnBoomer
#3201457
Lizzy schreef:Oh leuk leuk!!! Graag!!!

Ik vind sommige kruisingen ook echt geweldig. Ik heb ooit een kruising in het bos gezien..., daar droom ik nog wel eens van. Hij was een kruising Basset x Cockerspaniel. Hij zag er echt uit als een Basset Artesien Normand maar dan gitzwart (kort haar ook). Ohww, wat was die leuk. Ik vroeg haar of ik hem hebben mocht ( :biggrin2: ) maar ze zei helaas nee >:( . Bij ons hier achter loopt er een kruising teckel x herder, die is ook zoooo sketig. Maar ja goed, aan het eind van de dag gaat er toch niks boven een Dalmaat :-[ . Hoewel ik die Engelse Setter x Podenco eigenlijk ook wel direct zou willen hebben.....
D'r komt gewoon ooit een setter bij jullie!
Vraag maar aan Leo :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door