Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door El_Kato
#3395387
Wij hadden gisteren bloemkool wings met wortelfriet. Heb de hoeveelheid bloemkool en het soort van sausje waar de bloemkool in gaat verdubbeld, had een grote bloemkool. Wortels weet ik niet precies hoeveel ik daar van had denk +/- 500 gr. Bij het maken kwam ik er ook achter dat het gerookte paprikapoeder op is dus ik heb ras el hanout en een beetje kerrie gebruikt. Gisteren was het lekker maar niet knapperig was toch wat te veel voor de oven denk ik. Vandaag de rest opgepiept in de airfryer en dat was heerlijk :) We hadden er een stukje viscuisine bij.
https://www.weightwatchers.com/nl/recip ... 00478522e6
Gebruikersavatar
Door kiara
#3395390
El_Kato schreef: wo 19 feb 2020, 20:50 Wij hadden gisteren bloemkool wings met wortelfriet. Heb de hoeveelheid bloemkool en het soort van sausje waar de bloemkool in gaat verdubbeld, had een grote bloemkool. Wortels weet ik niet precies hoeveel ik daar van had denk +/- 500 gr. Bij het maken kwam ik er ook achter dat het gerookte paprikapoeder op is dus ik heb ras el hanout en een beetje kerrie gebruikt. Gisteren was het lekker maar niet knapperig was toch wat te veel voor de oven denk ik. Vandaag de rest opgepiept in de airfryer en dat was heerlijk :) We hadden er een stukje viscuisine bij.
https://www.weightwatchers.com/nl/recip ... 00478522e6
Wortel friet nooit van gehoord
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3395481
Ik weet niet precies hoe het heet, maar het was rundvlees met rijst en knoflook. Heel veel knoflook. En een lekker sausje. Met knoflook. Heel veel knoflook.

Ik stink nu. Heel. Heel. Erg.

;D
Door - pien -
#3395503
Kaela schreef: za 22 feb 2020, 00:36 Ik weet niet precies hoe het heet, maar het was rundvlees met rijst en knoflook. Heel veel knoflook. En een lekker sausje. Met knoflook. Heel veel knoflook.

Ik stink nu. Heel. Heel. Erg.

;D
Lekker toch :biggrin2:

Roergebakken Chinese kool met shiitakes en mie

Voor vanavond weet ik het nog niet...
Door - pien -
#3395520
Inge en Bono schreef: za 22 feb 2020, 14:00 Ik denk iets uit de too good to go box van ekoplaza :D
Altijd leuk :D

Bij ons worden het artisjokken. Ik heb ze twee keer eerder geprobeerd en ik werd er niet heel blij van. Vandaag proberen we een ander sausje erbij, én drie keer is scheepsrecht, we zullen zien :P
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door