Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
#3383080
Angelique schreef:Je verwacht het niet hé ::)
Whahahaha, lekker ding ;D ;D ;D ;D

Ja, natuurlijk verwacht je het. Maar ik hoop iedere keer opnieuw verrast te worden :biggrin2: . Nee, dat ook niet. Maar soms heb je gewoon geen zin om te koken :-\
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3383085
Lizzy schreef:Whahahaha, lekker ding ;D ;D ;D ;D

Ja, natuurlijk verwacht je het. Maar ik hoop iedere keer opnieuw verrast te worden :biggrin2: . Nee, dat ook niet. Maar soms heb je gewoon geen zin om te koken :-\

Dat laatste snap ik, maar de keuze van iets van Unox dan weer niet.
Door eelke
#3383086
koekje schreef:Nee, dat is wel een goed idee van jou! Misschien dat we dan volgend jaar een ingebouwde hebben.
Zo, dat zou snel zijn!!

Zo bedoel ik. Wel handig, kan je m rollen als ie nog warm is.
Afbeelding

Hier rauwe witlof, met mandarijn uit blik, met een zakje nootjes/gedroogd fruit.
Door Lizzy
#3383087
Angelique schreef:Dat laatste snap ik, maar de keuze van iets van Unox dan weer niet.
Het was in de bonus ;D . En Unox werkt tegenwoordig samen met de Vegetarische Slager. Ik dacht "ik geef ze een kans".
Door src_esther
#3383094
Lizzy schreef:Het was in de bonus ;D . En Unox werkt tegenwoordig samen met de Vegetarische Slager. Ik dacht "ik geef ze een kans".
Je bedoelt, de Vegetarische Slager hoort tegenwoordig netals Unox bij Unilever, toch?

Heb een paar keer iets van de Vegetarische Slager gekocht. Tja, het is zoals veel kant-en-klaar-gedraaid vlees te zout... Schrikbarend duur die vleesvervangers waarin toch vooral goedkope zooi in verwerkt zit...
Door src_esther
#3383095
Lizzy schreef:Whahahaha, lekker ding ;D ;D ;D ;D

Ja, natuurlijk verwacht je het. Maar ik hoop iedere keer opnieuw verrast te worden :biggrin2: . Nee, dat ook niet. Maar soms heb je gewoon geen zin om te koken :-\
Hoe herkenbaar. Daarvoor heb ik dan weer in de vriezer een hoekje gereserveerd met zelfgemaakte dingen die opgewarmd dienen te worden en eventueel slechts iets simpels en snels toegevoegd moet worden.
Of ik maak zoals vandaag spaghetti aglio e olio met wat slaai. Simpel en snel.
Door Lizzy
#3383196
Zo erg kant en klaar eten als dit doe ik eigenlijk zelden. En nou weet ik ook weer waarom :biggrin2: . Het is gewoon niet te bikken. Ik kan inderdaad nog beter luie wijven pasta maken, zo klaar en dan eet je tenminste toch iets redelijks.

Vandaag trouwens bloemkool. Ik heb aardappel en bloemkool al even gekookt. Uien heb ik al lekker zoet/bruin gebakken. Donder ik zo meteen allemaal bij elkaar met tomaat, bosui, beetje kerrie en kaas.
Door src_esther
#3383210
Vandaag weer zo'n dag dat er geen tijd is om te koken. Dus bakje tomaten-groenten-gehaktsaus uit de vriezer opwarmen met spaghetti daarnaast slaai (restje komkommer, halve punt paprika, cherry tomaatjes, veldsla en geroosterde noten+pitten (zelf gemaakt uit een potje) met moet-ook-eens-op-tomaat-basilicum-azijn).
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3383212
Broodje döner met van alles erop aan slaai en aanverwante artikelen. Buuuuuurp.

En dat allemaal door een *piiiiieeep* (zak hooi) bij de ING in Veendam, die ons 25 minuten vóór sluitingstijd al niet meer wilde helpen, terwijl er niemand binnen was. We moesten maar een afspraak maken, dan had ie alle tijd. Uhm ja, nu ook hoor, 25 minuten. Maar neeee dat ging echt niet meer lukken. Echt ik was zó kwaad op die vent, 60 km gereden als een idioot om ruim op tijd te zijn, en dan gewoon meteen weer om kunnen draaien >:(
Nu aan het zoeken waar ik een klacht kan indienen.

En dus lekker junkfood gegeten :biggrin2:
Door Lizzy
#3383297
Kim_S schreef: di 06 aug 2019, 19:41 Broodje döner met van alles erop aan slaai en aanverwante artikelen. Buuuuuurp.

En dat allemaal door een *piiiiieeep* (zak hooi) bij de ING in Veendam, die ons 25 minuten vóór sluitingstijd al niet meer wilde helpen, terwijl er niemand binnen was. We moesten maar een afspraak maken, dan had ie alle tijd. Uhm ja, nu ook hoor, 25 minuten. Maar neeee dat ging echt niet meer lukken. Echt ik was zó kwaad op die vent, 60 km gereden als een idioot om ruim op tijd te zijn, en dan gewoon meteen weer om kunnen draaien >:(
Nu aan het zoeken waar ik een klacht kan indienen.

En dus lekker junkfood gegeten :biggrin2:
Die wilde zeker op tijd naar huis :-X

Wij eten vanavond gegrilde groenten met feta en pasta.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door