Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Siberienne
#3433508
Arktisk røye oftewel trekzalm/beekridder die meneer zelf gaat roken. Met aardappel en salade wortel/appel/Chinese kool


Shadow krijgt een hele verse makreel. Lang leve de visafdeling in de supermarkt 😊

Toe pannacotta ijs.
Gebruikersavatar
Door pike
#3433513
KarenH schreef: za 16 okt 2021, 17:02 Haha, ik lach je niet uit hoor.
Dat is toch havermout?
Pulled oats is geen havermout. Het bestaat uit havereiwit, haverzemelen en havermeel. En daarnaast uit erwteneiwit, tuinbooneiwit, koolzaadolie en (best wel veel) gejodeerd zout. En het hoofdingredient is water (schat toch minimaal zo'n 40%).
Zoiets moet toch wel goor smaken ::)
#3433514
pike schreef: za 16 okt 2021, 22:43 Pulled oats is geen havermout. Het bestaat uit havereiwit, haverzemelen en havermeel. En daarnaast uit erwteneiwit, tuinbooneiwit, koolzaadolie en (best wel veel) gejodeerd zout. En het hoofdingredient is water (schat toch minimaal zo'n 40%).
Zoiets moet toch wel goor smaken ::)
Waarom zou je dat willen eten? :o
Dan beter havermoutpannekoekje en crème van erwten om hetzelfde binnen te krijgen. Maar combineren zou ik dat idd ook niet doen. :(
Gebruikersavatar
Door KarenH
#3433515
pike schreef: za 16 okt 2021, 22:43 Pulled oats is geen havermout. Het bestaat uit havereiwit, haverzemelen en havermeel. En daarnaast uit erwteneiwit, tuinbooneiwit, koolzaadolie en (best wel veel) gejodeerd zout. En het hoofdingredient is water (schat toch minimaal zo'n 40%).
Zoiets moet toch wel goor smaken ::)
Ah, gevalletje klok en klepel. Dat klinkt idd goor
Door Lizzy
#3433516
pike schreef: za 16 okt 2021, 22:43 Pulled oats is geen havermout. Het bestaat uit havereiwit, haverzemelen en havermeel. En daarnaast uit erwteneiwit, tuinbooneiwit, koolzaadolie en (best wel veel) gejodeerd zout. En het hoofdingredient is water (schat toch minimaal zo'n 40%).
Zoiets moet toch wel goor smaken ::)
En dat doet het dan ook :-X . Het mondgevoel is ook heel goor. Het is zompige handel :-X
Door El_Kato
#3433526
Net terug van 1,5 week zonnig Kos hadden we gisteren een supergezond gerechtje. Even balansen na elke dag Grieks uit eten :)
We hadden shaksuka met oa boerenkool het recept was voor 4 personen maar ik denk dat wij er 8 dagen van kunnen eten… Vond het ook niet helemaal geslaagd… Niet vies maar ook niet voor herhaling vatbaar. Voor de volgende keer een rookworst gehaald hoop dat die de boel wat ophaalt. Voor de overige 2x nog even nadenken wat ik erbij kan doen om het wat smaakvoller te maken..

https://www.ah.nl/allerhande/recept/R-R ... ad-en-feta

Vanavond maar weer lekker patat met frikandel en kroket om het wat goed te maken :P
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door