Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaela
#3444604
Friet. En het was niet eens mijn idee :cool:

Gister verse tomatensoep. Voor morgen heb ik asperges voor meneer en broccoli voor mezelf klaar liggen. Het is wel jammer dat van ons tijdelijke elektrische kookstel (wat ik vanaf het begin al vervloek) een pit stuk is gegaan. Nu heb ik nog maar een pit (en een klein oventje en een airfryer). Het is dus nog een beetje extra behelpen zo de laatste weken voor de keuken af is.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3444728
Ovenfrietjes met voor meneer groene asperges en een vegaburger van de appie. Voor mij doperwten en een kalkoending uit de vriezer.

Voor komende week houden we maar rekening met de warmte. Na klussen en de voorspelde warmte zie ik ons niet meer echt koken. Dus ik heb quiches en salades enzo besteld.
Door Lizzy
#3444732
Wij gaan van de week ook een keer BBQ doen! Vandaag gekookte aardappel, bloemkool, een lekkere jus al zeg ik het zelf en een vega burger. En komkommersloe.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3444889
Ik ben een knoflookbolletje aan het roosteren. We hebben een stuk stokbrood over en dan wil ik er voor de lunch een knoflookbrood van maken. Heb dat nog nooit eerder gedaan, dus ik ben heel benieuwd of het lekker wordt.
Door Siberienne
#3444893
Lizzy schreef: vr 20 mei 2022, 07:05 Vind jij ze lekker, die beyond meat dingen?
Ik heet geen Sonja, dus misschien wil je het helemaal niet weten. Maar ik vind beyond meat lekker en het voelt ook bijna als vlees, zowel de burgers als het gehakt. Van het gehakt zijn ook makkelijk bolletjes te draaien.
Door Lizzy
#3444896
Siberienne schreef: za 21 mei 2022, 11:35 Ik heet geen Sonja, dus misschien wil je het helemaal niet weten. Maar ik vind beyond meat lekker en het voelt ook bijna als vlees, zowel de burgers als het gehakt. Van het gehakt zijn ook makkelijk bolletjes te draaien.
Ja zeker wel! Dank je voor je reactie! Ik wil dat gehakt wel eens proberen dus dat ga ik dan ook doen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door