Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door - pien -
#3444391
Gisteren tofusteaks met broccoli.
Vandaag friet, salade, Aziatische biokippenvleugels van de bbq, en ijs toe :biggrin2:
Ik maak de kippenvleugels, de kinders nemen de rest mee/bakken friet, goed geregeld :thumbup:
Door Siberienne
#3444394
Restjes ;D zoals gewoonlijk veel te veel gehaald ivm bezoek (ja alweer !)

Wraps met rest van de gerookte ørret van gisteren, en we hebben nog andere vega wrap vullingen over van afgelopen vrijdag. Een met bloemkool en vega stukjes gebakken in een mex kruidenmiks, een met vega gehakt en rode tacosaus. Sla erbij en zelfgemaakte refried beans en toe denk ik rijstpudding - of nog wat overgebleven ijs.

Een een chocolade stroopwafel bij de thee. Heerlijk dat bezoek uit NL :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3444473
Wij wilden met de positieve weerberichten over zon en zomers temperaturen vandaag de bbq aangooien. Helaas is het al de hele dag bewolkt (wat nog geen ramp is) en vallen er druppels regen uit de lucht >:(

Nu het vlees maar in de pan klaarmaken aangezien we die al uit de vriezer hadden gehaald en geprepareerd en dan met witlof en aardappeltjes.
#3444489
dinky89 schreef: di 10 mei 2022, 17:04 Wij wilden met de positieve weerberichten over zon en zomers temperaturen vandaag de bbq aangooien. Helaas is het al de hele dag bewolkt (wat nog geen ramp is) en vallen er druppels regen uit de lucht >:(

Nu het vlees maar in de pan klaarmaken aangezien we die al uit de vriezer hadden gehaald en geprepareerd en dan met witlof en aardappeltjes.
Oh, das wel stom ja. :(
Gebruikersavatar
Door Cooper en Yil
#3444548
Vanavond had ik burrito's id planning staan met mexicaanse rijst, maar manlief heeft vandaag honkbaltraining (ipv gisteren) en dus wordt het een simpele pasta. Ik denk dat we maar gaan voor pasta spinazie met gehakt :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door