Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
#3445780
Ohww, altijd goed, pasta overkill :biggrin2:

Gisteren had ik een restjes dag. Gebakken aardappeltjes met gebakken ui, courgette, tomaat, doperwtjes, kaas, ei en dat allemaal door mekaar. Salade erbij. Was goed eetbaar.

Vanavond kookt Leo. Hij heeft 3 recepten dus ik mocht kiezen :biggrin2: . Het is Thaise roerbak geworden.
Gebruikersavatar
Door Sonja
#3445797
Siberienne schreef: ma 13 jun 2022, 21:14 Frittata met aardappel, gerookte ørret, gedroogde tomaatjes en ui. Daarbij gegrilde courgette en paprika. Toe een wafel met crème fraiche en vossebessen jam.
Dat klinkt wel erg lekker!

Hier was het vandaag vegetarische sate met rijst, doperwtjes, paprika, ui en een salade.
Gebruikersavatar
Door Sonja
#3447943
Ik had lekker gegeten en dacht: Kom ik schop 'm weer eens naar boven! :biggrin2:
We hadden broccoli met brandnetelkaas uit de oven. Met gebakken krieltjes en een salade van tomaatjes, rode ui en geroosterde pijnboompitjes met een mosterddressing.
Door - pien -
#3447945
Lekker Sonja! Zo te lezen gaat het weer goed met je buik :biggrin2:

Hier kipdij van de bbq met knoflook en Provencaalse kruiden (nog van gisteren) met zelfgemaakte aardappelsalade en sperziebonen
Door Lizzy
#3447951
Sonja schreef: za 06 aug 2022, 19:07 Ik had lekker gegeten en dacht: Kom ik schop 'm weer eens naar boven! :biggrin2:
We hadden broccoli met brandnetelkaas uit de oven. Met gebakken krieltjes en een salade van tomaatjes, rode ui en geroosterde pijnboompitjes met een mosterddressing.
Oh dat klinkt zeker lekker! Gisteren had ik een maaltijdsalade gemaakt met ei, boontjes, meergranenrijst, veldsla, lekkere dressing met citroen en nep-tonijn. Was goed hapbaar. Vandaag weet ik het nog niet. Er staat pasta met spinazie boursin pijnboompitten op het menu maar weet niet of ik niet meer zin heb in BBQ...
Door Siberienne
#3447955
Wij hadden gisteren een vis gerookt op de BBQ, aardappel in folie erbij en sla uit eigen tuin aangevuld met sojaboontjes.

Toe een cobbler my bosbessen en frambozen (uit het wild)
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3447959
Sinds een week pas de energie weer om voor mezelf een menu samen te stellen met wat gevarieerder eten ipv alleen vlees en groente (of niets eten 😉), dus risotto (2 dg van kunnen eten), pasta met doperwten, broodje cheeseburger (zelf gemaakt) en vanavond salade en een grillburger…..
Door tt-tjes
#3448050
Voor de komende warme dagen een extra grote schaal orzo pasta salade gemaakt met tomaat, paprika, komkommer, bleekselderij, ui, fetakaas en chorizoworst. Lekkere dressing erdoor. Dit staat nu in te trekken in de koelkast.
Gebruikersavatar
Door Sonja
#3448095
Met dat warme weer heb ik ook niet zoveel zin om te koken. Dus de afgelopen 2 dagen was het een salade met quinoa, paprika, tomaat, lenteui, feta en een balsamicodressing met zelfgebakken stokbrood. En gisteren een paprika-zoete aardappelsoep en bruschetta.
Maar ik vrees dat ik vanavond toch maar even iets moet gaan koken want ik heb Chinese kool en sperziebonen liggen die op moeten. :-\
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door