Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Ronald
#3445174
Charlie Angel schreef: vr 27 mei 2022, 21:32 Jeetje Ronald, dat duurt nogal zeg. Hoop dat je keuken nu snel af komt.
Er was een probleempje met de muren (als in niet recht), de aanvoer- en afvoer, electra... Maar dat is nu allemaal opgelost en de verfmeneer is nu druk bezig met verven en behangen.
Door Lizzy
#3445188
Ohww, gelukkig weer opgelost Ronald! Fijn!

Ik heb broccolisoep gemaakt en zalm en eiersalade. Afbakbroodje erbij (die al 6 dagen over datum is dus we gaan het meemaken).
Gebruikersavatar
Door Sonja
#3445227
Gisteren een Chinese kool in reepjes gesneden en gewokt samen met een uitje, een paprika, vega kipstukjes, ketjap, abrikozen en cashewnoten. Met pandanrijst.

Vandaag een biefstuk met bietjes, ovenaardappelen en appel-abrikozenmoes.
Door Lizzy
#3445530
Sonja schreef: zo 29 mei 2022, 23:31 Gisteren een Chinese kool in reepjes gesneden en gewokt samen met een uitje, een paprika, vega kipstukjes, ketjap, abrikozen en cashewnoten. Met pandanrijst.

Vandaag een biefstuk met bietjes, ovenaardappelen en appel-abrikozenmoes.
Klinkt heerlijk! Was het ook zo lekker als dat het klinkt? Heb je een recept?

Vandaag vegan tikka massala met papadums.
Gebruikersavatar
Door Sonja
#3445533
Lizzy schreef: zo 05 jun 2022, 18:00 Klinkt heerlijk! Was het ook zo lekker als dat het klinkt? Heb je een recept?

Vandaag vegan tikka massala met papadums.
Ja, het was lekker. En een recept heb ik eigenlijk niet. Ik heb gewoon wat dingen die ik toevallig in huis had in de pan gemikt. ;D

Vandaag was het een pluimfeestburger met rauwe witlofsalade en ovenaardappeltjes.
Gebruikersavatar
Door Sonja
#3445675
Gisteren spaghetti

Vandaag wat restjes groenten opgemaakt: Wat witlof, aardappelen en prei kort gekookt en daarna in een ovenschaal gemikt met wat teentjes knoflook, reepjes rode paprika en schijfjes tomaat. Beetje zwarte peper uit de molen, Keltisch zeezout en olijfolie met kruiden er overheen gedaan. In een hete oven gezet tot de aardappeltjes bruin begonnen te worden. Kaasflapje erbij plus een zelf gebakken brood met tapenade.
Door Too
#3445679
Morgen spaghetti :biggrin2:


Vandaag ook spaghetti maar nu met een schep pesto en groene asperges

De vriezer moet leeg/leger 2 porties pasta, morgen een bakje saus dan nog een keer iets met gehakt of kip, eventueel wat zalm maar die kan ook in de poezenprak, halfje brood komt ook wel op.. ik denk dat het wel gaat passen
Perenijsjes kunnen overal tussen dus dat is vast geen probleem
Door - pien -
#3445687
Gisteren ayam besengèh maar dan met rundvlees, sajoer lodeh er bij.
Vandaag 'soep van het Westelijke meer' van de Dumpling Sisters. Met paddestoelen, zachte tofu, gehakt en koriander.
Gebruikersavatar
Door Sonja
#3445751
Gisteren spinazie met krielaardappeltjes en een vegetarische burger.

Vandaag falafel met pitabrood, zelf gefabriceerde knoflooksaus en ijsbergsla. Met een maïskolf en een salade met tomaatjes, avocado, kaasflakes en knoflookcroutons gemaakt van zelfgebakken brood.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door