Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaela
#3452312
- pien - schreef: zo 06 nov 2022, 15:35 Shoarma van oesterzwam, met sla en knoflooksaus
Oh shoarma. Daar zou ik wel zin aan hebben. Maar dan de vette, slechte variant. Met zoveel knoflooksaus dat zelfs Nina vannacht niet naast me wil liggen.

Het wordt hier bloemkool waarschijnlijk. Als meneer zin heeft om te koken, want ik lig al de hele dag met energie nul op de bank.
Door Lizzy
#3452317
Kaela schreef: zo 06 nov 2022, 16:37 Oh shoarma. Daar zou ik wel zin aan hebben. Maar dan de vette, slechte variant. Met zoveel knoflooksaus dat zelfs Nina vannacht niet naast me wil liggen.

Het wordt hier bloemkool waarschijnlijk. Als meneer zin heeft om te koken, want ik lig al de hele dag met energie nul op de bank.
;D ;D ;D ;D ;D

Ik hoop dat meneer Kaela lekker bloemkool voor je maakt :-*
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3452322
Lizzy schreef: zo 06 nov 2022, 17:21 ;D ;D ;D ;D ;D

Ik hoop dat meneer Kaela lekker bloemkool voor je maakt :-*
Hahaha Nina is gered, we hebben heerlijk kaasfondu gehad. Nina heeft een hele goede dag, heeft heerlijk in haar wipstoeltje er bij gezeten en we kunnen zo stankvrij naar bedje :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3452335
CindyMayella schreef:Vandaag uit eten geweest met een collega voor mn verjaardag gister: sushi… Gister: brunch met mn dochters en uit eten met een date voor mn verjaardag: Grieks….. Echt jarig Afbeelding
Nog van harte gefeliciteerd, klinkt als een super dag! Afbeelding
Door El_Kato
#3452380
Het boek Lekker Gesmeerd vanmorgen besteld :)
Het boek Man.Eat.Plant op mijn verlanglijstje gezet :)
De Minimalist Baker onder mijn favorieten gezet. En me gelijk bedacht dat ik een hele tijd terug heel enthousiast over Ooh My Pie was dus die ook weer opgezocht :D

Ooh en de shoarma van oesterzwam heb ik genoteerd! Klinkt lekker :)
Gebruikersavatar
Door Sonja
#3452384
Vandaag was het een soort van kliekjesdag. Ik heb vanmiddag weer een nieuwe box gehaald, maar ik had van de afgelopen week nog wat prei, kool, pastinaak en venkel over, dus dat maar eerst even opgemaakt.
Prei, kool en pastinaak klaargemaakt als gemengde groenten met wat kerrie. Van de venkel een salade gemaakt met sinaasappel en rozijn en sinaasappel-mosterddressing. En dan ovenaardappeltjes erbij.
Door - pien -
#3452399
El_Kato schreef: ma 07 nov 2022, 20:47 Het boek Lekker Gesmeerd vanmorgen besteld :)
Het boek Man.Eat.Plant op mijn verlanglijstje gezet :)
De Minimalist Baker onder mijn favorieten gezet. En me gelijk bedacht dat ik een hele tijd terug heel enthousiast over Ooh My Pie was dus die ook weer opgezocht :D

Ooh en de shoarma van oesterzwam heb ik genoteerd! Klinkt lekker :)
Het lukte me niet om het echt knapperig te bakken, misschien lag dat aan mijn bakskills
Verder was het erg lekker, maar wat is nou niet lekker met sissende knoflooksaus :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Sonja
#3452427
Aardappelpuree met een ragout gemaakt van kastanjechampignons, oesterzwammen, ui, knoflook, peterselie, tomaat en cannelinibonen. Met geraspte kaas en geroosterde regenboogwortelen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door