Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3421207
Lizzy schreef:[quote=CindyMayella post_id=3421194 time=<a href="tel:1615221511" data-original-title="" title="">1615221511</a> user_id=14918]
Da’s ook errug lekker... alleen wel met geraspte kaas ;D ;) ....
Ik weet niet, ik twijfel ;D . Ja, veel Parmezaanse erover![/quote]

Heul veul :D ;D :biggrin2: :biggrin2: ;)
Je kan mij gewoon een bord pasta met alleen geraspte kaas geven... zo lekker ;D ;D
Door Lizzy
#3421471
Gisteren heeeerlijke bio eikenbladsla (knispervers, echt te gek) met doperwtjes en een paar aardappeltjes. Met knoflooksaus. En voor Leo dooie gerookte makreel.

Vandaag gekookte aardappel met bietjes, de rest van de eikenbladsla en vega gehacktballetjes. En knoflooksaus (waarin ik tegenwoordig dan meer yoghurt als mayonaise doe).
Door src_esther
#3421476
Wat voor pannen gebruiken jullie eigenlijk om te bakken?
Ik vermeed antiaanbakpannen altijd al en nu helemaal: https://www.npostart.nl/keuringsdienst- ... KN_1725002
Mijn favoriete koekenpannen zijnde stalen pannen van De Buyer, dan de RVS exemplaren van Demeyere, gietijzer van Le Creuset gevolgd door een keramiek(?)pan van BK. Welke ik gebruik is afhankelijk van het te bereiden ingrediënt/gerecht.
Enige antiaanbak dat ik heb is een antiaanbak-bakplaat maar daar leg ik dus altijd If-you-care-bakpapier of een siliconenmatje in.
Door Siberienne
#3421478
src_esther schreef: do 11 mar 2021, 19:43 Wat voor pannen gebruiken jullie eigenlijk om te bakken?
Ik vermeed antiaanbakpannen altijd al en nu helemaal: https://www.npostart.nl/keuringsdienst- ... KN_1725002
Mijn favoriete koekenpannen zijnde stalen pannen van De Buyer, dan de RVS exemplaren van Demeyere, gietijzer van Le Creuset gevolgd door een keramiek(?)pan van BK. Welke ik gebruik is afhankelijk van het te bereiden ingrediënt/gerecht.
Enige antiaanbak dat ik heb is een antiaanbak-bakplaat maar daar leg ik dus altijd If-you-care-bakpapier of een siliconenmatje in.
Ik heb een gietijzeren koekepan van Staub. Geemailleerd gietijzer.
#3421524
Lizzy schreef: do 11 mar 2021, 17:44 Gisteren heeeerlijke bio eikenbladsla (knispervers, echt te gek) met doperwtjes en een paar aardappeltjes. Met knoflooksaus. En voor Leo dooie gerookte makreel.

Vandaag gekookte aardappel met bietjes, de rest van de eikenbladsla en vega gehacktballetjes. En knoflooksaus (waarin ik tegenwoordig dan meer yoghurt als mayonaise doe).
OH, dat van vandaag klinkt heeeeerlijk. Los van de vega gehaktballen dan...
Maar echt, door jou krijg ik vaak zin ook knoflooksaus te gaan maken en overal op de gooien.. :biggrin2:
#3421525
src_esther schreef: do 11 mar 2021, 19:43 Wat voor pannen gebruiken jullie eigenlijk om te bakken?
Ik vermeed antiaanbakpannen altijd al en nu helemaal: https://www.npostart.nl/keuringsdienst- ... KN_1725002
Mijn favoriete koekenpannen zijnde stalen pannen van De Buyer, dan de RVS exemplaren van Demeyere, gietijzer van Le Creuset gevolgd door een keramiek(?)pan van BK. Welke ik gebruik is afhankelijk van het te bereiden ingrediënt/gerecht.
Enige antiaanbak dat ik heb is een antiaanbak-bakplaat maar daar leg ik dus altijd If-you-care-bakpapier of een siliconenmatje in.
Wij hebben alleen nog maar keramiek anti-aanbakpannen. Vind ik zo'n heerlijke uitvinding!
En idd ook siliconen bakmatje ipv bakpapier als het kan.
Door Lizzy
#3421526
src_esther schreef: do 11 mar 2021, 19:43 Wat voor pannen gebruiken jullie eigenlijk om te bakken?
Ik vermeed antiaanbakpannen altijd al en nu helemaal: https://www.npostart.nl/keuringsdienst- ... KN_1725002
Mijn favoriete koekenpannen zijnde stalen pannen van De Buyer, dan de RVS exemplaren van Demeyere, gietijzer van Le Creuset gevolgd door een keramiek(?)pan van BK. Welke ik gebruik is afhankelijk van het te bereiden ingrediënt/gerecht.
Enige antiaanbak dat ik heb is een antiaanbak-bakplaat maar daar leg ik dus altijd If-you-care-bakpapier of een siliconenmatje in.
Ik heb een Le Creuset, emaille van binnen. Ideaal ding voor van alles en nog wat. Heb ik echt al 100 jaar. En verder heb ik een wok + koekenpan met keramiek. Heb deze met AH zegeltjes gekocht.
Door Eef+Stippels
#3421560
Sola pannen met keramische anti aanbak. Al een jaar of tien denk ik.
Maar ik heb de pannen van de AH actie (Royal van Kempen, ook met keramische anti aanbak) alvast in de kast liggen voor wanneer onze nieuwe keuken erin zit :D

Wat ik dus niet wist is dat ze dat Teflonspul ook in/op jassen gebruiken.. :-\
Gebruikersavatar
Door pike
#3421585
src_esther schreef: do 11 mar 2021, 19:43 Wat voor pannen gebruiken jullie eigenlijk om te bakken?
Ik vermeed antiaanbakpannen altijd al en nu helemaal: https://www.npostart.nl/keuringsdienst- ... KN_1725002
Mijn favoriete koekenpannen zijnde stalen pannen van De Buyer, dan de RVS exemplaren van Demeyere, gietijzer van Le Creuset gevolgd door een keramiek(?)pan van BK. Welke ik gebruik is afhankelijk van het te bereiden ingrediënt/gerecht.
Enige antiaanbak dat ik heb is een antiaanbak-bakplaat maar daar leg ik dus altijd If-you-care-bakpapier of een siliconenmatje in.
Ik heb enkel nog roestvrijstalen (koeken)pannen van Demeyere.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door