Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Siberienne
#3443680
Gisteren een frittata met gebakken ui, knoflook, courgette, tomaat, champignon en omelet kruiden erdoor. Erbij gegrilde blokjes aubergine met tahin en zoete aardappel uit de oven.

Vandaag roerbak van courgette, pastinaak, ui, knoflook en rensdyrskav (heel dun gesneden rendier vlees) en aardappel/zoete aardappel schijfjes uit de oven.

Wij hebben eigenlijk voor op de BBQ een grilpan gekocht en die gebruik ik nu zo vaak, ook in de oven, ideaal!
Gebruikersavatar
Door Sonja
#3443689
We hadden vandaag garnaaltjes met avocado en sla vooraf.
Als hoofdgerecht in de schil gekookte krieltjes, asperges, hard gekookt ei en gerookte zalm.
Het toetjes bestond uit ijs met aardbeien en slagroom.
Door Lizzy
#3443698
Wij waren eerste Paasdag bij mijn moeder met broer, schoonzus, zus en we hadden spinazie quiche (heerlijk, met feta), prei quiche, salades, stokbroodjes met allemaal lekkere kaasjes, heerlijke soep (geen idee wat er allemaal in zat), pizzaatjes, omeletjes met gerookte zalm voor de niet vega's. Gisteren restjes gegeten :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3443762
Vanmiddag mee uit lunchen genomen, broodje hamburger met frietjes. Later nog een ijsje toe.

Nu past er nog steeds niets bij. Misschien ga ik wel zonder avondeten naar bed ;D
Door Siberienne
#3443772
Curry uit een potje met Vega blokjes, rijst, naan broodje, roergebakken sperziebonen met kokos en amandelschaafsel en salade biet/banaan/komkommer met crème fraiche erover en kokos.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door