Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Too
#3443898
Lizzy schreef: vr 22 apr 2022, 18:05 Iets met witlof :biggrin2: . Ben benieuwd wat het geworden is!

Gekookte andijvie, aardappelen, saus met kaas een een bofkipburger. Herstel "pluimfeestburger".
:P
T werd vandaag ..
t gaat qua (alle soorten) energie niet zo heel lekker en dan schiet fatsoenlijk eten er regelmatig bij in.

Het werd witlofsla appeltje-eitje, augurk, paprika, walnoot , beetje pasta
De andere optie was roerbakken , dat gaat lekker snel, maar .. geen enkele inspiratie voor 'wat erbij'

Voor morgen 'verse tomatensoep' uit de vriezer met een afbakbroodje met sla&humus
Gebruikersavatar
Door Sonja
#3443916
Lizzy schreef: vr 22 apr 2022, 18:05 Iets met witlof :biggrin2: . Ben benieuwd wat het geworden is!

Gekookte andijvie, aardappelen, saus met kaas een een bofkipburger. Herstel "pluimfeestburger".
Ik vind de pluimfeestburger lekkerder dan de bofkipburger.
Hier wordt het kaasfondue met stokbrood en sla.
Door Lizzy
#3444272
Sonja schreef: za 23 apr 2022, 16:32 Ik vind de pluimfeestburger lekkerder dan de bofkipburger.
Hier wordt het kaasfondue met stokbrood en sla.
Ohw!
Ja! Ik ook. Ik vind de bofkipburger niet echt lekker zelfs.
Gebruikersavatar
Door Sonja
#3444315
Lizzy schreef: do 05 mei 2022, 07:46 Ohw!
Ja! Ik ook. Ik vind de bofkipburger niet echt lekker zelfs.
Nee, ik ook niet. En de pluimfeestburger wel.

Vandaag boerenkool met vegetarische rookworst.
Ik doe wel eens mee aan marktonderzoeken en ik kreeg nu de vraag om deze worst te testen.
Ik vond het geen succes. Ik heb mijn vleesconsumptie de laatste tijd behoorlijk verminderd en eet meestal vegetarisch, waarbij ik regelmatig vleesvervangers op tafel zet. Ik heb echt al een aantal vleesvervangers ontdekt die ik lekker vind, maar die rookworst was het toch niet. De volgende keer dat ik weer eens boerenkool maak neem ik toch maar gewoon een vleesworst. Zo vaak eet ik dat niet. :-\
Door Siberienne
#3444318
Sonja schreef: do 05 mei 2022, 20:48 Nee, ik ook niet. En de pluimfeestburger wel.

Vandaag boerenkool met vegetarische rookworst.
Ik doe wel eens mee aan marktonderzoeken en ik kreeg nu de vraag om deze worst te testen.
Ik vond het geen succes. Ik heb mijn vleesconsumptie de laatste tijd behoorlijk verminderd en eet meestal vegetarisch, waarbij ik regelmatig vleesvervangers op tafel zet. Ik heb echt al een aantal vleesvervangers ontdekt die ik lekker vind, maar die rookworst was het toch niet. De volgende keer dat ik weer eens boerenkool maak neem ik toch maar gewoon een vleesworst. Zo vaak eet ik dat niet. :-\
Ik heb nog geen enkele vega worst gevonden die ik de moeite waard vindt eigenlijk….

Wij aten curry uit een pot met nep kip en groenten en rijst en pappadums, de eerste liet ik verbranden in de oven, toen maar in de pan in ‘t vet, veel lekkerder. Iemand ooit geprobeerd zoiets in de airfryer te doen?

Morgen krijgen we weer bezoek en doen we Noors : taco op vrijdag ;D en toe vanille ijs met multebaer jam en geroosterde amandeltjes
Gebruikersavatar
Door Sonja
#3444322
Siberienne schreef: do 05 mei 2022, 21:09 Ik heb nog geen enkele vega worst gevonden die ik de moeite waard vindt eigenlijk….

Wij aten curry uit een pot met nep kip en groenten en rijst en pappadums, de eerste liet ik verbranden in de oven, toen maar in de pan in ‘t vet, veel lekkerder. Iemand ooit geprobeerd zoiets in de airfryer te doen?

Morgen krijgen we weer bezoek en doen we Noors : taco op vrijdag ;D en toe vanille ijs met multebaer jam en geroosterde amandeltjes
Nee, inderdaad. Ik heb ook al verschillende worsten geprobeerd en ik vind ze geen van allen te nassen. Ik houd het maar bij de verschillende vegetarische burgertjes, schnitsels en nepkip.

De 2e versie van je gerecht klinkt lekker! ;D
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3444330
De Bratwurst van de vegetarische slager vind ik nog wel lekker; smaakt naar frikandel ;) …..

Wij aten gister stamppot paprika en een tartaartje…. Was alleen een beetje te weinig :-\ ….
Gebruikersavatar
Door Sonja
#3444350
CindyMayella schreef: vr 06 mei 2022, 07:01 De Bratwurst van de vegetarische slager vind ik nog wel lekker; smaakt naar frikandel ;) …..

Wij aten gister stamppot paprika en een tartaartje…. Was alleen een beetje te weinig :-\ ….
Ik vond 'm niet te nassen. Maar ik houd dan ook niet van frikandellen. ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door