Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Too
#3376092
Vanwege de crisis eten uit de voorraad gecombineerd met stickers ;D
althans dat was t plan... de crisis lijkt al bijna bezworen met dank aan de belastingdienst en laat lunchen is slecht voor de eetlust :P

Morgen (en overmorgen) : zak met bonen uit de kast opgeleukt met roerbak, knof en kruiden in een wrapje, met rijst of met pasta
Door Lizzy
#3376148
Zilvervliesrijst + geroerbakte spitskool, vegetarische gehaktballetjes en pindasaus.

Voor de lunch heb ik bruine bonen, tomaat, komkommer, rode ui en avocado gemaakt. Eén cracker met kaas erbij want anders val ik vanmiddag om.
Door Lizzy
#3376275
:biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:

Hesp klinkt wel.... Nou ja, net zo onsmakelijk als ham ;D . Die Fransen hebben het beter bekeken ;D

Ik moet zeggen dat mijn pastasaus lekker is geworden. Veel verse kruiden erbij en heeeeel veel knoflook en een lekker pittig pepertje doet de basissaus goed. Nu hopen dat ik het dan weer niet verkl**t met het vegetarisch gehakt wat ik er nog doorheen ga gooien :biggrin2:
Door Lizzy
#3376278
pearlsofpassion schreef:Vega gehakt. Is dat niet gewoon gehakte champignons (evt eitje) en wat gerookt paprikapoeder en nog wat kruiden? Misschien wat noten erdoor?
Of op basis van linzen, ook lekker.
Ik heb vandaag kant en klare meuk gekocht van de Vegetarische Slager. Dat is op basis van soja. Ik denk dat champignonnetjes veiliger zouden zijn geweest :biggrin2:
#3376281
Lizzy schreef:Ik heb vandaag kant en klare meuk gekocht van de Vegetarische Slager. Dat is op basis van soja. Ik denk dat champignonnetjes veiliger zouden zijn geweest :biggrin2:
Brrr, nee klinkt niet lekker.
Ik duim dat het meevalt. :P
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door