Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Anneloog
#3424319
Ik had zin eens iets anders te maken dus gedaan. En echt voor mensen die niet weten wat met bloemkool te moeten dit is het antwoord.
Bloemkoolpuree met crème fraiche en mosterd jammie wat lekker en licht en warm. En geen bloemkool idee/smaak ( had van mij gemogen want vind bloemkool heerlijk). Heb het gegeten met haaskarbonade, gebakken en geblaakerde bosuien, gecarameliseerde witlof en salsa Verde.
Recept van de bloemkool puree : https://uitpaulineskeuken.nl/recept/rec ... mkoolpuree .
Hierbij mijn bord ( niet mooi opgemaakt maar echt manlief en ik hebben genoten )Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk


Door Lizzy
#3424494
Anneloog schreef: wo 14 apr 2021, 19:21 Ik had zin eens iets anders te maken dus gedaan. En echt voor mensen die niet weten wat met bloemkool te moeten dit is het antwoord.
Bloemkoolpuree met crème fraiche en mosterd jammie wat lekker en licht en warm. En geen bloemkool idee/smaak ( had van mij gemogen want vind bloemkool heerlijk). Heb het gegeten met haaskarbonade, gebakken en geblaakerde bosuien, gecarameliseerde witlof en salsa Verde.
Recept van de bloemkool puree : https://uitpaulineskeuken.nl/recept/rec ... mkoolpuree .
Hierbij mijn bord ( niet mooi opgemaakt maar echt manlief en ik hebben genoten )Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
Opgeslagen, dank je! Klinkt heerlijk!

Wij eten vanavond aardappelgoulash met vega Gyros.
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3424608
Heb voor het eerst een vegetarische burger gegeten van de Vegetarische slager, de Mc2 Burger..... was best wel te eten... ff wennen aan de structuur en smaak, maar dochterlief en ik vonden het niet vies (andere 2 aten een gewone hamburger ;) ).... heb nu nog 2 burgers van Garden Gourmet liggen, chimichurri... benieuwd hoe die is....
Door - pien -
#3424673
Ik heb genoten van asperges met ei, aardappel en botersaus, nadat ik drie dagen amper had gegeten na mijn vaccinatie, sjees zeg, wat was ik beroerd. Tis voor een goed doel


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door koekje
#3424685
Wij hadden vanavond kip in saus (saus van vieslijk zakje van de jumbo) met groente, roze rijst, snijbonen en voor de kinders knakworst. Erbij nog mango (ik kocht vorige week een hele doos en nu zijn ze bijna allemaal tegelijk rijp), druiven en de gebruikelijke schaal verplicht rauw groenvoer. Als toetje Griekse yoghurt.

Voor morgen heeft de oudste falafel besteld. Laatst bij de jumbo de prefab falafel in de aanbieding; 1 euro per bakje. Dus ik nam er 4 mee, voor de luie momenten. kind 1 en 2 vonden het erg lekker vorige week. Kind 3 wilde niet proeven en at alleen rauwkost in zijn pita. Kind 4 sliep net precies tijdens het avondeten.
Meneer eet morgen niet thuis, of toch iig niet met ons mee, dus hoeft er ook geen geklaag te komen dat er geen vlees bij zit.
Door Siberienne
#3425063
Nu ben ik lichtelijk jaloers :biggrin2: ik denk het het aspergeseizoen aan ons voorbij gaat gaann :P

Maar wij warmgerookte zalm vd kamadogrill met rijst en salade taugé, gewokte boerenkool met chilipeper, Chinese kool en alfafalfa. Dus eigenlijk niks te klagen..
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door