Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Anneloog
#3403960
Gisteren een boterkoek met walnootspijs gebakken, vandaag aangesneden en echt heerlijk. Niet mierzoet. Straks ff uitdelen aan wat buren die suikerfeest vieren. Recept van Rutger bakt gebruikt alleen ipv pecannoten walnoten gebruikt. Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk

Door Lizzy
#3403978
Anneloog schreef: zo 24 mei 2020, 13:47 Gisteren een boterkoek met walnootspijs gebakken, vandaag aangesneden en echt heerlijk. Niet mierzoet. Straks ff uitdelen aan wat buren die suikerfeest vieren. Recept van Rutger bakt gebruikt alleen ipv pecannoten walnoten gebruikt. Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
Ik word helemaal niet goed!!!!!!!!!!!! Ohwwwwwwwww, dit lijkt me ZALIG!!!!!!!!!!!!!! :dribble:

Wat gaaf trouwens, dat je het gaat uitdelen aan buren die suikerfeest vieren :-*
Door Anneloog
#3404164
Pff zwaar inspiratie loos, gelukkig had manlief inspiratie en heeft die home made lasagne gemaakt die bijna uit de oven mag

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk

Door Too
#3404184
- pien - schreef: vr 29 mei 2020, 22:20 Een kippepoot, een muffin en een restje chips
;D goed zo, uitgebalanceerd en schijf-van-zoveel zijn zwaar overschat.

OT
Afhaal-soto ajam , witte perziken èn een neppe cornetto

Vanavond wil.ik wel weer zoiets ::)
Door - pien -
#3404189
Siberienne schreef: vr 29 mei 2020, 22:21 Klinkt alsof je troost eten nodig had...

Wij Sla, airfryer frites en vega burger. Geeninspiratie koken :biggrin2:
Ik was vooral moe. Had de kippepoot lekker willen marineren en iets met paksoi en koriander erbij willen doen, maar geen puf.
Too schreef:
;D goed zo, uitgebalanceerd en schijf-van-zoveel zijn zwaar overschat.

OT
Afhaal-soto ajam , witte perziken èn een neppe cornetto

Vanavond wil.ik wel weer zoiets ::)
Overdag had ik een bak witlofsla en een bak tomatensla op, dus ik vond dat mijn menu met deze aanvulling mooi in balans was :biggrin2:

Soto ayam :dribble:
Door Lizzy
#3404259
Ik ga vanavond iets brouwen met sperziebonen uit de vriezer. Denk dat ik van de aardappelen een salade maak met mayo en grove mosterd, dat ik de sperziebonen daar gekookt (iets afgekoeld) doorheen kieper met komkommer en tomaat en dan vega Gyros erbij doe ofzo. Pfft... Ik weet soms ook niet meer waar ik de inspiratie vandaan moet halen.
Door Basil
#3404261
Lizzy schreef: zo 31 mei 2020, 12:46 Ik ga vanavond iets brouwen met sperziebonen uit de vriezer. Denk dat ik van de aardappelen een salade maak met mayo en grove mosterd, dat ik de sperziebonen daar gekookt (iets afgekoeld) doorheen kieper met komkommer en tomaat en dan vega Gyros erbij doe ofzo. Pfft... Ik weet soms ook niet meer waar ik de inspiratie vandaan moet halen.
Het kost mij ook moeite iedere dag weer wat te bedenken, erg eigenlijk want we hebben keus genoeg :-[
Voor vanavond staat er gepaneerde kabeljauwstukjes uit de oven met coleslaw op he menu en rabarber als toetje.

Voor Basil altijd inspiratie genoeg :biggrin2:
20200515_173622.jpg
20200515_173622.jpg (2.2 MiB) 1513 keer bekeken
Door Siberienne
#3404267
Asperges op Limburgse wijze; soms is een klassieker ook ok

Stond eigenlijk voor gisteren op het programma maar toen kreeg ik migraine en kwam niet verder dan soep uit een zak met een cracker met kaas.
Door - pien -
#3404270
Siberienne schreef: zo 31 mei 2020, 14:15 Asperges op Limburgse wijze; soms is een klassieker ook ok

Stond eigenlijk voor gisteren op het programma maar toen kreeg ik migraine en kwam niet verder dan soep uit een zak met een cracker met kaas.
Klassiek is hartstikke ok :thumbup:
Fijn dat de migraine weer over is :-*

Wij gaan 1 kippepoot delen met paksoiroerbak met lekker veel Aziatische smaakmakers erin want mijn toko-bestelling kwam vrijdag binnen :yeah:
Door Lizzy
#3404275
Basil schreef: zo 31 mei 2020, 13:36 Het kost mij ook moeite iedere dag weer wat te bedenken, erg eigenlijk want we hebben keus genoeg :-[
Voor vanavond staat er gepaneerde kabeljauwstukjes uit de oven met coleslaw op he menu en rabarber als toetje.

Voor Basil altijd inspiratie genoeg :biggrin2:
20200515_173622.jpg
Ja :-[

Die Basil heeft het wel goed hee ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door