Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Hylos
#3360571
Ik eet nooit pasta.. dus weet niet zo goed wat lekker is om door de saus te doen. :P
Bechamel is idd ook lekker.. maar welke?

Ik hoop dat dit niet eindigt in friet bestellen (of misschien stiekem toch wel). :biggrin2:
Door eelke
#3360572
Bechamel is toch ook gewoon een standaard recept?

Ik kies vaak voor extra oregano in pasta. Dat vind ik wel passen. Basilicum kan ook. Ik zou gewoon wat proberen en dan kijken of het smaakt, de volgende keer zo nodig aanpassen.
#3360573
Alles wat je maar lekker vind kan erdoor. Kan enkel tomaat en ui maar vb ook wortelen, champignons, courgette, paprika, olijven enz...
Mijn ma deed er zelfs mais door, vind ik niet zo geslaagd. Wij hebben er ooit broccoli door gedaan maar dat hebben we ook niet herhaald.
Normaal zou ik er look door doen, maar als je dat niet mag laat je dat gewoon eruit he.

Kan gehakt door of aubergine, of niets. Denk niet dat je het mist.

Qua kruiden idd alle provencaalse maar ook basilicum kan. Echt, wat je zelf lekker vind. :)
Peper en zout wel hé.

Bechamel is gewoon boter, bloem en melk, peper, zout en nootmuskaat. Standaard recept.

Ik heb ook een receptje van groentenlasagne. Courgette en aubergine in plakken grillen. Tomatensaus maken, houdt die zuiver, enkel ontpitte tomaat ( look en of ui) en niet mixen. En dan laagjes maken met zachte mozzarella. Heerlijk vind ik die. Wel veel werk...
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door