Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
#3189842
judith vd schreef:Een muur in mijn nieuwe huis gesloopt en er achter komen dat onze 'berekening' klopte: hij was niet dragend ::) .
Haha ja dat is wel fijn ja!

Hier geluksmomentje dat ik niemand tegen kwam in het bos, en dat mijn slaap ritme zich verlegd waardoor ik al om 9 uur slaap krijg! Lekker lang slapen en nog wat aan je dag hebben zo.
Door Borke
#3189859
Smulpaap, je bent de held van de dag (OK van gisteren, maar ik lees het vandaag) ;D

Mijn geluksmomentje was dat ik vandaag weer merkte wat ik al zo lang weet: dat ik fantastische collega's heb.
Zelf handige tips gekregen van een collega en een andere collega geholpen met balans vinden tussen werk en prive.

Wat ben ik toch een rijk mens met leuk werk en fijne collega's.
En ja ook op mijn werk zijn er vervelende dingen, maar dat is overal en daardoor waardeer je de goede momenten des te meer :biggrin2:
Door Mowgli
#3189883
Blij dat een buurman waar we tot mei 2015 sinds een jaar heel leuk contact mee hadden en leuke dingen mee deden, zich ineens via WhatsApp bij mijn Schatzi meldde, nadat hij zo maar ineens zonder opgave van reden het contact afbrak, niet meer aan de telefoon ging en niet meer op berichtjes reageerde.

Gesendet von meinem GT-I9295 mit Tapatalk
Door Esther Q
#3189912
De dag is nog een beetje vroeg voor een geluksmomentje, maar gisteren was dat de uitnodiging van onze lieve buren die een soort van Zweedse moorkoppen zonder chocola hadden gemaakt en of we op de koffie kwamen. De buurman kwam ons ook nog ophalen met een voorverwarmde auto. Wat een schatten!
Door Lizzy
#3189915
Gisteren heb ik mijn ijsvogeltje weer gezien. En vanmorgen heeft Linga uitgebreid lopen spelen en een oud t-shirt lopen scheuren. Ik zweer je, het lijkt wel een jong hert! Mijn hart liep over :smitten:
Door smulpaap
#3189931
Net weer eens op de radio ...... Busje komt zo :biggrin2: lekker melig nummer
En erg in mijn sas met mijn EHBO -team . Ik gleed net van het bruggetje af en kwam met mijn bips in het gras terecht
Binnen een seconde was er EHBO . Wat doe jij nou butler klopt dat wel :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3190010
Lizzy schreef:Gisteren heb ik mijn ijsvogeltje weer gezien. En vanmorgen heeft Linga uitgebreid lopen spelen en een oud t-shirt lopen scheuren. Ik zweer je, het lijkt wel een jong hert! Mijn hart liep over :smitten:
Dat zijn inderdaad heerlijke momenten! Knuf voor Linga. :-*
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3190062
Mijn geluksmomentje is voor de hele week; onze vrienden gaan toch mee op wintersport! Zijn vader is inmiddels overleden, morgen is de begrafenis, maar zijn moeder staat erop dat ze gaan. Dus ze komen zondag, en wij gaan morgenavond
Door Shanti en co
#3190063
smulpaap schreef:Net weer eens op de radio ...... Busje komt zo :biggrin2: lekker melig nummer
En erg in mijn sas met mijn EHBO -team . Ik gleed net van het bruggetje af en kwam met mijn bips in het gras terecht
Binnen een seconde was er EHBO . Wat doe jij nou butler klopt dat wel :biggrin2:
Haha wat fijn toch die hulp!

Boeke en ik hebben nog een beetje sneeuw gevonden in het bos waar we allebei erg blij mee waren. (ik vanwege de sneeuw en Boeke vanwege de snoepjes die hij kreeg om erbij te poseren :biggrin2: )
Door Lil
#3190064
Ook in het kader van het andere topic: mensen die mij 5 jaar geleden uitlachten.... En nu hun DH een jas aantrekken!!! Blij dat ik het goede voorbeeld was en zij tot inzicht zijn gekomen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door