Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#3207498
Angelique schreef::biggrin2: Op fotosite Flickr. Als je foto wordt ge-explored (das geen nederlands en geen engels :biggrin2: ) dwz dat een groepje mensen je foto even uit de massa pikt en dan heb je vrij vertaald even de voorpagina gehaald.
Nu zijn er mensen die dit wekelijks mogen meemaken, voor mij is het de 1ste keer...en een kinderhand is snel gevuld :biggrin2:
Nou, dat lijkt me ook een eer. Om welke foto gaat het? (Niet dat ik er enig verstand van heb, maar "always be nosy" is nu eenmaal mijn motto. :P )
Door jasmijn
#3207546
Vriendlief heeft via via een super leuk tafeltje weten te scoren, zijn vader heeft toen lang de kant van de weg een krukje zien staan wat presies het zelfde is :o
Het tafeltje gaat een krijtboordt bovenkant krijgen en hij komt in de baby kamer te staan.

Veder heeft vriendlief ook nog een super mooi bed weten te scoren dus die gaat ook in de baby kamer staan, dus als de kleinen klaar is met zijn baby bed hebben we gelijk al een groot bed voor het :biggrin2:

Veder net weer genoten van haku die vol overgaven zijn eten op eet, sinds ik elke dag/ om de dag 1 groenten pureer en hem voer geniet hij er echt meer van.

Net heeft hij netjes zijn organen en een eitje opgegeten ( hij haat organen en ei ) dankzij de gemalen Chinese kool :biggrin2:
Maf beest is gek op groenten maar vond de groenten mixen die ik makten nooit lekker, hij wil zijn groenten gewoon apart van elkaar ::) ;D
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3207547
jasmijn schreef:Volkomen terecht dat je deze eer is welgevallen, wat een schitterende foto :o

Ik zou hem zo uitvergroot aan de muur willen hangen, echt super mooi dit!

( voor hoeveel mag ik hem uit vergroot aan de muur hangen? ) :biggrin2:

Ik ben amateur, dus als jij 'm aan de muur wilt, beschouw ik dat als een eer :biggrin2:

Ik zal moeten kijken hoe groot die kan worden, want deze plaat was voor "Happy sliders sunday" aardig door de post processing gegaan en dan is het niet gezegd dat het er op a3 formaat nog steeds mooi uitziet. :)
Door Anne in Zweden
#3207568
Erachter gekomen dat Lupi een passie voor apporteren heeft. :D Nou ja, passie... Zeggen dat ze een passie heeft is zoiets als zeggen dat Dries Roelvink een passie voor de zonnebank heeft. :biggrin2: Met andere woorden: er bestaat voor onze canis lupi niets anders meer op de wereld dan d'r Safestix. Helaas is hij net spoorloos in de sneeuw verdwenen. Tijden gezocht, niet gevonden. Maar wachten tot morgen, dan komt hij hopelijk onder de dooi vandaan.

@ Sjliek: mooie foto hoor, wauw!
Door Mowgli
#3207642
Anne in Duitsland schreef:Erachter gekomen dat Lupi een passie voor apporteren heeft. :D Nou ja, passie... Zeggen dat ze een passie heeft is zoiets als zeggen dat Dries Roelvink een passie voor de zonnebank heeft. :biggrin2: Met andere woorden: er bestaat voor onze canis lupi niets anders meer op de wereld dan d'r Safestix. Helaas is hij net spoorloos in de sneeuw verdwenen. Tijden gezocht, niet gevonden. Maar wachten tot morgen, dan komt hij hopelijk onder de dooi vandaan.

@ Sjliek: mooie foto hoor, wauw!
Filmpje??????

Gesendet von meinem GT-I9295 mit Tapatalk
Door Anne in Zweden
#3207664
Mieke L. schreef:Mijn Dries Roelvink alert ging af :biggrin2:
:biggrin2: Ik wilde eerst schrijven: "Zeggen dat Lupi een passie voor apporteren heeft, is als zeggen dat een jihadist een passie voor zijn religie heeft." Toen dacht ik: we hebben Mieke al lange tijd niet meer gezien. :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door