Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3205591
Oh, en geluksmomentje van gisteren:
Ik heb gewoon Wodje èn B. èn P. geknuffeld!!! :D
En Sas en Marije natuurlijk ook :P ;D
En ik heb nu gewoon een waterblazer :D
En een poeploercursus gevolgd en een heleboel leuke BP-leden ontmoet!

Nog nèt niet de mooiste dag van mijn leven :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3205593
Kim_S schreef:Oh, en geluksmomentje van gisteren:
Ik heb gewoon Wodje èn B. èn P. geknuffeld!!! :D
En Sas en Marije natuurlijk ook :P ;D
En ik heb nu gewoon een waterblazer :D
En een poeploercursus gevolgd en een heleboel leuke BP-leden ontmoet!

Nog nèt niet de mooiste dag van mijn leven :biggrin2:
Afbeelding


:cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool:
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3205596
cj schreef:Een heel kort privé bericht van mij. Ben niet zo van het privé......Lig in (v)echtscheiding , onverwacht. Veel spanning en ellende. Maar mijn grote geluk blijft bij mij!
Ondanks dat ik soms op instorten sta, hoef ik alleen maar naar zijn koppie te kijken en word ik zo blij!
Wij komen er wel samen!
Heel veel succes met alles. :-*
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3205601
Kaela schreef:Ik beken: ik heb keihard zitten lachen om mijn eigen flauwe grapje :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:

Best sneu eigenlijk ::)
For what it's worth... ik moest er ook heel hard om lachen :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Jeannette
#3205606
Dat ik binnenkort de elektrische fiets van een vriendin krijg, omdat zij een nieuwe koopt, omdat deze accu net niet lang genoeg mee gaat om heen en weer te kunnen naar haar werk.
Hierdoor kan ik de auto heel veel laten staan en toch in mijn pauze heen en weer naar mijn werk. Waarom een elektrische fiets en geen gewone? Omdat het ziekenhuis waar ik werk op de berg staat en ik het dorp woon, en ondanks dat het maar een paar km is, zit er een stijging in van 200 hm. Lopend gaat dat nog makkelijker dan met een gewone fiets, maar ook dat duurt net te lang om in een uur heen en weer te gaan.
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#3205893
Kim_S schreef:Oh, en geluksmomentje van gisteren:
Ik heb gewoon Wodje èn B. èn P. geknuffeld!!! :D
En Sas en Marije natuurlijk ook :P ;D
En ik heb nu gewoon een waterblazer :D
En een poeploercursus gevolgd en een heleboel leuke BP-leden ontmoet!

Nog nèt niet de mooiste dag van mijn leven :biggrin2:
Oh. Gek. Ik vond het dé mooiste dag 20 minuten uit mijn leven. Jammer, dat jij er anders over denkt. Jammer. :'( :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3205919
-Saskia- schreef:Oh. Gek. Ik vond het dé mooiste dag 20 minuten uit mijn leven. Jammer, dat jij er anders over denkt. Jammer. :'( :biggrin2:
Ssssttttt... ik wilde de enge heddur niet beledigen!
:biggrin2:
Door Hanny
#3206191
Gisteren bleek, dat Juul dragend is. Ik wist het al wel, maar manlief wilde zekerheid, dus een echo.
's Avonds kreeg ik nog verschillende spulletjes voor het microscoop onderzoek, dus dubbelblij.
Nu even wat minder, omdat Loesje zich leeg spuugt, arm meiske.
Ik ga er van uit, dat ze zich wel beter zal voelen, als alles er uit is.

Hanny
Door Shanti en co
#3206314
Hanny schreef:Gisteren bleek, dat Juul dragend is. Ik wist het al wel, maar manlief wilde zekerheid, dus een echo.
's Avonds kreeg ik nog verschillende spulletjes voor het microscoop onderzoek, dus dubbelblij.
Nu even wat minder, omdat Loesje zich leeg spuugt, arm meiske.
Ik ga er van uit, dat ze zich wel beter zal voelen, als alles er uit is.

Hanny
Leuk! Hoeveel pups zijn er gezien?
En beterschap voor Loesje.

Mijn geluksmomentje is weekend en alweer mijn eerste goede cijfer terug voor de toetsweek die dinsdag begon. :)
Wel een raar idee hoor, na deze toetsweek nog 3 weken les dan meivakantie, examen en dan is mijn middelbare schooltijd gewoon voorbij. :o
Door Hanny
#3206327
Er zijn voldoende pupjes gezien, dus wij noemen dat 2+.
Flauw hè?
Loesje had vanmiddag nog ongemakkelijke buikpijn, nadat ze had gegeten. Nu staat ze te dansen voor de deur, omdat we gaan behendigen.

Hanny
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door