Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Ruby/Billy
#3189553
lianneke schreef:Wat fijn dat er mensen zoals jij zijn!
+1


Mijn geluksmoment van de dag, Billy die vanochtend lekker tegen me aan kroop, diep zuchtte van geluk en heerlijk lag te snurken in zijn slaap (normaal kruipt hij tegen ml aan)
Door smulpaap
#3189646
lianneke schreef:Wat fijn dat er mensen zoals jij zijn!
Ach zoiets doe je gewoon als je daar op dat moment ook loopt , en ziet dat iets weleens heel erg uit de hand zou kunnen lopen
Ik zou er zelf ook niet aan moeten denken dat mijn eigen kleine oudje verscheurt zou worden door een stel van die klapkaken
Door Martine-Tom
#3189676
Een kadobon in willen leveren en voordien op het www uitzoeken wat je wil om precies op het bedrag te komen, gedachteloos alles in de kar mikken en er bij de kassa achter komen dat er 10€ vanaf ging ivm aanbiedingen enzo. Daarna op goed geluk bij de opticien binnen gelopen en er achter komen dat je weer 2 nieuwe brillen aan mag vragen...en eindelijk een zonnebril op sterkte genomen :)

Dus met volle tassen thuis, en portemonnee nog net zo vol als toen ik begon met sjoppen :)
Door pallas
#3189686
Meesje op het plat gespot.
De zon door het raam.
De soep die Ro voor me bracht, en de thee, de tablet, de kussens, de afstandsbediening, de broodjes.
Kind wat Nox en Didot mee wandelen neemt.
En dan is de dag nog lang niet voorbij. :)
Door Lil
#3189691
Erachter komen dat mijn collega's een deel van mijn werk hebben overgenomen omdat ik ziek was. Heel lief, want zij moeten dit nu als extra doen.
Gebruikersavatar
Door pluk
#3189695
Gisterenavond tijdens laatste rondje een grote zwarte labrador reu die ons tegemoet komt lopen. Die tijdens het passeren nog gromt ook en mijn mannetje dat eens opkijkt en daarna rustig verder snuffelt. Zo trots
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3189729
Na dagen geklooi mijn Canon dpp4 weer aan de praat gekregen. Weet nog steeds niet wat er precies loos was, maar mijn trukendoos heeft iig gewerkt....uiteindelijk.
Door MillyMol
#3189736
smulpaap schreef:Ik heb ""gelukkig "" een Teckeltje kunnen redden
Er liepen weer eens een stelletje idioten met idem rassen in het veld hier . wat streng verboden is (beschermd natuurgebied ) Maar ook daar hebben ze maling aan ::) :-X
Dat wordt daar dus los gegooid , en als je net van de verkeerde kant aan komt lopen dan zie je niets op het smalle dijkje
Loop je op dat dijkje dan kan je geen kant meer op . Ja , rennen en hopen dat je het haalt om weer ergens te komen waar je een andere kant op kan gaan
Ik ken mijn pappenheimers en mijd de dijk op bepaalde tijdstippen . Ik liep dus met Tessa op het veld wat tegenover de dijk is
Ik zag een vrouw aankomen met een Teckeltje , wat inmiddels flink werd opgejaagd door een paar van die k*thonden , ontsnapt uit het veld , onder het hek doorgekropen
En natuurlijk had geen eigenaar iets gezien . Het arme mens kon het niet meer belopen , het was ook aardig glad op de dijk
Ik gaf een brul naar die vrouw . Ik ga de sloot wel in , ik woon hier tegenover en het is voor mij op het gras zo gedaan om de sloot in te gaan
Laat je hondje erin zakken voordat het te laat is . Zo gezegd zo gedaan , hondje snel opgevangen en naar mijn huis gelopen
Hondje onder de warme douche gezet , en bij laten komen . Vrouw een kop koffie , ze zat te shaken hier
GVD! Wat een kl**tzakken heb je toch ook rondlopen. Kunnen jullie geen aangifte doen o.i.d?
Door cj
#3189742
MillyMol schreef:GVD! Wat een kl**tzakken heb je toch ook rondlopen. Kunnen jullie geen aangifte doen o.i.d?
Wat een idioten! Goed gedaan van je!
Saskia
Door smulpaap
#3189821
MillyMol schreef:GVD! Wat een kl**tzakken heb je toch ook rondlopen. Kunnen jullie geen aangifte doen o.i.d?
Politie en handhaving zijn ervan op de hoogte hoor . Er is wel extra surveillance bv . Maar de pest is dat veel van die gasten geen vaste woon of verblijfsplaats hebben
Het hokt een tijdje bij elkaar .... en als de grond onder de voeten te heet wordt ......
Vorig jaar zijn er nog drie honden in beslag genomen . Die stonden al dagen op het balkon , hartje zomer warm weer , deur gesloten natuurlijk . En de bewoners verdwenen
Laatst hoorde ik van een flatbewoner met hond dat er in een kelderbox pups werden ""gefokt "" Daar heeft men ook aangifte van gedaan . Maar ja je dope moet ook ergens van betaald worden . En dat maakt het ook eng als je zulke figuren tegenkomt , of het is straalbezopen of ze staan stijf van de dope . Over de honden hoef ik dan niets meer uit te leggen denk ik . De flatbewoners zijn al helemaal niet te benijden , er is natuurlijk nog veel meer overlast
Maar ja , ook hier is het de laatste 3 tot 5 jaar een hype geworden . Ik spreek ook genoeg hondenbezitters die al jaren honden hebben , en nu zeggen , als ie er straks niet meer is
Dan neem ik geen hond meer . Ik loop niet ontspannen mijn hond(en) meer uit te laten . Wij hebben ons huis 20 jaar geleden gekocht , omdat het er o.a zo fijn was om met de honden te kunnen wandelen . Maar helaas ... er is veel veranderd .
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door