Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door enya13
#3179431
zo kreeg ik bezoek op zondag!!! dat ze ook een klacht over mishandeling hadden gehad.
na zeuren bekende dat puppie-agentje van mss 18 dat het ging om het feit dat ik de honden achtergelaten had in de auto. [speciaal ingerichte hondenbus].deur open/ dakventilatie enz. heel irritant grietje. wilde binnen controleren in huis enz. heb ik overigens geweigerd.
wel begrijpelijk als je nog steeds leest dat er honden stikken in hete auto's, maar het was in november! honden zijn het gewend en zijn stil en liggen comfortabel.
nooit meer wat van gehoord, maar toch zeer vervelend!
Door Lizzy
#3179449
Ik kan me voorstellen dat je met stomheid geslagen bent..... Ja, het is wel bizar, dat als je ZO gek bent met je honden als jij dat je dan uitgerekend een klacht krijgt dat je ze mishandeld :-X . Wat een mafklappers, die de aanklacht in hebben gediend! Jij weet wel beter dus lekker los laten meis :-*
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3179461
:-X
Lekker dan :-\
Moet je er ook nog bij hebben, echt niet leuk

Maar wat ik me nu in het algemeen afvraag, serieus, welk nut heeft die zogenaamde dierenpolitie als ze niet eens mogen zeggen wat de zogezegde mishandeling is? Stel kemand doet iest fout uit ontwetendheid en ze komen langs en mogen niet zeggen wat men fout doet? Wat is het nut dan? Ik snap dat stuk echt niet, je zou toch mensen dan moeten helpen omdat ze misschien niet bewust iets fout doen? Of is dit weer een politie die liever boetes wil uitdelen?
Door nikèdog2000
#3179466
Wat een idioten zeg die zo iets doen
Als er niets van waar is
Ik kan wel zeggen trek het je niet aan
Maar dat doe je toch
Ik hoop dat je er achter komt wie jou dit geflikt heeft
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#3179468
Kaio schreef::-X
Lekker dan :-\
Moet je er ook nog bij hebben, echt niet leuk

Maar wat ik me nu in het algemeen afvraag, serieus, welk nut heeft die zogenaamde dierenpolitie als ze niet eens mogen zeggen wat de zogezegde mishandeling is? Stel kemand doet iest fout uit ontwetendheid en ze komen langs en mogen niet zeggen wat men fout doet? Wat is het nut dan? Ik snap dat stuk echt niet, je zou toch mensen dan moeten helpen omdat ze misschien niet bewust iets fout doen? Of is dit weer een politie die liever boetes wil uitdelen?
was niet de dierenpolitie maar de 'gewone' kwamen controleren hoe het er hier uit zag en de hoe de jongens er uit zien
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#3179469
nikèdog2000 schreef:Wat een idioten zeg die zo iets doen
Als er niets van waar is
Ik kan wel zeggen trek het je niet aan
Maar dat doe je toch
Ik hoop dat je er achter komt wie jou dit geflikt heeft
T is ook niet waar, ik ram ze niet in elkaar oid....dit is gewoon absurd
Door flodder en dwarrel
#3179470
misschien een actie van mensen die jij aanspreekt in t park wanneer ze hun hond niet onder controle hebben en je op deze manier proberen terug te pakken?
K zou me geen zorgen maken....wij weten toch allemaal hoe jij voor je dieren gaat en dat heeft de politie al met eigen ogen kunnen zien ;)
Door Dreetje
#3179472
flodder en dwarrel schreef:misschien een actie van mensen die jij aanspreekt in t park wanneer ze hun hond niet onder controle hebben en je op deze manier proberen terug te pakken?
K zou me geen zorgen maken....wij weten toch allemaal hoe jij voor je dieren gaat en dat heeft de politie al met eigen ogen kunnen zien ;)
+1
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#3179475
flodder en dwarrel schreef:misschien een actie van mensen die jij aanspreekt in t park wanneer ze hun hond niet onder controle hebben en je op deze manier proberen terug te pakken?
K zou me geen zorgen maken....wij weten toch allemaal hoe jij voor je dieren gaat en dat heeft de politie al met eigen ogen kunnen zien ;)
die weten niet eens waar ik woon, ik kom er vast nog wel achter :cool:
Door smulpaap
#3179476
hannabelgje schreef:Kan zomaar zijn dat het gaat om de laatste dagen van Zimba. Dat hij er misschien niet meer 100% goed en gezond uitzag. En dat ze daar melding van hebben gemaakt ofzo.
Leuk is sowieso anders.
Daar dacht ik ook aan .
Volgens mij heeft Keetje dit ook eens gehad , omdat haar hond er op dat moment ""zo slecht uitzag "" ( was geloof ik de huid op dat moment )
En ja , als mensen iets hebben dan zou het fijner zijn als ze zelf naar jouw toe zouden komen Ellen
Maar ach , vroeg of laat krijg je vanzelf ""eelt op de oren "" zeggen wij altijd maar
Wij hebben jaren geleden ook eens zoiets gehad . Met een op dat moment erg magere Schotse Collie (net opgenomen herplaatser )
De vacht zag er ook niet uit . Ook politie aan de deur , omdat ze een ""klacht "" hadden gekregen .
Er zouden hier teveel honden zijn , ze zouden geen zorg krijgen , te weinig eten enz enz
De politie trof hier naast de erg magere Sheila drie andere goed doorvoede honden aan
Ik heb de politie toen verteld dat Sheila een in beslag genomen hond was
En als ze hier geen vertrouwen in zouden hebben dat ze dan de dierenbescherming maar moesten bellen
Ik had ook wel een idee , wie de ""klacht "" had ingediend , een beetje laf ....
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3179485
me and my boys schreef:was niet de dierenpolitie maar de 'gewone' kwamen controleren hoe het er hier uit zag en de hoe de jongens er uit zien
Tja ook dan blijf ik het vreemd vinden, hallo we komen je vertellen dat je iets fout doet. Wat dan? Tja dat mogen we niet zeggen
Is toch compleet achterlijk?
Zal wel aan mij liggen :biggrin2:
Ik vind dat nogal wat dat iemand toch wel snel politie op je dak kan sturen ( gegrond of ongegrond) maar dat je zelf niet de reden mag weten dan. Dat je niet hoeft te weten van wie, ok, maar wel waarom.
En verder is het gewoon vervelend, beschuldigd worden terwijl je niks fout doet, je gaat toch ( on)bewust anders kijken naar je omgeving :-\
Door keetje
#3179488
Vreselijk, ik weet hoe je je voelt.... :(
Wij hadden dat toch ook een half jaar geleden? Ernstige dierenmishandeling en ernstig bijtincident zonder enige verwonding.
Boa en politie aan de deur. je weet dat het niet zo is maar je loopt je dagen op te vreten en te rillen door het huis.

Sterkte,...en je weet zelf beter. :bigarmhug:
Door Lil
#3179497
Ik blijf vanuit mijn achtergrond maar niet snappen dat je van iets beschuldigd wordt, maar je niet wordt meegedeeld waarvan. Voor zover ik weet kan dat helemaal niet, dus vraag ik mij af wat de status van de politie is. Zijn het boa's van de gemeente? Is het de dierenbescherming?

Het kan toch niet zijn dat de politie naar mij toe komt en zegt hé jij wordt ervan beschuldigd dat je iemand in elkaar heb geslagen en mij verder niet zegt wie, waar en wanneer. Ik vind het compleet vreemd.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door