Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3176476
Mijn boer heeft net de kerstboom gebracht met de tractor. Morgen ff op maat maken en optuigen maar!! Ik kies altijd een boom van een meter of 8, soms meer en de top van die boom wordt mijn kerstboom! De rest wordt als decoratie gebruikt en geef ook veel takken weg,waar anderen dan bakjes van maken.
#3176530
Wij hebben kleine nepboompjes die kant en klaar uit de verpakking komen en een grotere witte houten boom.
Dan nog wat ornamentjes met lichtjes en kerstballen op een etagere en in vazen.
Het moet niet teveel gedoe worden, maar versieren is wel leuk.
Alleen dat opruimen he...
Door Lil
#3176566
Ik ben er niet mee bezig en zie er ook behoorlijk tegen op, maar gisteren heb ik wel twee mooie kerststukken bij de bloemist gekocht en dat is toch wel erg leuk in huis. Ik denk dat ik nog wat dingen in die sfeer doe.
#3177675
petralita schreef:Nee hoor ik ben erg principieel. eerst sint daarna kerst.

Maar ideetjes ben ik wel voor in.

foto? ;D
Nou de sint weer weg is staat hij en zijn de lampjes ook aan.

Afbeelding

Afbeelding

De katten kunnen er zo niet bij en ik heb toch een beetje kerst in huis.
#3177828
Geen idee wanneer ik met de kerstfrutsels ga beginnen. De zeeman zou deze week thuis komen, of zelfs nu al thuis zijn maar er zijn problemen met de aflossing en de kans zit erin dat hij met de feestdagen niet thuis is. Meestal geen ramp, zou pas het derde jaar op rij zijn, ware het niet dat ik er nu op gerekend had en ook behoefte aan had door allerlei omstandigheden. We zien het wel, de neppert is zo uit de doos. ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door