Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Summerditches
#3174979
Is er nog een mogelijkheid om je prive berichten te sorteren.."vroeguh" kon dat op datum of naam door op deze "kolom"te klikken..als ik dan een berichtje zocht had ik ze van dezelfde afzender allemaal bij elkaar..
Succes met het nieuwe BP
Gebruikersavatar
Door Thea
#3174992
gelukkig we zijn er weer. ;D
Kreeg al afkick verschijnselen.
Nu maar ff weer wat ontdekken hoe alles werk maar zal vast goed komen.
Door Lil
#3175002
Ik ben in 2004 lid geworden en alle pb's waren terug getoverd. Bijna een half uur aan het wissen geweest.
Door Lizzy
#3175003
Summerditches schreef:Is er nog een mogelijkheid om je prive berichten te sorteren.."vroeguh" kon dat op datum of naam door op deze "kolom"te klikken..als ik dan een berichtje zocht had ik ze van dezelfde afzender allemaal bij elkaar..
Succes met het nieuwe BP
Bij mijn weten is dat niet meer mogelijk en kun je alleen regels, mappen en instellingen wijzigen in een soort "if then else" (dus als bericht van persoon x, dan in map y). Kan hier ook niks vinden over andere mogelijkheden: http://wiki.phpbb.nl/3.x/Handleiding/Pr ... 9berichten.
Gebruikersavatar
Door Monique77
#3175036
Ik heb een pb ontvangen, maar kan die niet lezen omdat ik tig pagina's heb met pb's.....
Kan ik die niet allemaal in 1x verwijderen ipv per pagina ? Dat kost nogal wat tijd
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3175053
Ik dacht nog even dat ik niet alle pbtjes terug had, maar helaas...... Ik ga er nog wel een keer voor zitten om ze te wissen. Zie idd ook bij mij geen onderschrift, maar dat zal met het formaat te maken hebben meen ik her en der te lezen. Zal mijn onderschrift kleiner maken en opnieuw proberen.

Ook voor mij is de grootte van het forum nogal lastig.... Moet echt met mijn hoofd van links naar rechts bewegen om het te kunnen lezen, maar dat ligt aan mijn ogen en niet aan jullie.
Gebruikersavatar
Door chery
#3175059
Het zal allemaal wennen.

Maar ik kan niet vinden hoe ik een avatar plaats?
Eerder kon je aanklikken op berichten waar je op geantwoord had en zag je of er nieuwe antwoorden er waren. Is die functie er ook nog?
Door zurca
#3175087
zurca schreef:Mmm... Ik krijg mijn onderschrift niet zichtbaar....
Heb een nieuwe foto in photobucket, bij profielvoorkeur staat de layout op onderschriften tonen...
En als ik mijn onderschrift toevoeg bij wijzigen en dan voorbeeld laat zien, dan toont tie wel netjes mijn onderschrift...
Kijk nu is tie er wel...
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3175093
chery schreef:Het zal allemaal wennen.

Maar ik kan niet vinden hoe ik een avatar plaats?
Eerder kon je aanklikken op berichten waar je op geantwoord had en zag je of er nieuwe antwoorden er waren. Is die functie er ook nog?

Avater...ga naar gebruikerspanel (bovenin rechts op je naam klikken) dan tabblad "profiel" dan links in het menu "avater wijzigen"

Onderaan in je reactievak kun je aanklikken of je notificaties wilt van dat topic.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door