Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Mowgli
#3175390
Jaaaaaaa! Mowgli is weer online :crazy2: :biggrin2: Bedankt Lizzy :flowers: Enneh... Jeff, je hebt een goed staaltje werk afgeleverd. Hardstikke bedankt voor alle bloed zweet en tranen :beerchug:

Ik moet nu alleen nog Barfplaats terug zien te krijgen in mijn Tapatalk Pro App. Ik moest hem verwijderen om me opnieuw te kunnen inloggen en nu vindt Tapatalk Pro barfplaats helemaal niet meer...
jasmijn schreef: Wat ik wel leuk vind is dat er een hoop meer smilies bij zijn gekomen :biggrin2:
Ik heb ook al een smiley voor een Eelke-momentje gevonden: :doh:

*gaat nu snel alle updates lezen en antwoorden waar nodig* :naughty:
Door Aprilsnow
#3175405
Bluh...... confronterend zo'n nieuw forum.... Helemaal ontheemd, alles kwijt. Voel me een fossiel.

Het is me eindelijk gelukt om een avatar en een onderschrift te maken.... maar euh hoe krijg ik dat onderschrift in een kleiner formaatje? Vind dit wel groot
Door Anne in Zweden
#3175416
Aprilsnow schreef:Bluh...... confronterend zo'n nieuw forum.... Helemaal ontheemd, alles kwijt. Voel me een fossiel.

Het is me eindelijk gelukt om een avatar en een onderschrift te maken.... maar euh hoe krijg ik dat onderschrift in een kleiner formaatje? Vind dit wel groot
Zo'n mooie hond mag best een maatje groter afgebeeld, hoor!
Door Lizzy
#3175494
Aprilsnow schreef:Bluh...... confronterend zo'n nieuw forum.... Helemaal ontheemd, alles kwijt. Voel me een fossiel.

Het is me eindelijk gelukt om een avatar en een onderschrift te maken.... maar euh hoe krijg ik dat onderschrift in een kleiner formaatje? Vind dit wel groot
Dat had ik ook hoor. De eerste uren had ik echt zoiets van "OK, dit gaat nooit wennen". Nu, twee dagen later begin ik al aardig los te raken :2funny: . Op mijn leeftijd moet je dat niet meer doen he, forums veranderen :2funny:
Door hannabelgje
#3175558
Het ziet er schitterend uit op mijn telefoon. Normaal gebruik ik alleen tapatalk, maar dit ziet er super uit! En zo kan ik beter gebruik maken van de smilies :circle:
Door Lil
#3175560
Test

hé ik heb opeens een onderschrift. Zomaar uit het niets (gisteren al alles ervoor ingesteld) én ik heb de knop wijzig bericht terug en ook dat is gelukt. :biggrin2:
Door malinois.
#3175576
Ik kon niet meer inloggen met t oude wachtwoord nu een nieuwe gekregen maar die kan ik nergens wijzigen in eentje die ik kan onthouden....
Gebruikersavatar
Door koekje
#3175577
malinois. schreef:Ik kon niet meer inloggen met t oude wachtwoord nu een nieuwe gekregen maar die kan ik nergens wijzigen in eentje die ik kan onthouden....

je profiel wijzigen kan in het gebruikerspaneel (bovenin pijltje naast je naam).
Door eelke
#3175598
Mowgli schreef:Jaaaaaaa! Mowgli is weer online :crazy2: :biggrin2: Bedankt Lizzy :flowers: Enneh... Jeff, je hebt een goed staaltje werk afgeleverd. Hardstikke bedankt voor alle bloed zweet en tranen :beerchug:

Ik moet nu alleen nog Barfplaats terug zien te krijgen in mijn Tapatalk Pro App. Ik moest hem verwijderen om me opnieuw te kunnen inloggen en nu vindt Tapatalk Pro barfplaats helemaal niet meer...

Ik heb ook al een smiley voor een Eelke-momentje gevonden: :doh:

*gaat nu snel alle updates lezen en antwoorden waar nodig* :naughty:

Haha die was er altijd al hoor :biggrin2:
Door Aprilsnow
#3175628
Anne in Duitsland schreef:
Zo'n mooie hond mag best een maatje groter afgebeeld, hoor!
:thumbup: thanks

Dacht ff wat raar nu staan alle forums op gelezen. Was ik niet ingelogd. Wordt er automatisch uitgelogd?? Is er ergens een optie dat ik aangemeld kan blijven, vind ik wel makkelijk namelijk ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door