Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Mowgli
#3176564
BusKay schreef:Fraaie machine voor een pittig prijsje. Ik hoop voor jou dat het een krachtpatser is...
Had een Kenwood tot hij vastliep maar deze had de (plastic) tandwielen al behoorlijk aangetast.
Hij liep vast op de vleesmolen en toen besloten een professionele vleesmolen te kopen (krijg je met honden die geen brokken lusten :biggrin2: :biggrin2: )

Veel plezier met je nieuwe monster!! :yeah: :yeah:
Daarom heb ik ook de Artisan 1,3HP genomen en niet de "gewone" kleine Artisan. De 1,3HP heeft namelijk geen plastic tandwielen zoals de kleine Artisan, de Artisan 1,3HP is precies dezelfde machine als de Heavy Duty die geschikt is voor de professionele keuken, met als enige verschil dat op de Heavy dutey maar een jaar garantie zit en de Artisan 5 jaar. Om precies dezelfde rede heb ik destijds ook een Jupiter vleesmolen gekocht (tweedehands) i.p.v. de Kenwood met de aangepaste schijf van meneer Cindy ;D
Door BusKay
#3176588
Mowgli schreef:Daarom heb ik ook de Artisan 1,3HP genomen en niet de "gewone" kleine Artisan. De 1,3HP heeft namelijk geen plastic tandwielen zoals de kleine Artisan, de Artisan 1,3HP is precies dezelfde machine als de Heavy Duty die geschikt is voor de professionele keuken, met als enige verschil dat op de Heavy dutey maar een jaar garantie zit en de Artisan 5 jaar. Om precies dezelfde rede heb ik destijds ook een Jupiter vleesmolen gekocht (tweedehands) i.p.v. de Kenwood met de aangepaste schijf van meneer Cindy ;D
Zo te lezen heb je het goed aangepakt
Ik werk met de Maxima Vleesmolen MMM32 (gewoon een krachtpatser) 1500 watt met heen en terugdraaien

Afbeelding
Door keetje
#3176687
Gefeliciteerd!

Hier helaas op het ogenblik andere prioriteiten anders zou ik ook zo'n ding willen verwelkomen in ons gezin.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door