Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3173895
Ik denk (hoop) dat mijn naasten me goed genoeg kennen om te weten dat het me geen zak interesseert. Mijn begrafenis of crematie is niet voor mij, maar voor hen. En dat mogen ze zo aan- of uitkleden als ze willen. Ik zorg dat er genoeg geld is voor een laken en een lucifer, of een kist met gouden handgrepen en een 5-gangen diner. Whatever.
#3173897
Ja ik heb er ook 1,mijn zoon en de meeste mensen weten ook wat ik wil.
Zo overleed mijn moeder ruim 8 jaar geleden en ze heeft vanaf de dag dat zij overleed tot aan de dag van crematie hier boven op een bed gelegen.
Ik wil dus ook thuis en niet in zo'n koelcel.
Een rieten mand/kist of plank met lijkwade.
Mijn as moet bij de as van mijn honden en wat mijn zoon daarna er mee doet moet hij weten.
#3173910
-Saskia- schreef: Ik denk (hoop) dat mijn naasten me goed genoeg kennen om te weten dat het me geen zak interesseert. Mijn begrafenis of crematie is niet voor mij, maar voor hen. En dat mogen ze zo aan- of uitkleden als ze willen. Ik zorg dat er genoeg geld is voor een laken en een lucifer, of een kist met gouden handgrepen en een 5-gangen diner. Whatever.
Wijn er moet wijn zijn! En een krans van krans natuurlijk  ;D
#3173930
-Saskia- schreef: Ik denk (hoop) dat mijn naasten me goed genoeg kennen om te weten dat het me geen zak interesseert. Mijn begrafenis of crematie is niet voor mij, maar voor hen.
Zoiets dus, het boeit mij echt niks, ik heb een verzekering omdat het van de wwb uit verplicht is om die te hebben, en omdat ik niet wist wat het leven ging brengen, stel dat ik wel nageslacht had uitgebroed had die het mss wel belangrijk gevonden iets met mijn begrafenis te doen.
Ik wil het liefst begraven worden, maar ik ben er toch niet bij, dus gooi er maar een kleed overheen en leg me in het bos onder een boom...helaas mag dat niet  :biggrin2:

Ik ben enige nabestaande van mijn moeder, ik weet dat ze verzekerd is, maar ze wil het er nooit over hebben, dus geen idee hoe, wat en waar, ik weet dat ze er minimaal 2 heeft, en wsl nog wel meer, ook geen idee waar ze de papieren bewaard, dus dat gaat nog lollig worden tzt.
Ze zegt ook altijd aan de ene kant dat het haar niks uitmaakt en dat ik het volledig zelf mag invullen, en ondertussen wel hinten wat ze wil, maar simpel wat op papier zetten en zeggen waar de papieren liggen wil ze dan weer niet  ::)
Nou weet ik wel wat ze ongeveer wil, dus ik dreig regelmatig dat ik haar in de Ganges af laat drijven begeleid door Andre Hazes :biggrin2:
Maar die dreigementen zetten tot nu toe nog geen zoden aan de dijk...nou dan niet, zien we tegen die tijd dan wel weer...dan kan ze toch geen commentaar meer leveren, dat scheelt  :biggrin2:
#3173937
Irta schreef:
Er bestaan wel natuurbegraafplaatsen... ;)
I know, dat idee vind ik echt super!
Mensen om me heen weten dat ook, dus wie weet beland ik daar ooit nog eens  :)

Het maakt me ensich echt niks uit, maar het cirkel van het leven idee vind ik gewoon mooi, dus als ze die mogelijkheid hebben...prima en zo niet, schuif me dan maar een oven in ofzo, het is hun feessie  :P
#3173940
Wij hebben vij mijn weten geen begravenisverzekering. Wel ovr, en ja Suzanne, deze is gekoppeld aan de hypotheek  :P

Ik ga er vanuit dat meneer eerder omvalt dan ik. Ik kijk tegen die tijd wel wat de financiele mogelijkheden zijn qua oven. Mocht het allemaal heel dramatisch zijn, dan hou ik wel een inzamelingsactie op facebook. Er is dan nog geen graf, dus zich erin omdraaien kan toch niet  :biggrin2:

Ik wil denk ik ook wel in de oven. Ik hou immers van bakken.
#3173944
koekje schreef: Wij hebben vij mijn weten geen begravenisverzekering. Wel ovr, en ja Suzanne, deze is gekoppeld aan de hypotheek  :P

Ik ga er vanuit dat meneer eerder omvalt dan ik. Ik kijk tegen die tijd wel wat de financiele mogelijkheden zijn qua oven. Mocht het allemaal heel dramatisch zijn, dan hou ik wel een inzamelingsactie op facebook. Er is dan nog geen graf, dus zich erin omdraaien kan toch niet  :biggrin2:

Ik wil denk ik ook wel in de oven. Ik hou immers van bakken.
Heel Holland bakt  :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door