Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Mandarijn
#3174578
De stembus is gesloten!!!!!!


En ze hebben de top 3 bekent gemaakt:
1. JOHN LENNON - IMAGINE
2. QUEEN - BOHEMIAN RHAPSODY
3. THE EAGLES - HOTEL CALIFORNIA
Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#3174579
Imagine op 1 ik wist het!! Bij mij staat dit nummer altijd al in mijn lijstje maar nu heeft het voor veel mensen een extra lading natuurlijk.
Gebruikersavatar
Door Neally
#3174580
Dat ontroerd mij. Imagine op 1.
Eigenlijk vind ik het een statement van de kiezers. Mooi.  :-*
Door eelke
#3174614
Mieke L. schreef: Imagine op 1 ik wist het!! Bij mij staat dit nummer altijd al in mijn lijstje maar nu heeft het voor veel mensen een extra lading natuurlijk.
Haha dat klinkt wel heel erg hipster.

Ergens vind ik het zo gek dat de top 3 al bekend is voor het uitgezonden wordt...
Door Mandarijn
#3174623
eelke schreef: Haha dat klinkt wel heel erg hipster.

Ergens vind ik het zo gek dat de top 3 al bekend is voor het uitgezonden wordt...
De rest wordt 16 december bekend gemaakt. Maar vanaf 2 december kun je kijken of jouw nummer in de lijst staat. De plek wordt nog niet bekend gemaakt dan. Maar de top 3 is niet zo moeilijk met stemmen via de computer.
Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#3174710
eelke schreef: Ja sorry!
te laat  ::) nu zit ik al met een hipster gevoel opgescheept.
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3174716
Mieke L. schreef: Ik overweeg zelfs om mijn baard te laten staan.
Ik overweeg hem te laten verwijderen  :biggrin2: :P
Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#3174720
Kim_S schreef: Ik overweeg hem te laten verwijderen  :biggrin2: :P
:biggrin2:
Ik ga trouwens toch maar ff plassen. Als ik jullie nooit meer zie: het was fijn jullie gekend te hebben  :-*
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3174721
Mieke L. schreef: :biggrin2:
Ik ga trouwens toch maar ff plassen. Als ik jullie nooit meer zie: het was fijn jullie gekend te hebben  :-*
:-*
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#3175063
Neally schreef:Dat ontroerd mij. Imagine op 1.
Eigenlijk vind ik het een statement van de kiezers. Mooi.  :-*
Serieus? Ik vind het kuddegedrag van de eerste orde. En ik ben wars van kuddegedrag. Waarom is het dit jaar wel een mooi nummer als het al die jaren daarvoor kennelijk niet mooi genoeg was?
Door BusKay
#3175068
-Saskia- schreef:
Serieus? Ik vind het kuddegedrag van de eerste orde. En ik ben wars van kuddegedrag. Waarom is het dit jaar wel een mooi nummer als het al die jaren daarvoor kennelijk niet mooi genoeg was?
Eens en oneens...
Het is een mooi nummer maar je hebt gelijk als je zegt dat dit veel volgers heeft vanwege Parijs.
Ik zelf vind als we het over Parijs hebben Give Peace A Chance beter passen

https://www.youtube.com/watch?v=RkZC7sqImaM
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door