Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Jantina
#3169935
Als je weinig ruimte hebt: bench ipv de mand. Ipv beiden. En hier liggen er ook kleden in. Meestal een badlaken met daaroverheen een fleece plaid. Puur omdat ik alles een paar keer per week was en dat met kleedjes makkelijker gaat dan met kussens.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3169939
Ja deze is te klein. Hij moet volledig plat op zijn zij kunnen liggen en dat kan hij hierin niet.

Honden kosten nou eenmaal geld. Tipje, verkoop deze bench, scheelt weer wat.
Door petralita
#3169951
Idd bench is duidelijk te klein.
Ik heb de benches altijd van een marktplaats oid gehaald. scheelt vaak een hoop.


Als je voor een mat gaat en je bent bang dat hij er wel grip op krijgt.
Tip: de metalen bak van de bench eruit halen en de mat groter snijden dan de bench.
Dan sneden in de mat maken maken op de plek van de spijlen.
Zo liggen de randen van de mat buiten de bench en kan hij geen grip krijgen op de mat.
of de mat exact op maat van de bak maken en vastplakken.
Gebruikersavatar
Door Hope
#3169973
Lizzy schreef: Maar als ze rubber opeten ben je ook niet blij... Dus dat moet dan wel mega goed vastgemaakt worden, en dan nog.....

Eet je hond hetgeen ie sloopt ook altijd op? De reden dat ik het vraag, Frou Frou hier bijt ieder kussentje of dekentje of vetbedje stuk. Maar ze plukt het stuk en ze tuft hetgeen ze geplukt heeft weer uit. Dus het kind krijgt gewoon iedere zoveel tijd een nieuw kleedje :biggrin2:
Als je het goed op maat maakt krijgen ze het niet omhoog. En echt, dit rubber, daar krijg je echt geen stuk af. Ja, met een ijzerzaag. Maar een hond niet.
Mijn mat weegt, op maat gemaakt, 14 kilo. Mijn sloper is ervan overtuigd dat het gewoon de vloer is waar hij op ligt. Hij probeerd toch ook de tegels uit de keuken niet op te eten?
Laatst gewijzigd door Hope op vr 13 nov 2015, 12:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lizzy
#3169999
Hope schreef: Als je het goed op maat maakt krijgen ze het niet omhoog. En echt, dit rubber, daar krijg je echt geen stuk af. Ja, met een ijzerzaag. Maar een hond niet.
Mijn mat weegt, op maat gemaakt, 14 kilo. Mijn sloper is ervan overtuigd dat het gewoon de vloer is waar hij op ligt. Hij probeerd toch ook de tegels uit de keuken niet op te eten?
In dat geval is het prima natuurlijk.
Gebruikersavatar
Door Dian
#3170009
AnoukFrodo schreef: werkelijk waar, die hond heeft met zijn tien maanden al meer gekost dan vijf katten in twintig jaar bij elkaar  ???  :-[ :-\

nieuwe bench it is....
Heb hier nog wel een bench die je voor een zacht prijsje over mag nemen. Hij ia 60 cm breed en 90 cm lang en 65 cm hoog........
Gebruikersavatar
Door AnoukFrodo
#3170030
Frodo ligt idd wel eens op de grond als hij wakker is, maar toch echt liever in zijn mand met kussen (die sloopt ie dan weer niet) of op de bank als hij slaapt. En dat kan ik me levendig voorstellen.  We zullen eens kijken hoe het is met de sloperitis als hij weer in de bench gaat. Is het weer bal dan vind ik die rubber mat een prima plan, zeker met de instructies van Hope.

En tja die pan....stabiele waterbak, van de zomer had ik water in de bench vanwege warmte, zal nu misschien niet nodig zijn.
Gebruikersavatar
Door choopy
#3170039
Op mijn eerste hond na, zijn alle honden hier tot een jaar of 3 standaard in de bench geweest als we er niet waren en voor de nacht.
Allemaal ook de neiging om kleedjes te slopen, dus sliepen ze op een kale plaat.
De jongste hier is nu 2 1/2 en slaapt nog in de bench. Zij heeft al wel een hele tijd een kleedje erin, maar das ook nie zo'n sloper. De voornaamste reden dat zij nog in de bench zit, is dat zij naar boven gaat en de kattenbak gaat leegvreten en de zolder als uitlaatplaats ziet  :-X. En ja, ik heb al een heel mooi traphekje, die boven de eerste tree hangt, maar madam springt daar moeiteloos overheen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door