Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
#3167912
Ik heb er weer drie gekocht , de anderen zijn weer echt aan de kliko toe  :biggrin2:
Ik draag ze tijdens het uitlaten van de honden , de stof is sneldrogend bijvoorbeeld en stoot vuil af
En de broek heeft vele zakken , ideaal omdat ik een hekel heb aan bv een heuptasje
Ik heb ook een hekel aan strijken , hoeft met deze broek ook niet
En ze zitten echt zalig


http://www.golifeline.nl/life-line-mans ... 59931.html
Gebruikersavatar
Door pike
#3167921
Dit merk broek verkopen (ik weet niet of ze ze nog steeds hebben) ze ook bij de Welkoop/Boerenbond. Ze hebben ook gevoerde uitvoeringen voor in de winter. Ik vind het ook prima hondenbroeken, alhoewel ze voor mij meestal wel wat aan de grote kant zijn. En die kleine maatjes die op de site van de link staan die heb ik nooit bij de Welkoop gezien. 
Door smulpaap
#3168050
Barbaravh schreef: Dat merk ken ik niet, wel interessante prijzen. Hoe zit de maat?


Het viel mij juist op dat ze op internet duurder zijn
Ik koop ze hier in het dorp voor 35 euro
En ik vind de pasvorm prima , ook in beenlengtematen te krijgen
Gebruikersavatar
Door pike
#3168052
smulpaap schreef:

Het viel mij juist op dat ze op internet duurder zijn
Ik koop ze hier in het dorp voor 35 euro
En ik vind de pasvorm prima , ook in beenlengtematen te krijgen
ja ik heb er ook zo'n soort bedrag voor betaald bij de welkoop.
Door smulpaap
#3168053
pike schreef: Dit merk broek verkopen (ik weet niet of ze ze nog steeds hebben) ze ook bij de Welkoop/Boerenbond. Ze hebben ook gevoerde uitvoeringen voor in de winter. Ik vind het ook prima hondenbroeken, alhoewel ze voor mij meestal wel wat aan de grote kant zijn. En die kleine maatjes die op de site van de link staan die heb ik nooit bij de Welkoop gezien.


Ja , de Welkoop zal zoiets ook wel hebben
Ik ga ook altijd naar de winkel ivm beenlengte , en de prijs
Door Barbaravh
#3168080
smulpaap schreef:

Het viel mij juist op dat ze op internet duurder zijn
Ik koop ze hier in het dorp voor 35 euro
En ik vind de pasvorm prima , ook in beenlengtematen te krijgen
In vergelijking met Jack wolfskin, the north face, fjallraven is dit een heel goedkoop merk. Kwaliteit zal misschien minder zijn?
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3168289
Life-line heb ik idd ook wel eens gekocht bij de Welkoop, maar was aan de korte kant voor mij. Beenlengte is dus wel een dingetje; ik heb bij spijkerbroeken lengtemaat 34. Maar als ik het zo lees zijn deze dus lang. Ga ik snel even langs!

Verder is het een prima broek (voor alle duidelijkheid: niet die van de link), ik draag 'em na 13 jaar nog steeds.  ;D 
Door Borke
#3168327
Ik heb jarenlang 2 LifeLine broeken gedragen en ik zou ze nog dragen als ze niet te groot waren. Ik heb ze weggegeven, ze waren te goed om weg te gooien  :biggrin2:
Door smulpaap
#3168367
Barbaravh schreef: In vergelijking met Jack wolfskin, the north face, fjallraven is dit een heel goedkoop merk. Kwaliteit zal misschien minder zijn?
Nou , ik heb de broeken heel wat jaren gehad hoor . Ze kunnen tegen een stootje , ik heb ze dagelijks aan
Ook in mijn werk , gemakkelijk met sleutels . En je beweegt er ook gemakkelijk in
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door