Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3165827
Hope schreef: Hier een sapper die veel te weinig sapjes maakt omdat ze het schoonmaken van dat machiene zo'n rotklus blijft vinden  ::)
Ik heb nog appels/wortels liggen, maar dat inderdaad  >:(
Door Lil
#3165830
Mijn slowjuicer spoel ik direct na het juicen af. Soms heb ik nog niet eens een borstel nodig voor de zeef. Het is echt niet meer dan 2-3 minuten werk. Ik heb een JuiceMe.
Gebruikersavatar
Door doranto
#3165835
Lil schreef: Mijn slowjuicer spoel ik direct na het juicen af. Soms heb ik nog niet eens een borstel nodig voor de zeef. Het is echt niet meer dan 2-3 minuten werk. Ik heb een JuiceMe.
Ik heb een slowjuicer van Green Star. Ik gebruik hem eigenlijk alleen nog 1x per jaar om bessensap te maken van de bessenoogst.
Het schoonmaken kost ongeveer een half uur!  :-X
#3165894
Lil schreef: Mijn slowjuicer spoel ik direct na het juicen af. Soms heb ik nog niet eens een borstel nodig voor de zeef. Het is echt niet meer dan 2-3 minuten werk. Ik heb een JuiceMe.
+1 meteen na gebruik heb ik em zo schoon, ook de philips.
Ik vind smoothies uit de blender veel te dik en niet lekker. Als ik het dunner maak met water vind ik er weer geen smaak aan zitten.
Vandaag dus het bewaarde basissap van gisteren gebruikt en het smaakte nog heerlijk!
Gebruikersavatar
Door doranto
#3166039
hannabelgje schreef: Met appel, spinazie, wortel, bleekselderij en banaan vind ik de kosten meevallen. Wat yoghurt ofzo erdoor.
Onkruid is zelfs gratis  ::)
Pluk zelf vaak paardenbloemblad, glad knopkruid en brandnetel.
En voor de honden o.a. ook nog smalle weegbree en vogelmuur.
Door Lil
#3166058
Doranto schreef: Onkruid is zelfs gratis  ::)
Pluk zelf vaak paardenbloemblad, glad knopkruid en brandnetel.
En voor de honden o.a. ook nog smalle weegbree en vogelmuur.
Dat zou ik niet zomaar uit de berm durven op te eten. Maar klopt het is gratis. Veeeeeel te veel paardenbloem in de tuin (maar ja honden plassen daar ook).
Door Lil
#3166511
Ik doe inderdaad ook veel komkommer, wortels en gekookte (!) bietjes in mijn sap. Ja, gekookte bietjes, want rauw vind ik brrrrrr.
Verder spinazie etc als toevallig een goede aanbieding is.

Als fruit veel appel, peer, sinaasappel en diepvries. Zo is het goed betaalbaar. Tenminste het fruit is nu echt alweer een heel stuk goedkoper dan afgelopen zomer; logisch de nieuw oogst is er.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door