Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3148453
Maken we kennis met een hond die een nieuw huisje zoekt  :)
Ik wil er nog niet teveel over kwijt, want er is natuurlijk een kans dat het niet klikt.
Maar ik hoop zo dat het wel klikt! Het is zo stil in huis...  :-\
Laatst gewijzigd door Kim_S op za 17 okt 2015, 20:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3148469
Angelique schreef: En wij als jouw allerliefste nieuwsgierigste dinnetjes krijgen niet eens ene sniek prievjoew.  ::)
Nee  :tease:

Nou vooruit. Hij heeft 4 poten  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#3148471
Angelique schreef: En wij als jouw allerliefste nieuwsgierigste dinnetjes krijgen niet eens ene sniek prievjoew.  ::)
beetje jammer  ::)
Wat spannend! Hoop dat het wat wordt!!
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3148481
Angelique schreef: Nou, dat is tegenwoordig al heel wat natuurlijk  :biggrin2:
:biggrin2:
Vind het ontzettend spannend. En ik heb echt geen idee hoe je dat nou aanpakt, een herplaatser. Hooli, Max en Ozzy waren pup toen ze hier kwamen wonen...
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3148482
Kim_S schreef: :biggrin2:
Vind het ontzettend spannend. En ik heb echt geen idee hoe je dat nou aanpakt, een herplaatser. Hooli, Max en Ozzy waren pup toen ze hier kwamen wonen...
Komt wel goed, niet al te veel over nadenken. Je hebt ervaring genoeg met honden, laat het maar gewoon gebeuren. Dan voel je wel of het goed is of niet.  :-*
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3148483
Kim_S schreef: :biggrin2:
Vind het ontzettend spannend. En ik heb echt geen idee hoe je dat nou aanpakt, een herplaatser. Hooli, Max en Ozzy waren pup toen ze hier kwamen wonen...
Gewoon latwn gebeuren. Kat was ook 7 maand toen ze hier kwam. Is ook goed gekomen....toch  :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door