Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3155138
Mini's 3-tal schreef: Bedenktijd? Kon je d'r niet gewoon gelijk meenemen? Wie het eerst komt, wie het eerst maalt toch?

:biggrin2: :sofa:
;D ;D ;D
Gebruikersavatar
Door Dwarreltje
#3155146
Wat een leukerd! Op die tweede foto is m.i. de buldog wel enigszins in de kop te zien toch? Hoop dat Droppie het wordt  :duimen: (ik ben verliefd op Eddie...  :-* :-[)
Laatst gewijzigd door Dwarreltje op zo 20 sep 2015, 20:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3155163
Dwarreltje schreef: Wat een leukerd! Op die tweede foto is m.i. de buldog wel enigszins in de kop te zien toch? Hoop dat Droppie het wordt  :duimen: (ik ben verliefd op Eddie...  :-* :-[)
Eddie is ook ontzettend leuk!!!
Heb je nog een plekje over dan?  ::) :P
Door hannabelgje
#3155165
Hier ook zeer zwaar verliefd op Eddie. Helaas op dit moment niet mogelijk om een tweede hond te hebben qua oppas anders was hij hier zeker welkom geweest.
Drop is erg leuk vind ik.
Succes met wachten!!
Door signmodel
#3155168
oh stuur ik je een mislukte pb, heb je hier gewoon een topic die ik mee kan volgen.

anders zal ik je heel stiekem fluisteren dat ik vandaag heel veel leuke wolfjes heb gezien
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3155186
flodder en dwarrel schreef: Dat dacht ik ook  ;)
Dat wist ik wel  ;)
signmodel schreef: oh stuur ik je een mislukte pb, heb je hier gewoon een topic die ik mee kan volgen.

anders zal ik je heel stiekem fluisteren dat ik vandaag heel veel leuke wolfjes heb gezien
Ik heb ook leuke wolfjes gezien  :biggrin2:
En Droppie  :smitten:
Door Anne in Zweden
#3155191
[quote="flodder en dwarrel"]
Gloof dat je er al uit bent  :D

Nadat ik Flodder had gezien op de site van PAWS heb ik ook geen oog meer dicht gedaan tot ik de volgende dag kon bellen
Door Lil
#3155228
Anne in Duitsland schreef: Nog twee uur, dan is het de volgende dag, Kimmekind! :P :biggrin2:
LOL!

Ik hoop dat ze niet gebeld heert, want denk dat ze voor straf geen hond meer mag. ;)
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3155230
Lil schreef: LOL!

Ik hoop dat ze niet gebeld heert, want denk dat ze voor straf geen hond meer mag. ;)
:biggrin2:

Ben braaf geweest  8)
Door Lil
#3155239
Kim_S schreef: :biggrin2:

Ben braaf geweest  8)
Dus.... na een nachtje slapen..... hebben jullie er nog steeds veel zin in?  :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door