Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3140761
Ze zijn al weer een week oud, maar er is ook alweer zoveel gebeurd....  Mijn oma lag ineens slecht in het ziekenhuis/wat nu gelukkig weer beter gaat....  Maar daarom heb ik nog niet eerder tijd gehad om de pupjes te laten zien.
De moeder is Venna, dochter van mijn Abby, ik heb haar co-own en voor de bevalling is ze bij mij gekomen.
Een verschrikkelijk lief en makkelijk teefje, wat echt probleemloos meedraait met mijn roedeltje. De bevalling ging in turbo, echt volgens het boekje. De eerste 4 pups waren er binnen een uur ! Ik was een foto aan het maken en floeps daar lag alweer een pupje. Venna is een hele goede zorgzame moeder en de pups doen het goed. De vader is uit werklijn, Conquest Clyde, ofwel Tycho. Een prachtige driekleur reu. Het zijn 6 pups geworden, allemaal driekleur, 3 reutjes en 3 teefjes.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

2 van de 3 teefjes, prachtig donker van kleur !
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

6 prachtig getekende kopjes  :smitten:
Afbeelding

Vlak na de geboorte kwam de inspectie dienst langs  :)
Afbeelding

En alle 6 op een rij, de drie linker de reuen (licht en donker blauw en groen), rechts de teefjes, rood, rose en paars

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Doortje is zooo waanzinnig lief voor de pupjes... en ze mag ook alles van Venna ! Ik vind dat zo byzonder om te zien !
Mickey zorgde altijd voor mijn pupjes, maar Mik is in april ingeslapen, en ik vond het moeilijk om nu pups "zonder Mik" te hebben... en nu neemt Doortje dat dus over. Mijn andere onden negeren de pups en die mogen ook niet zo dichtbij van Venna.
Vanavond was ze de pups zelfs aan het wassen....  :-*
Afbeelding
Laatst gewijzigd door miik op ma 03 aug 2015, 03:42, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door