Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
#3353897
Er is een lijst met 100 boeken die je gelezen zou moeten hebben voor je sterft. Daar ben ik nu mee bezig. Op dit moment lees ik The Hobbit. Daarna ga ik how to kill a mockingbird lezen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Door Too
#3353899
Pfoe Hanna ..dat is een klusje zeg.
Als je er één tegenkomt die echt heel veel indruk maakt meld je t dan?
Door hannabelgje
#3353901
Too schreef:Pfoe Hanna ..dat is een klusje zeg.
Als je er één tegenkomt die echt heel veel indruk maakt meld je t dan?
Een aantal ervan had ik sowieso al gelezen. Mocht ik een juweeltje tegenkomen dan zal ik het melden. Vorige week ook weer Me before you gelezen. Blijft een geweldig mooi boek vind ik.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Door El_Kato
#3353937
Eergisternacht wilde ik nog even lezen op mijn Kobo Glow maar na het aanzetten was het beeld gek, de kaft van het boek zat half over de letters… Uit bed gegaan en hem gereset maar geen resultaat. Maar gaan slapen en gisterenochtend weer een poging gedaan, weer zonder resultaat. Via internet achterhaald dat er nog een andere manier van resetten was maar ook daar deed hij niets op… VL houd wel van knutselen dus die heeft hem open gemaakt en wat gedaan toen gebbeurde er wel iets maar het beeld bleef strepen geven. Einde oefening Kobo Glow dus… heb hem denk ik zeker 6 jaar intensief gebruikt maar toch jammer. Gisterenmiddag gelijk bij de MediaMarkt een nieuwe Kobo H2O 2nd edition gekocht, behoorlijke uitgave maar vind het fijn dat hij iets groter is. Het installeren ging wonderbaarlijk simpel, kan me nog herinneren dat ik bij die eerste best heb lopen kloten. Binnen no time stonden al mijn boeken er weer op (houd op de laptop een lijstje bij welke er op staan). Moest even zoeken welke ik ook alweer aan het lezen was, dat vind ik een nadeel van een e-reader ik weet vaak echt niet wat ik aan het lezen ben of van wie… Maar ben weer helemaal bij en ondanks de ongeplande uitgave erg content met mijn nieuwe reader :)
Door Siberienne
#3353960
How to be human van Ruby Wax. Hilarisch en toch ook wel nuttig.

Gemengd met The Russia House van John le Carré en wat oude Ngaio Marsh detective.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3353971
Ik lees nu "Als ik doodga voor ik opsta". Ik meen dat ik die op BP voorbij had zien komen en zag hem staan in de biep. Leest goed weg en is zeer facsinerend!

Verder ben ik bezig met de Frieda Klein reeks van Nicci French. Ik heb die al eens gelezen t/m zondag, maar ik dacht dat dat het laatste boek was en vond het zo'n suf einde. Nou blijkt waarom, er is een deel 8 uitgekomen. Dus nu alles opnieuw aan het lezen, met de belofte op de echte afsluiter aan het eind.
Gebruikersavatar
Door KarenH
#3353972
Kaela schreef:Ik lees nu "Als ik doodga voor ik opsta". Ik meen dat ik die op BP voorbij had zien komen en zag hem staan in de biep. Leest goed weg en is zeer facsinerend!
Die heb ik op mijn verlanglijst staan (van de bieb).
Aanrader dus?

Ik ben nu De bazaar van boze dromen van Stephen King aan het lezen. Heerlijk weer ouderwets Stephen King.
Heb laatst ook zijn laatste boek, De Buitenstaander, gelezen. Ook weer als vanouds, vond het jammer dat ik hem uit had.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3353975
KarenH schreef:Die heb ik op mijn verlanglijst staan (van de bieb).
Aanrader dus?

Ik ben nu De bazaar van boze dromen van Stephen King aan het lezen. Heerlijk weer ouderwets Stephen King.
Heb laatst ook zijn laatste boek, De Buitenstaander, gelezen. Ook weer als vanouds, vond het jammer dat ik hem uit had.
Ik weet nog niet hoe het afloopt, maar tot nog toe wel!
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3353981
hannabelgje schreef:Er is een lijst met 100 boeken die je gelezen zou moeten hebben voor je sterft. Daar ben ik nu mee bezig. Op dit moment lees ik The Hobbit. Daarna ga ik how to kill a mockingbird lezen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Heb je een link naar die lijst? Ik ben wel benieuwd hoeveel ik af kan strepen ;-)
Door hannabelgje
#3354003
Siberienne schreef:

Leuk! Er staan wel een aantal van mijn lievelingsboeken op. Grappig
Vertel!

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Door Siberienne
#3354004
hannabelgje schreef:Vertel!

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
A prayer for Owen Meany vind ik echt prachtig & ontroerend. Al vaak gelezen, staat wel echt hoog in mijn top tien
Ben ook Lord of the Rings en Hobbit fan

Remains of the Day is pure poëzie

The wind in the willows een vd mooiste kinderboeken die ik ken over vriendschap

Watership down, Tsja klassieker, jeugdsentiment ook voor mij, een vd eerste ‘volwassen’ boeken die ik las en ik moet er nog steeds om huilen ;)

Notes of small country van Bryson is grappig, heb veel van hem gelezen daarna, ik mag zijn gevoel,voor humor wel
Gebruikersavatar
Door KarenH
#3354008
Els&Flow schreef:Met dank aan KarenH net De Buitenstaander gekocht. Ouderwets Stephen Kingen, is dat trouwens een werkwoord? :biggrin2:
Haha, Googlen is ook een werkwoord tegenwoordig en Stephen King bestaat al langer dan Google ;)

Veel plezier met het boek, maar dat gaat vast wel lukken.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door